زمان برگزاری آزمون EPT
نوشته شده توسط : دانتل

دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد بایستی پیش از شرکت در آزمون جامع دکتری موفق به دریافت مدرک زبان انگلیسی شوند. سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به منظور ارائه خدمات بیشتر به دانشجویان، هر ساله در چندین دوره آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی EPT را برگزار می کند. با توجه به اینکه در ماه های ابتدایی سال 1400 هستیم، هنوز تاریخ برگزاری تمامی دوره ها مشخص نیست و فقط زمان برگزاری آزمون EPT در خرداد ماه در سامانه مربوطه مشخص شده است. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان برگزاری آزمون EPT ارائه کرده ایم.

منبع: زمان برگزاری آزمون EPT

 

زمان برگزاری آزمون EPT سال 1400

یکی از ویژگی های مثبت آزمون EPT این است که هر ساله در چندین دوره و تقریبا در هر ماه برگزار می شود و متقاضیان می توانند متناسب با شرایط و سطح آمادگی شان در یکی از این دوره ها ثبت نام و شرکت کنند.

تاکنون که تقریبا در ابتدای سال 1400 و همراه با شرایط کرونایی هستیم، سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاکنون فقط تاریخ ثبت نام یک دوره از این آزمون را از طریق سامانه آزمون EPT با نشانی الکترونیکی “ english.iau.ac.ir/ept ” اعلام کرده است. طبق زمانبندی اعلام شده برای آزمون EPT دانشگاه آزاد، داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام در دوره خرداد ماه 1400 شده اند، بایستی که در روز برگزاری این آزمون در تاریخ 21 خرداد ماه 1400 در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

شروع ثبت نام پایان ثبت نام  تاریخ برگزاری 
29 اردیبهشت ماه 1400 7 خرداد 1400 21  خرداد 1400

 

کارت ورود به جلسه آزمون

از جمله اقداماتی که متقاضیان بایستی قبل از برگزاری آزمون زبان انگلیسی EPT ، انجام دهند؛ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT می باشد. کارت ورود به جلسه  طبق روال هر دوره، در یک بازه زمانی یک هفته تا پنج روزه قبل از تاریخ برگزاری بر روی سامانه آزمون زبان انگلیسی EPT قرار می گیرد. متقاضیان بایستی به شناسه کاربری که همان شماره پرونده است، در تاریخ های مقرر به سامانه آزمون زبان انگلیسی EPT مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و در روز آزمون به همراه داشته باشند.

نتایج آزمون EPT نیز پس از تقریبا دو هفته از برگزاری آزمون از طریق سامانه آزمون EPT به نشانی اینترنتی ” english.iau.ac.ir/ept ” قابل دریافت می باشد. چنانچه پیرامون آزمون زبان انگلیسی EPT سوالی دارید، می تواتید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرد و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون EPT سال 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان برگزاری آزمون ای پی تی سال 1400 چه تاریخی است؟

تا کنون زمان برگزاری این آزمون در سال 1400، فقط در یک دوره مشخص شده است که در تاریخ 21 خرداد بود.

در زمان ثبت نام آزمون ept چه کسانی مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند؟

تمامی داوطلبانی که جزو دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد هستند، مجاز به ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی ept می باشند.

آیا به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز آزمون ept الزامی است؟

بله، متقاضیان بایستی کارت ورود به جلسه خود را به همراه یکی از مدارک شناسایی شان در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند.

منبع: زمان برگزاری آزمون EPT




:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون EPT ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: