دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

دسته ای از متقاضیان کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۰ که پس از دریافت کارنامه اولیه خود ضمن اینکه مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و فرهنگیان هستند، قصد انتخاب رشته نیز دارند، می توانند برای اطلاع از شرایط، زمان، نحوه انتخاب رشته و از همه مهم تر اطلاع از ظرفیت و جنسیت رشته های مختلف ارائه شده در دانشگاه های مختلف شامل دوره های روزانه و شهریه پرداز، دفترچه انتخاب رشته ریاضی را دریافت و مطالعه کنند. اطلاع از مندرجات این دفترچه برای انجام یک انتخاب رشته از اهمیت بالایی برخوردار است که در ادامه اطلاعاتی پیرامون زمان انتشار و دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 1400

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 1400

دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته ریاضی 1400 تقریبا در یک بازه زمانی سه روزه پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ریاضی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر و در اختیار متقاضیان کنکور ریاضی قرار می گیرد. کنکور ریاضی 1400 در اوایل تیر ماه سال جاری برگزار گردید، اما اطلاعاتی از زمان انتشار نتایج اولیه و در پی آن دفترچه‌ی انتخاب رشته ریاضی 1400 منتشر نشده است، بنابراین بایستی منتشر اطلاعیه های سازمان سنجش پیرامون این موضوع باشیم که به محض دریافت در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

 

تا کنون زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1400 اعلام نشده است. به محض دریافت آخرین اخبار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 1400

با توجه به اینکه تاکنون در زمان انتشار دفترچه‌ی انتخاب رشته ریاضی 1400 قرار نداریم، لینک دریافت آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال نمی باشد. داوطلبان گرامی کافی است برای دانلود و دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 1400

 

 

مندرجات دفترچه انتخاب رشته

چندین بار در متن مقاله به این موضوع اشاره کردیم که مطالعه دقیق و کامل دفترچه‌ی پیش از انتخاب رشته از اهمیت بالایی برخوردار است. در این قسمت از مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که مندرجات دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته کنکور ریاضی 1400 شامل چه مواردی می باشد که حائز اهمیت است. مهم ترین مندرجات دفترچه به شرح موراد زیر است :

✅ روش و نحوه انتخاب رشته در آزمون سراسری 1400 به چه صورت است.

✅ چگونه کارنامه اولیه را دریافت کنیم و اگر اطلاعات ثبت نام خود را برای دریافت کارنامه اولیه فراموش کرده باشیم، چگونه بازیابی کنیم.

✅ کارنامه اولیه چه اطلاعاتی به ما می دهد و چگونه می توانیم از اطلاعات آن جهت انتخاب رشته استفاده کنیم.

✅ چگونه رشته های انتخابی خود را به سازمان سنجش اعلام کنیم.

✅ اطلاعاتی از شرایط شرکت در این مرحله، سهمیه های موثر، گزینش بومی، زیرگروه های کنکور ریاضی، نحوه گزینش و پذیرش دانشجو، شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه های مختلف، آشنایی با دوره های تحصیلی و … در دفترچه‌ی انتخاب رشته ریاضی 1400 ارائه شده است.

✅ کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شامل دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و … در دفترچه‌ی انتخاب رشته ریاضی 1400 درج شده است.

 

مشاوره دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1400

اگر علاوه بر کنکور ریاضی در یکی از آزمون های شناور کنکور سراسری شامل رشته هنر و زبان های خارجی نیز شرکت کرده اید، توجه داشته باشید که بایستی برای آن رشته نیز دفترچه‌ی مربوطه را دریافت کنید و در نهایت برای هر دو رشته به صورت تلفیقی 150 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته خود در سایت سازمان سنجش درج کنید.

چنانچه پیرامون انتخاب رشته ریاضی 1400 سوالی دارید و ابهامی برایتان وجود دارد، می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل سوالات خود را بپرسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته ریاضی 1400، می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

دفترچه‌ی انتخاب رشته ریاضی چه زمانی منتشر می شود؟

معمولا پس از گذشت چند روز از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری این دفترچه‌ی منتشر می شود.

دفترچه‌ی انتخاب رشته ریاضی حاوی چه اطلاعاتی است؟

موارد و نکات اصلی هنگام انتخاب رشته ذکر شده است که در متن مقاله به بررسی آن پرداخته ایم.

دفترچه‌ی انتخاب رشته کنکور ریاضی را چگونه دریافت کنیم؟

این مقاله از سایت سنجش منتشر می شود. البته در این مقاله دفترچه‌ی راهنما انتخاب رشته ریاضی را برای دانلود قرار داده ایم.

منبع: دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 1400





:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: