نوشته شده توسط : دانتل

بسیاری از متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ، علاقه مند هستند که به صورت بدون کنکور در این مقطع وارد شده و ادامه تحصیل دهند. یکی از فرصت هایی که در اختیار دانشجویان دانشگاه آزاد قرار دارد، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد. پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد از دو طریق پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و پذیرش بر اساس سهمیه استعداد درخشان امکان پذیر می باشد. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان و تاریخ ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 از دو طریق استعداد درخشان و سوابق تحصیلی ارائه کرده ایم.

منبع: زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد 1400

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 | سوابق تحصیلی 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 بر اساس سوابق تحصیلی در سال گذشته جایگزین مرحله تکمیل ظرفیت گردید. بدین صورت که دانشگاه آزاد ظرفیت تمامی کد رشته محل هایی که در مرحله انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد تکمیل نشده بود را به داوطلبان اعلام کرد، تا متقاضیان بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی در این کد رشته محل ها انتخاب رشته کنند.

بنابراین زمان ثیت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1400 خواهد بود تا ظرفیت های خالی مشخص گردد. توجه داشته باشید که این مرحله از ثبت نام دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد.

 

زمان ثیت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1400 خواهد بود. تا کنون زمان دقیق اعلام نشده است به محض اعلام در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 | استعداد درخشان

امکان پذیرش بدون کنکور مقطع کارشناسی ارشد بر اساس سهمیه استعداد درخشان همانند دانشگاه های سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز فراهم است. هر ساله به طور همزمان با مرحله انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، ثبت نام استعداد درخشان آزاد نیز برای ورودی مهرماه انجام می گیرد.

در سال گذشته به دلیل تعویق در برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازه زمانی ثبت نام استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در اوایل شهریور ماه آعاز شد. تاکنون سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پیرامون زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400، اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود متقاضیان زودتر از سال گذشته بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثیت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد استعداد درخشان پیش از شروع سال تحصیلی خواهد بود.

 

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

توجه داشته باشید که اصلی ترین راه ورود به مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد می باشد. پذیرش بر اساس سهمیه استعداد درخشان ویژه دانشجویان برتر و ممتاز می باشد که در مقطع کارشناسی دارای معدل بالایی بوده اند، اما با این حال نیز اگر قصد ورود به دانشگاه آزاد را با سهمیه استعداد درخشان دارید بهتر است ابتدا دفترچه را دریافت کنید و اگر واجدالشرایط بودید اقدامات لازم را انجام دهید.

پذیرش کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد نیز در کد رشته محل هایی انجام می شود که در زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد با استقبال زیادی مواجه نشده و خالی مانده اند. بنابراین بهتر است ابتدا خود را برای کنکور کارشناسی ارشد آماده کنید و انتخاب رشته در این مرحله را به عنوان هدف آخر در نظر بگیرید.

شما عزیزان چنانچه سوالی پیرامون ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد بر اساس سهمیه استعداد درخشان و بر اساس سوابق تحصیلی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400، می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور و با سهمیه استعداد درخشان چه زمانی است؟

این مرحله به طور همزمان با انتخاب رشته کنکور کارشانسی ارشد در اواخر شهریور ماه انجام می شود.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سهمیه استعداد درخشان از طریق چه سایتی انجام می شود؟

تمام مراحل ثبت نام و اعلام نتایج از طریق سایت سازمان سنجش azmoon.org انجام خواهد شد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد بدون کنکور سوابق تحصیلی از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد معمولا پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته ارشد اعلام می شود.

منبع: زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد 1400

 





:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: