نتایج تیزهوشان 1400
نوشته شده توسط : دانتل

زمان اعلام نتایج نتایج تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در تاریخ 15 مرداد ماه می باشد. دریافت و مشاهده ی نتایج آزمون تنها به صورت اینترنتی می باشد. داوطلبان آزمون تیزهوشان می توانند با مراجعه به سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و یا سامانه همگام مدارس نتایج آزمون خود را مشاهده کنند. توجه داشته باشید که نتایج کلیه دانش آموزان سراسر کشور تنها از طریق این سایت اطلاع رسانی می شود و سایت های دیگری از جمله سایت های ثبت نام نمونه دولتی استان های مختلف وظیفه اطلاع رسانی نتایج تیزهوشان را ندارند. در ادامه این مقاله، به نحوه مشاهده ی نتایج تیزهوشان 1400 – 1401 می پردازیم.

منبع: نتایج تیزهوشان 1400

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1400 – 1401

متقاضیان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم دهم 1400 _ 1401 بایستی جهت دریافت نتیجه خود از زمان اعلام نتیجه که توسط مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام می شود، مطلع باشند.

 

زمان اعلام نتایج تیزهوشان 1400 پایه هفتم و نهم در تاریخ 15 مرداد ماه 1400 منتشر می شود

 

 

نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1400 – 1401

در این بخش، برای شما راهنمای اعلام نتیجه را قرار دادیم تا دانش آموزان بتوانند کارنامه خود را دریافت کنند. اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سایت hoosh.medu.ir و نتیجه آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق سایت azmoon.medu.ir قابل مشاهده است. سال گذشته نتایج این آزمون مردادماه اعلام شد. هرسال زمان بندی برگذاری و اعلام نتایج آزمون توسط مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام می شود. برای اطلاع از آخرین زمان بندی های و تغییرات آزمون تیزهوشان با تیم دانتل همراه باشید.

 

نحوه مشاهده نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

1️⃣ داوطلبان جهت مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 باید به سایت ” hoosh.medu.ir ” مراجعه نموده و برای ورود به صفحه دانش آموزی خود باید ابتدا “ کد ملی”  و ” رمز عبور همگام ” خود را وارد نمایند.

 

2️⃣ در این مرحله باید “ نقش خود ” و ” عنوان سازمان ” را انتخاب کنید. نقش خود را دانش آموز و نام سازمان را نام مدرسه وارد نمایید.

 

3️⃣ در صفحه جدید اطلاعات هویتی دانش آموز و همینطور لینک ” دریافت کارنامه ” دانش آموز قابل مشاهده است :

 

 

مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

1️⃣ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 _ 1401 صرفا از طریق سایت azmoon.medu.ir قابل مشاهده خواهد بود که داوطلبان باید بعد از ورود به سایت مذکور، در صفحه اول کد ملی و رمز عبور همگام را وارد نمایند:

 

2️⃣ در این قسمت می بایست ” نقش ” و ” نام سازمان خود ” را مشخص نمایید: (نقش خود را دانش آموز و سازمان خود را مدرسه تان وارد کنید.)

 

✅ چنانچه جزو اسامی پذیرفته شدگان باشید، تصویر زیر را رویت خواهید کرد:

 

❌ چنانچه پذیرفته نشده باشید نیز تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:

 

❓ لازم به ذکر است اگر که در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 1400 _ 1401 در اولویت های خود مدارس تیزهوشان را انتخاب نکرده باشید، همانند تصویر زیر با عنوان ” عدم انتخاب ” مواجه خواهید شد.

 

 

تصاویر ارائه شده در مقاله فوق مربوط به اعلام نتایج سال تحصیلی گذشته، جهت ورود به پایه دهم می باشد، البته به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج این آزمون ورودی در سال تحصیلی 1400 _ 1401 این قسمت به روز رسانی می شود.

 

 

مشاوره اعلام نتایج تیزهوشان 1400

متقاضیانی که در آزمون تیزهوشان 1400 شرکت می کنند، بایستی که به برخی نکات توجه داشته باشند. مهم ترین نکات قابل توجه پیرامون این آزمون به شرح موارد زیر می باشد:

1️⃣ نتایج آزمون به صورت قطعی اعلام می شود. یعنی در اعلام نتایج قبولی ذخیره اعلام نخواهد شد.

2️⃣ داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان نمره ی قبولی را کسب کرده باشند، تنها نام مدرسه ی قبولی درج می شود و داوطلبانی که نمره ی قبولی کسب نکرده باشند، حداکثر یک هفته بعد از اعلام نتایج، کارنامه عدم قبولی در آزمون که شامل پاسخ های صحیح و غلط و تراز هر درس، تراز کل آزمون و آخرین تراز قبولی مدارس منتخب داوطلب منتشر می شود. برای مطالعه کارنامه تیزهوشان کلیک کنید.

3️⃣ در خواست تجدید نظر و اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان تنها از طریق سایتهای medu.ir و hoosh.medu.ir امکان پذیر است.

4️⃣ در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز دوقلو( همجنس و غیر همجنس ) و قبولی یکی از آنها، دیگری تنها در صورت کسب حداقل 80% نمره ی آخرین پذیرفته شده در یکی از انتخاب هایش میتواند اضافه بر ظرفیت ثبت نام کند. این قانون برای داوطلبان ششم  و نهم نیز صدق می کند.

5️⃣ همزمان با اعلام نتایج آزمون ، نشانی دبیرستان های تیزهوشان، تاریخ مراجعه برای ثبت نام تیزهوشان و مدارک مورد نیاز اطلاع رسانی می شود.

توجه داشته باشید که این اطلاعات براساس آزمون های سال های گذشته می باشد برای اطلاع از آخرین تغییرات با تیم دانتل همراه باشید. در ضمن مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات شما داوطلبان عزیز آزمون تیزهوشان می باشند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول 

نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 چه زمانی اعلام خواهد شد؟

اعلام جواب آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 در تاریخ ۱۵ مرداد ماه منتشر خواهد شد.

متقاضیان آزمون تیزهوشان از طریق چه سایتی می تواند نسبت به دریافت نتیجه خود اقدام کنند؟

جواب آزمون تیزهوشان در سایت مرکز ملی استعدادهای درخشان اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان در آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 چه اقداماتی باید انجام دهند؟

پذیرفته شدگان در آزمون تیزهوشان بایستی که مدارک خود را جهت ثبت نام حضوری به مدرسه محل قبولی تحویل بدهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: نتایج تیزهوشان 1400





:: برچسب‌ها: نتایج تیزهوشان 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: