سامانه دریافت کارنامه دانش آموز پادا
نوشته شده توسط : دانتل

در سال های اخیر، وزارت آموزش و پرورش سامانه های مختلفی را در جهت تسهیل روند انجام امور دانش آموزی طراحی و راه اندازی کرده است. یکی از این سامانه ها، سامانه پادا و یا سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان ” pada.medu.ir ” می باشد، که از این به بعد تمامی دانش آموزان می توانند جهت انجام امور مربوط به مدرسه از طریق این سایت اقدام کنند. یکی از خدمات سامانه پادا، دریافت و مشاهده کارنامه دانش آموز پادا می باشد که در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری پیرامون نحوه دریافت ارائه کرده ایم.

 منبع: سامانه دریافت کارنامه دانش آموز پادا

 

سامانه دریافت کارنامه دانش آموز پادا

سامانه پادا در ابتدا با هدف ارائه کارنامه تحصیلی به صورت اینترنتی به دانش آموزان راه اندازی گردید.  لازم است اشاره کنیم که سامانه پادا با نام سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان می باشد و به مرور که سوابق تحصیلی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف در این سامانه جمع آوری شد، امکان دریافت پرونده الکترونیکی نیز امکان پذیر است.

هر دانش آموزی جهت ورود به سامانه پادا و استفاده از خدمات این سامانه نیازمند یک رمز عبور و نام کاربری می باشد تا هر شخصی بدون مراجعه حضوری به مدرسه در کم ترین زمان امور مربوط به مدرسه را به صورت اینترنتی و غیر حصوری انجام دهد. پس از ثبت اطلاعات دانش آموز در سایت سیدا، برای هر دانش آموز یک نام کاربری و رمز عبور صادر می شود. دانش آموزان می توانند نام کاربری و رمز عبورخود را از مدیر مدرسه دریافت کنند و به کمک آن وارد سامانه پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” شده و کارنامه دانش آموزی پادا را دریافت نمایند.

 

راهنمای ورود سامانه دریافت کارنامه پادا دانش آموز

دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی باید توجه داشته باشند که برای ورود به صفحه کاربری خود در سامانه پادا حتما بایستی نام کاربری و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه ای که در حال تحصیل در آن می باشند، دریافت کنند. همانطور که گفته شد، در حال حاضر علاوه بر کارنامه دانش آموزی پادا، این سامانه خدمات دیگری را نیز به دانش آموران ارائه می دهد. از مهم ترین خدمات سامانه پادا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیش ثبت نام
  • ثبت نام دانش آموزان جدید الورود
  • مشاهده کارنامه
  • دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

 

راهنمای تصویری گام به گام

مراحل دریافت کارنامه دانش آموزی در سایت پادا، به صورت زیر است :

1️⃣ به سامانه پادا و یا سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ در صفحه ایجاد شده، بر روی گزینه ” مشاهده کارنامه ” کلیک کنید.

 

3️⃣ در کادر های مربوطه “ نام کاربری ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید و سپس کارنامه خود را دریافت کنید.

 

 

کارنامه دانش آموزی سایت پادا

پس از اینکه اطلاعات هر دانش آموز توسط مسئولین مربوطه در مدرسه در سامانه سیدا وارد می شود، این سامانه برای هر دانش آموز یک نام کاربری و رمز عبور تعریف می کند. شما به عنوان دانش آموز موظف هستید این نام کاربری و رمز عبور را از مدیر مدرسه محل تحصیل خود دریافت کنید و به کمک آن وارد سامانه پادا شده و به کارنامه دانش آموزی پادا دسترسی داشته باشید.

دانش آموزان جدیدالورود توجه داشته باشند که نام کاربری و کلمه عبور برای آن ها اطلاعات شخصی شان تعریف شده است.چنانچه پیرامون کارنامه دانش آموزی پادا سوالات بیشتری دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارنامه دانش آموزی پادا، می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آدرس سامانه پادا چیست؟

سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان با نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” می باشد.

سامانه پادا چه خدماتی را ارائه می دهد؟

سامانه پادا خدماتی شامل پیش ثبت نام مدارس، ثبت نام دانش آموز جدید الورود، ثبت نام پایه اول مدارس شاهد، دریافت کارنامه و دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی را به دانش آموزان ارائه می دهد.

آیا دریافت کارنامه دانش آموزی پادا از طریق سامانه پادا امکان پذیر است؟

بله، تمامی دانش آموزان می توانند برای دریافت کارنامه دانش آموزی به این سامانه مراجعه کنند.

 منبع: سامانه دریافت کارنامه دانش آموز پادا

 





:: برچسب‌ها: سامانه دریافت کارنامه دانش آموز پادا ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: