رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط 98
نوشته شده توسط : دانتل

رشته مهندسی بهداشت محیط یکی از رشته‌های گروه علوم تجربی است که در سال‌های اخیر توانسته است متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب کند. سازمان سنجش سالانه سرفصل‌های کنکور را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. داوطلبان مطابق با گروه امتحانی خود و این سرفصل‌ها می‌توانند به مطالعه پرداخته و خود را برای آزمون آماده کنند. رتبه‌ای که توسط داوطلب کسب می‌شود، میزان شانس او برای قبول شدن در رشته و دانشگاه مورد علاقه را نشان می‌دهد. به طور معمول برای اینکه داوطلبان از محدوده رتبه مورد نیاز برای هر رشته آگاه شوند، آخرین رتبه‌های کنکور سال‌های گذشته را مورد بررسی قرار می‌دهند. از همین جهت این رتبه‌ها از مناظر مختلف مورد اهمیت قرار گرفته‌اند. در این مقاله آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی بهداشت محیط کنکور 98 برای دانشگاه روزانه ارائه شده است. 

منبع: رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط 98

 

رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط کنکور 98 | دانشگاه روزانه

آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت دانشگاه روزانه به داوطلب کمک می‌کند تا هدف خود را شناسایی کرده و در مسیر رسیدن به آن پیش رود. این رتبه‌های پذیرفته شدگان با توجه به سهمیه منطقه‌ای هر داوطلب تعیین می‌شوند. محل تحصیل دوران دبیرستان هر داوطلب، نوع سهمیه منطقه‌ای وی را مشخص می‌کند. کلان‌شهرها، مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کوچک سه دسته از موقعیت تحصیلی را تشکیل می‌دهند که به ترتیب به عنوان سهمیه مناطق 1، 2 و 3 شناخته شده‌اند. برای مشاهده آخرین رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

 

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی قم 18175
دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی / بجنورد 18722

 

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 14872
دانشگاه علوم پزشکی همدان 16603
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 17039
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود 17326

 

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 16325
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 17854
 دانشکده علوم پزشکی ايرانشهر 20775
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 22506

 

بخوانید: اهمیت رتبه در انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

مشاوره قبولی در رشته مهندسی بهداشت محیط

قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط به شرطی فراهم می‌شود که داوطلب با برنامه‌ای دقیق و کاربردی در این مسیر حرکت کند. برنامه‌ریزی برای مطالعه و شرکت در کنکور سراسری با آمادگی کامل و سپس داشتن یک انتخاب رشته دقیق و حساب شده، دو مرحله‌ای هستند که در نتیجه نهایی تاثیرگذار خواهند بود. یکی از معیارهای کاربردی مشترک برای این دو مرحله، بررسی آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط است. این بررسی موجب می‌شود تا داوطلب هدف خود را شناسایی کرده و مطابق با آن به برنامه‌ریزی و انتخاب رشته بپردازد. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

در فرایند مطالعه برای کنکور تا کسب رتبه‌ی قبولی، راهنمایی گرفتن از مشاوران تحصیلی می‌تواند بیشترین تاثیر را داشته باشد. در حال حاضر، مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل از کارشناسانی با تجربه ای تشکیل شده است که قادر هستند کاربردی‌ترین راهنمایی‌ها را در اختیار داوطلبان قرار دهند. مشاوره تحصیلی داوطلب را در جهت رسیدن به رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط دانشگاه روزانه سوق داده و او را به هدف نزدیک‌تر می‌کند. 

 

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس کنکور 98 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط کنکور 99

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس 98

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس 99

 

سوالات متداول

دانشگاه روزانه به آن نیاز دارند در چه محدوده‌ای قرار می‌گیرد؟

محدوده رتبه‌ی قبول شدن مهندسی بهداشت محیط روزانه با توجه به سهمیه مناطق در سه بخش دسته بندی می‌شود. در متن مقاله به این رتبه‌ها اشاره شده است.

آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط چه تاثیری می‌توانند در انتخاب رشته داشته باشند؟

اولویت بندی کد رشته‌های مورد علاقه داوطلب در مرحله انتخاب رشته بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است. در صورتی که در این اولویت بندی به آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط توجه شود، میزان شانس قبولی داوطلب در این رشته افزایش خواهد یافت.

آیا مرحله انتخاب رشته تنها مرحله‌ای است که بررسی آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان را ضرورت می‌بخشد؟

بررسی آخرین رتبه‌های قبولی علاوه بر مرحله انتخاب رشته، در مرحله برنامه‌ریزی برای کنکور نیز موثر است. این رتبه‌ها موجب می‌شود تا داوطلب هدف خود را شناسایی کرده و برنامه‌ای در جهت رسیدن به این هدف تنظیم کند.

منبع: رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط 98





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: