ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی یا همان مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی انجام می گیرد و داوطلبان بر حسب علاقه خود و همچنین سوابق تحصیلی که دارند، می توانند وارد یکی از این دانشگاه ها شوند. زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه هایی که ذکر شد، متفاوت است همچنین شرایط پذیرش دانشجو نیز در این دانشگاه ها فرق دارد و بعضی دانشگاه ها مثل دانشگاه علمی کاربردی، شرایط آسان تری دارند. در ادامه راهنمای کاملی از ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ارائه خواهیم کرد.

منبع: ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

منظور از دانشگاه های سراسری دانشگاه روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی و …. می باشند که ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته تمام این دانشگاه ها به صورت همزمان و مشترک انجام می گیرد. داوطلبانی که علاقه مند به پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه سراسری هستند، باید دارای مدرک فوق دیپلم بوده و از شرایط لازم نیز برخوردار باشند.

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای مقطع کارشناسی ناپیوسته، از روز یکشنبه 23 خرداد ماه آغاز شد و تا روز یکشنبه 30 خرداد ماه 1400 ادامه داشت. البته ممکن است پس از این مهلت یک هفته ای، تعدادی از داوطلبان موفق به ثبت نام نشوند که در این صورت امکان تمدید فرصت ثبت نام وجود دارد.

 

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش داوطلبان در تاریخ های 19 تا 22 مرداد ماه 1400 می توانند در مهلت مجدد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنند.

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

تعدادی از رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری به شرح زیر هستند و لیست کامل رشته ها را می توانید در دفترچه مشاهده کنید :

مدارک پزشکی مهندسی بهداشت محیط نوازندگی ساز ایرانی ساخت و تولید
مهندسی بهداشت حرفه ای علوم آزمایشگاهی دامپزشکی صنایع دستی ایمنی صنعتی و محیط کار
پرورش طیور پرورش گاو و گاو میش حقوق قضایی – علوم ثبتی گیاه پزشکی
صنایع شیمیایی علوم و صنایع غذایی بازیافت طراحی پوشاک
ساخت پروتزهای دندانی ماشین های کشاورزی مدیریت مرمت و احیای بناهای تاریخی
نقشه برداری برق مهندسی آبیاری  

 

بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه سراسری به صورت مشترک با ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی انجام می گیرد و هر دو دسته از داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند. مراحل ثبت نام به صورت زیر می باشد :

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور نشانی sanjesh.org شوید.

2️⃣ از منوی سمت راست سامانه بر روی گزینه “ کاردانی به کارشناسی ” کلیک کنید.

 

3️⃣ پس از ورود به صفحه اختصاصی کاردانی به کارشناسی، بر روی لینک فعال مربوط به “ پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 ” کلیک نمایید.

4️⃣ در مرحله بعد لازم است که هزینه ثبت نام را واریز کنید بدین منظور بر روی گزینه “ خرید کارت اعتباری ” کلیک کنید. لازم به ذکر است که داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی هستند، باید کارت اعتباری جداگانه تهیه کنند.

5️⃣ با کلیک بر روی گزینه “ خرید کارت اعتباری ” مراحل پرداخت هزینه را با درج مشخصات کارت بانکی خود طی نمایید. هزینه ثبت نام در سال گذشته مبلغ 46 هزار تومان بوده است که امسال افزایش خواهد یافت.

6️⃣ پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه، باید شماره سریال را دریافت کنید و با این شماره سریال ثبت نام را آغاز نمایید.

7️⃣ به صفحه اول کاردانی به کارشناسی برگردید و بر روی گزینه ” پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400  ”  کلیک کنید.

8️⃣ سپس سریال ثبت نام 12 رقمی را در بخش تعیین شده درج نمایید.

9️⃣ در مرحله بعدی می توانید فرم ثبت نام و انتخاب رشته را دریافت و تکمیل نمایید.





:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 385

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: