هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

در سال های اخیر فرصتی در اختیار متقاضیان آزمون کارشناسی ناپیوسته قرار گرفته است که هم می توانند در کنکور کاردانی به کارشناسی شرکت کنند و سپس کد رشته محل های با آزمون را انتخاب و الویت بندی کنند و هم می توانند کد رشته محل های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را بدون شرکت در کنکور انتخاب نمایند. ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی به صورت همزمان انجام می شود. در هر صورت متقاضیان بایستی که از نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی مطلع باشند، تا بدون مشکل و خطا هم اطلاعات خود را جهت ثبت نام وارد کنند و هم کد رشته محل های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون الویت بندی کنند. این مطلب از سایت دانتل را به چگونگی ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 اختصاص داده ایم.

منبع: هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

 

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 | نحوه

دانش آموختگان مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته که علاقه مند به ادامه تحصیل هستند، چنانچه طبق دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی، قصد ادامه تحصیل در رشته های با آزمون را دارند بایستی به طور همزمان هم در این آزمون ثبت نام کنند و هم فرم انتخاب رشته خود را با کد رشته محل های با آزمون تکمیل کنند.

اگر هم قصد انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دارید و تمایلی به شرکت در کنکور برگزار شده توسط سازمان سنجش ندارید، مجاز هستید از میان کد رشته محل هایی که در دفترچه ثبت نام و راهنمای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت بدون آزمون ارائه شده است، الویت های خود را انتخاب و در فرم انتخاب رشته وارد کنید.

 

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

اشاره کوتاهی کردیم که بر خلاف دیگر آزمون های برگزار شده توسط سازمان سنجش که پس از برگزاری آزمون و انتشار نتایج اولیه، مرحله انتخاب رشته انجام می شود، ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی همزمان انجام می شود.

ثبت نام در این آزمون و انتخاب رشته، کد رشته محل های ارائه شده به صورت با آزمون و بدون آزمون هر دو به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان در هیچ کدام از مراحل به دانشگاه مورد نظر نخواهد بود.

 

راهنما گام به گام ثبت نام

در این قسمت، مراحل ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی را قرار داده ایم. شما داوطلبان گرامی انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته کافی است طبق مراحل زیر عمل کنید تا مراحل ثبت نام خود را با موفقیت پشت سر بگذارید.

 1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” شوید

2️⃣ در صفحه اصلی سایت سازمان سنجش، از منوی رنگی سمت راست سایت گزینه ” کاردانی به کارشناسی ” را انتخاب کنید.

 

 

دریافت و مطالعه دفترچه

3️⃣ چنانچه در موعد انتشار دفترچه و تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده باشید، لینک دریافت ” دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ” فعال خواهد بود که دریافت و مطالعه آن اولین و مهم ترین قدم در جهت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته می باشد.

4️⃣ دفترچه را به طور کامل مطالعه کنید و چنانچه واجد الشرایط ثبت نام بودید، کد رشته محل های مورد نظر خود را استخراج کنید.

5️⃣ از فرم پیش نویس انتهای دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی استفاده کنید و کد رشته محل هایی که استخراج کرده اید را در این فرم الویت بندی کنید تا در زمان ثبت نام اصلی میزان خطا و اشتباه کاهش یابد.

 

خرید کارت اعتباری

6️⃣ چنانچه از انتخاب های خود اطمینان دارید، مجدد وارد سایت سازمان سنجش شوید و از طریق خرید کارت اعتباری، هزینه تعیین شده جهت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 را پرداخت نمایید.

7️⃣ پس از خرید کارت اعتباری بر روی گزینه “ ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 ” کلیک نمایید.

8️⃣ شماره سریال کارت اعتباری 12 رقمی کارت اعتباری خریداری شده را به همراه عبارت امنیتی وارد کنید.

9️⃣ فرم ثبت نام شامل 36 بند از اطلاعات فردی و تحصیلی نمایش داده می شود که لازم است متقاضیان با اطمینان و آرامش نسبت به انتخاب آن ها اقدام کند.

1️⃣0️⃣ پس از وارد کردن اطلاعات داوطلب، فرم انتخاب رشته با حداکثر 50 انتخاب نمایش داده می شود که داوطلب در این مرحله بایستی که مطابق فرم پیش نویس انتخاب رشته که تکمیل کرده اند، به دقت این انتخاب ها را تکمیل نمایند.

1️⃣1️⃣ بهتر است چندین بار فرم انتخاب رشته تان را بررسی کنید و سپس بر روی گزینه ” تائید نهایی اطلاعات ” کلیک کنید و سپس شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام را دریافت کنید و تا پایان اعلام نتایج نزد خود نگه دارید.

 

به محض اینکه لینک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400، در سایت سازمان سنجش فعال گردد، راهنمای تصویری را نیز به این مطلب اضافه خواهیم کرد.

 

 

مشاوره نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

داوطلبانی که در کنکور کاردانی به کارشناسی 1400، ثبت نام می کنند هم مجاز به انتخاب رشته کد رشته محل های با آزمون و هم کد رشته محل های بدون آزمون می باشند. اما متقاضیانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ناپیوسته را ندارند فقط مجاز به انتخاب کد رشته محل های بدون آزمون هستند که پذیرش آن ها در رشته های با آزمون بر اساس رتبه ای است که کسب خواهند کرد.

پذیرش بدون آزمون گاها داوطبان را گمراه می کند و تصور می کنند که پذیرش بدون آزمون است و الویت بندی و چینش الویت ها در فرم انتخاب رشته از اهمیت چندانی برخوردار نیست، اما در واقع اینطور است که پذیرش در این مرحله بر اساس سوابق تحصیلی است و  چنانچه متقاضان در مقطع کاردانی دارای معدل بالایی باشند، شانس قبولی بیشتری دارند.

بنابراین سعی کنید در انتخاب رشته خود آگاهانه عمل کنید تا نهایت نیز بتوانید در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهید. در این زمینه می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید و انتخاب های خود را اصولی الویت بندی نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی بخ صورت اینترنتی انجام می شود؟

بله، تمامی مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org انجام می شود.

نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته و انتخاب کدرشته محل های با آزمون و بدون آزمون چگونه است؟

در متن مقاله نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را به طور کامل شرح داده‌ایم.

آیا ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته به صورت همزمان انجام می شود؟

بله، بر خلاف دیگر آزمون های سازمان سنجش، ثبت نام و 

منبع: هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400




:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: