کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99
نوشته شده توسط : دانتل

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

با توجه به ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، برای کلیه متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از دوره های روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد یک کارت کارشناسی ارشد منتشر می شود.

پس از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 نیز که زمان آن توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد ، این سازمان بر اساس اطلاعات دریافتی ثبت نام کنندگان مقدمات لازم برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد را مهیا کرده و برای داوطلبان ، کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 را صادر می کند .

اطلاعیه مربوط به زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ به محض اعلام بروزرسانی می شود . طبق روال سالهای گذشته این زمان یک هفته پیش از برگزاری آزمون می باشد.

داوطلبان می بایست طبق بازه زمانی تعیین شده به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و با توجه به اطلاعات ثبت نامی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند .

دو روش برای دریافت کارت وجود دارد. در روش اول با وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام می توانید کارت خود را دریافت کرده و در صورتی که به کد پیگیری خود دسترسی ندارید می توانید از روش دوم که اطلاعات فردی است استفاده نمایید. در این میان ممکن است برخی داوطلبان اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده و به آن دسترسی نداشته باشند . این داوطلبان می توانند با ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند .

اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

اطلاعات فردی ، شماره داوطلبی ، شماره پرونده ، کد و نام رشته امتحانی ، معدل مقطع کاردانی و کارشناسی ، تاریخ و محل فارغ التحصیلی کارشناسی ، سهمیه ، حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون از جمله اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه می باشد .

توجه داشته باشید که حوزه امتحانی درج شده بر روی کارت ارشد بر اساس کد و نام شهرستانی که داوطلب در زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ در فرم ثبت نامی خود وارد کرده تعیین شده است . بنابراین توصیه می کنیم در زمان ثبت نام به اطلاعاتی که در این فرم وارد می کنید توجه نمایید .

متقاضیان پس از کنترل اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 در صورت مغایرت می بایست نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند که در ادامه روش تصحیح اطلاعات اشتباه را شرح می دهیم .

ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد 99

اطلاعاتی چون نام رشته تحصیلی و نام محل تحصیل دوره کارشناسی داوطلب قابل ویرایش خواهد بود که برای اصلاح هر یک از این موارد می بایست در بازه زمانی اعلام شده به قسمت ویرایش اطلاعات کارت سایت سازمان سنجش مراجعه شود .

از مهم ترین موارد ویرایش اطلاعات، معدل داوطلبانی است که دانشجوی سال آخر کارشناسی بوده و در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 ، در قسمت درج معدل ، میانگین واحدهای درسی خود را تا زمان ثبت نام درج کرده اند . این داوطلبان در این مرحله از ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ می توانند میانگین واحدهای گذرانده خود را تا تاریخ 30 بهمن 98 وارد نمایند . لازم است داوطلبان در درج و یا تصحیح معدل خود نهایت دقت را به عمل آورند ، زیرا در صورت مغایرت معدل اعلام شده با معدل واقعی داوطلب و در صورت نداشتن حد نصاب نمره قبولی با معدل واقعی ، قبولی وی کان لم یکن خواهد شد .

مغایرت اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

چنانچه مغایرتی در اطلاعات ثبت شده بر روی کارت مشاهده کردید ، می بایست به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص کنکور ارشد و یا سایت سازمان سنجش بخش مربوط به کارشناسی ارشد مراجعه نمایید . آدرس حوزه های رفع نقص ، هم زمان با انتشار کارت کارشناسی ارشد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. از جمله این موارد می توان به مغایرت زبان خارجی مندرج بر روی کارت و نوع معلولیت اشاره کرد.

از جمله موارد دیگری که برخی داوطلبان با آن مواجه می شوند ، مغایرت سهمیه ثبت نامی با سهمیه درج شده بر روی کارت ورود به جلسه ارشد می باشد . داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه جهت اعلام مغایرت لازم است در بازه زمانی که در اطلاعیه های سازمان سنجش اعلام می شود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به اصلاح سهمیه خود اقدام نمایند .

به این دسته از داوطلبان توصیه می کنیم بعد از ویرایش ، برای اطمینان خاطر بیش تر به ارگان های ذیربط مراجعه نمایند تا در صورت دارا بودن سهمیه ، مشخصات آن ها در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل آماده اند تا در صورت وجود هر گونه ابهام در کارت کارشناسی ارشد 99  شما را راهنمایی نمایند .

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99 




:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 778
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: