رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس
نوشته شده توسط : دانتل

اگر جزو داوطلبانی هستید که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان هستند، باید به این نکته توجه کنید که برای رسیدن به رشته علوم تغذیه بایستی در وهله اول در کنکور سراسری تجربی شرکت کنید و سپس بعد از کسب رتبه لازم، کد رشته محل های مربوط به رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان را در فرم انتخاب رشته خود درج کنید. برای تخمین شانس قبولی خود در این کد رشته محل ها و الویت بندی صحبح انتخاب هایتان می‌توانید از آخرین رتبه و تراز قبولی رشته علوم تغذیه پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 استفاده کنید.

منبع: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس

 

رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس کنکور 99

برخی دانشگاه های پردیس خودگردان همچون دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی گلستان و … در رشته علوم تغذیه پذیرش دانشجو دارند، اگر قصد دارید رشته علوم تغذیه را در این دانشگاه ها انتخاب کنید می‌توانید با بررسی رتبه اکتسابی خود و مقایسه با آخرین رتبه قبول شدگان علوم تغذیه پردیس کنکور 99، شانس قبول شدن خود را بررسی نمایید. برای مشاهده رتبه کنکور تجربی کلیک کنید.

 

بخوانید: انتخاب رشته آزمون سراسری

 

 

منطقه یک | رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 2719
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی | تهران 3102
دانشگاه علوم پزشکی گلستان | گرگان 5336

 

منطقه دو | رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 4718

 

علوم تغذیه پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 4580
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 4743

 

بخوانید: اهمیت رتبه در انتخاب رشته

 

 

مشاوره انتخاب رشته علوم تغذیه

پس از برگزاری کنکور سراسری تجربی، کارنامه های اولیه تمامی داوطلبان شرکت کننده در کنکور تجربی از طریق سایت سنجش آموزش کشور منتشر می‌گردد، کارنامه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش، شامل مندرجات مهمی از جمله رتبه و تراز علمی داوطلب می‌باشد که داوطلبانی که طبق رتبه‌ای که بدست آورده اند، مجاز به انتخاب رشته باشند می‌توانند فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و در صورت تمایل آزاد را تکمیل کنند. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته آزمون سراسری تجربی کلیک کنید.

رشته علوم تغذیه هم در دروه روزانه و پردس خودگردان دانشگاه های سراسری و هم در دانشگاه های آزاد ارائه می‌گردد و چنانچه قصد دارید در این رشته در دوره پردیس خودگردان انتخاب رشته کنید، بایستی فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری را تکمیل نمایید.

برای این منظور می‌توانید از آخرین رتبه‌های قبول شدگان رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99 ، بهره ببرید. اما اگر می‌خواهید که حتما نتیجه مناسبی را با توجه به رتبه‌تان بدست آورید، حتما از یک مشاور آگاه به مسائل انتخاب رشته نیز کمک بگیرید تا نتیجه مطلوب را کسب کنید. پیشنهاد سایت مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوره تحصیلی دانتل استفاده از مشاوره تلفنی است که این امکان را برای شما عزیزان فراهم می‌کند که بدون خروج از خانه و به راحتی با بهترین مشاوران در ارتباط باشید و نتیجه مطلبوب را کسب نمایید.

 

 

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته پرتوشناسی رادیولوژی پردیس کنکور 98 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

 

بخوانید: رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور 98

بخوانید: رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور 99

بخوانید: رتبه قبولی رادیولوژی پردیس کنکور 99 

 

 

 

سوالات متداول 

آیا رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌گردد؟

بله، برخی دانشگاه های پردیس خودگردان رشته علوم تغذیه را ارائه می‌کنند که در متن مقاله به آخرین رتبه‌های قبولی علوم تغذیه در این دانشگاه های پردیس خودگردان اشاره کردیم.

آیا مرکز مشاوره تحصیلی دانتل می‌تواند در فرآیند انتخاب رشته به داوطلب و متقاضی رشته علوم تغذیه کمک کند؟

بله، مرکز مشاوره تحصیلی دانتل دارای بهترین مشاوران در زمینه انتخاب رشته می‌باشد که متقاضیان رشته علوم تغذیه می‌توانند از تجارب آن ها جهت انتخاب رشته بهره ببرند.

محدوده رتبه‌های قبول شدن در علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان چقدر است؟

محدوده رتبه‌های قبولی علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان، در دانشگاه های مختلف متغیر است که در متن مقاله به آن ها اشاره کردیم.

منبع: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: