فرم خود اظهاری متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا
نوشته شده توسط : دانتل

در دو سال اخیر که کنکور سراسری با وجود ویروس کرونا برگزار می گردد، سازمان سنجش به منظور رعایت حال کسانی که در آستانه برگزاری کنکور سراسری در تمامی زیرگروه ها به ویروس کرونا مبتلا شده اند، فرم خود اظهاری ویژه مبتلایان به بیماری کرونا را تدبیر کرده است. داوطلبانی که در زمان برگزاری کنکور مبتلا به این ویروس هستند بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و فرم خوداظهاری را تکمیل کنند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون فرم خود اظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا ارائه کرده ایم.

منبع: فرم خود اظهاری متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا

 

فرم خود اظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا چیست

داوطلبانی که متاسفانه در روزهای نزدیک به برگزاری کنکور سراسری مبتلا به ویروس کرونا شده اند، چه کسانی که به دلیل این بیماری در بیمارستان بستری هستند و چه کسانی که در منزل خود در دوران قرنطینه به سر می برند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کووید 19 را تکمیل کنند.

یکی از مدارکی که در زمان تکمیل فرم خوداظهاری مبتلایان به بیماری کرونا لازم است گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا شامل تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا می باشد که متقاضیان بایستی در سامانه آن را بارگذاری کنند. سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون جدید را به مبتلایان به ویروس کرونا به شماره تلفن همراه وارد شده ارسال خواهد کرد تا مبتلایان به بیماری کرونا به طور جداگانه امتحان دهند.

 

زمان تکمیل فرم خود اظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا

فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلایان به بیماری کرونا در سایت سازمان سنجش فعال می شود و داوطلبان بایستی از روز يکشنبه تاریخ 30 خرداد ماه 1400 تا پایان روز سه شنبه 1 تیر ماه 1400 نسبت به تکمیل این فرم اقدام کنند. نکته ای که تمامی داوطلبان کنکور سراسری مبتلایان به ویروس کرونا بایستی بدان توجه داشته باشند، این است که پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

 

زمان تکمیل فرم خود اظهاری متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا از 30 خرداد تا 1 تیر ماه 1400 می باشد.

 

 

نحوه تکمیل فرم خود اظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا

اگر از داوطلبان کنکور سراسری 1400 هستید اما مبتلا به ویروس کووید 19 می باشید، بایستی که طبق مراحل زیر عمل کنید و سپس فرم خود اظهاری ویژه مبتلایان به بیماری کرونا را تکمیل کنید.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت، بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

 

3️⃣ بر روی لینک فعال “ فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون سراسری سال 1400 جهت حضور در محل امتحان ” کلیک نمایید.

 

4️⃣ برای دسترسی شما متقاضیان گرامی به فرم خود اظهاری سه روش وجود دارد. در روش اول بایستی شماره پرونده و شماره سریال، در روش دوم بایستی شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام و در روش سوم نیز بایستی شماره پرونده و کد ملی خود را وارد کنید.

 

یکی از این سه روش را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و عبارت امنیتی فرم خود اظهاری برایتان نمایش داده می شود که می توانید اطلاعات خواسته شده در آن را تکمیل کنید و همینطور مدارکی شامل تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا در سامانه بارگذاری کنید.

 

مشاوره متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا

بیماری کرونا، یک شرایط جدید و ناخوشایند است که ممکن است برای هر شخصی در مراحل مختلف زندگی اش اتفاق بیفتد. اگر در آستانه برگزاری کنکور سراسری به ویروس کرونا مبتلا شده اید، نگران نباشید و سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید تا از ایجاد استرس جلوگیری کنید. کنترل استرس و روحیه خوب به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر کسب بهبودی، بتوانید در جلسه آزمون نیز به خوبی عمل کنید و نتیجه عملکرد خود را ببینید. چنانچه سوالی پیرامون فرم خوداظهاری ویژه مبتلایان به بیماری کرونا دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه فرم خوداظهاری ویژه مبتلایان به بیماری کرونا، می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

معلت تکمیل فرم خود اظهاری ویژه مبتلایان کرونا چه زمانی است؟

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات فرم خود اظهاری از روز یکشنبه 30 خرداد ماه تا روز سه شنبه 1 تیر ماه 1400 می باشد.

متقاضیان جهت تکمیل فرم خود اظهاری مبتلایان کرونا، بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

متقاضیان بایستی به سایت سازمان سنجش samjesh.org مراجعه کنند.

آیا داوطلبان کنکور سراسری مبتلا به کرونا بایستی در زمان تکمیل فرم خود اظهاری ویژه مبتلایان بیماری کرونا، مدارکی را نیز بارگزاری کنند؟

بله، بارگزاری مدارکی شامل تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن کرونا در سامانه الزامی است.

منبع: فرم خود اظهاری متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا





:: برچسب‌ها: فرم خود اظهاری متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: