کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

مدارس نمونه دولتی از برجسته ترین مدارس کشور می‌باشد. وزارت آموزش و پرورش برای ورود دانش آموزان به این مدارس در مقطع دهم و دوره دوم متوسطه، آزمونی را با عنوان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم برگزار می‌کند. داوطلبانی که در تاریخ های مشخصی در این آزمون ثبت نام کرده اند، بایستی پیش از حضور در جلسه آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند، چرا داشتن این کارت الزامی است. در ادامه این مطلب به منظور راهنمایی دانش آموزان عزیز و والدین گرامی مطالبی پیرامون نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400 – 1401

داوطلبانی که قصد دریافت کارت ورود به جلسه خود را دارند، کافی است طبق مراحل زیر پیش رفته و کارت خود را دریافت کنند.

1️⃣ با توجه به استانی بودن ثبت نام نمونه دولتی 1400 در پایه نهم به دهم، داوطلبان بایستی پس از انتشار اطلاعیه استان محل سکونت خود مبنی بر زمان دریافت کارت  آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

 

برا مشاهده سامانه استانی خود برروی لینک سایت آزمون نمونه دولتی 1400 کلیک کنید.

2️⃣ در صفحه ایجاد شده بایستی” کد ملی داوطلب ” و اطلاعات خواسته شده را وارد کنند تا بتوانند وارد سامانه شوند.

3️⃣ چنانچه در زمان دریافت کارت آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 باشیم، لینک مربوط به دریافت این کارت فعال خواهد بود. بنابراین داوطلبان باید بر روی گزینه ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ” کلیک کرده و  کارت خود را دریافت کنند.

4️⃣ در نهایت داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 بایستی از این کارت خود پرینت تهیه کرده و روز برگزاری آزمون همراه خود داشته باشند.

 

نکات

  • نکته اول: بهتر است داوطلبان در روزهای ابتدایی مهلت دریافت کارت آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401، کارت خود را از سایت های مربوطه دریافت کنند، تا در صورتی که در کارت و اطلاعاتشان مغایرتی وجود داشت، بتوانند نسبت به رفع آن اقدام کنند.
  • نکته دوم: همراه داشتن کارت آزمون نمونه دولتی از ملزومات شرکت در جلسه آزمون می باشد و چنانچه داوطلبی این کارت را به همراه نداشته باشد و یا اطلاعات مندرج در آن با اطلاعات شخصی داوطلب مغایرت داشته باشد از شرکت وی در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400

 

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

لینک دریافت کارت چند روز قبل از برگزاری آزمون نمونه دولتی در سایت های استانی ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 فعال می‌شود و داوطلبان موظف هستند در تاریخ های مقرر به سایت های مربوطه مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند.

 

زما برگزاری آزمون نمونه دولتی 15 مرداد ماه 1400 می باشد و چند روز قبل از آن داوطلبان می توانند کازت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

 

در کارت آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 اطلاعاتی همچون زمان و محل برگزاری آزمون، شماره داوطلبی، مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدرسه تحصیل، رشته مورد تقاضا، اولویت انتخاب مدارس و نشانی دقیق حوزه امتحانی درج شده است که همه این اطلاعات برای حضور داوطلب در جلسه آزمون نیاز است.

 

بخوانید: کارت آزمون مدارس نمونه دولتی 1400

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه به آزمون نمونه دولتی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400





:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: