هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400
نوشته شده توسط : دانتل

پس از برگزاری یک کنکور یکپارچه برای دانشگاه های سراسری و آزاد، داوطلبانی که طبق کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ می باشند و دارای کد دسترسی به فرم انتخاب رشته دانشگاه ازاد هستند، می بایست جهت تکمیل فرآیند انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و با خرید کارت اعتباری نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1400 اقدام کنند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارائه کرده ایم.

منبع: هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400

 

میزان هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400

تمامی علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه های سراسری و آزاد بایستی در یک آزمون مشترک که سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می کند، شرکت کنند، اما پس از برگزاری آزمون و انتشار نتایج اولیه مسیر این دو از یکدیگر جدا خواهد شد.

پس از انتشار کارنامه اولیه، متقاضیانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه ازاد می باشند و دارای کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه ازاد هستد، بایستی به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد مراجعه کنند. انتخاب رشته در دانشگاه ازاد بر خلاف دانشگاه های سراسری مستلزم پرداخت هزینه می باشد و بایستی در همان ابتدا متقاضیان نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند.

 

هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 جهت خرید کارت اعتباری، مبلغ 51 هزار تومان می باشد.

 

 

نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400

اگر به دقت دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه ازاد را مطالعه کرده و کد رشته محل های مورد علاقه خود را استخراج کرده اید و در واقع از انتخاب رشته در دانشگاه ازاد اطمینان دارید، می توانید طبق مراحل زیر عمل کنید و نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایید.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی ” azmoon.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ بر روی لینک فعال ” سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری  سال 1400 ” کلیک کنید. ( توجه داشته باشید که این لینک در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ازاد فعال خواهد شد.)

3️⃣ پس از کیک بر روی سامانه انتخاب رشته، صفحه جدیدی برای داوطلب نمایش داده خواهد شد که شامل دو باکس ” دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ” و ” سامانه انتخاب رشته ” می باشد. اگر دفترچه را به طور کامل مطالعه کرده اید، برای ورود به سامانه انتخاب رشته ” شناسه دانشگاه آزاد (کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد) ” و “ کد ملی ” خود را وارد کنید.

4️⃣ در این صفحه اطلاعات داوطلب نمایش داده می شود، که بایستی تایید و سپس برای پرداخت هزینه انتخاب رشته ” درگاه پرداخت اینترنتی ” را مشخص کنید.

5️⃣ در این مرحله بایستی برای پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه ازاد مبلغ 51000 تومان، اطلاعات خواسته شده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب را وارد کنید.

6️⃣ چنانچه مرحله پرداخت هزینه را با موفقیت به پایان برسانید، فرم تکمیل انتخاب رشته دانشگاه ازاد برای شما نمایش داده خواهد شد که می توانید الویت های خود را در این فرم وارد کرده و سپس تایید کنید و در نهایت کد پیگیری ثبت نام خود را دریافت کنید. 

 

بخوانید: نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400

 

 

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400

نکته ای که بایستی بدان توجه داشته باشید این موضوع می باشید که اگر تصمیم قطعی خود را جهت انتخاب رشته آزمون سراسری در دانشگاه آزاد گرفته اید، نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنید. چراکه اگر کارت اعتباری انتخاب رشته در دانشگاه آزاد را خریداری کنید اما منصرف شوید، مبلغ پرداخت شده به هیچ عنوان قابل عودت نخواهد بود.

چنانچه پیرامون پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه ازاد سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه ازاد به صورت رایگان انجام می شود؟

خیر، انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه ازاد نیازمند پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری می باشد.

میران هیزنه انختاب رشته آزمون سراسری دانشگاه ازاد چقدر است؟

طبق اطلاعیه های جدیدمیزان هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 51 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

متقاضیان هزینه انتخاب رشته در دانشگاه ازاد از چه طریقی نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنند؟

پرداخت هزینه هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir انجام می شود که در متن مقاله به نحوه پرداخت آن اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400





:: برچسب‌ها: هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: