نوشته شده توسط : دانتل

متقاضیان کنکور زبان های خارجی بایستی پس از برگزاری کنکور ۱۴۰۰ ، در زمان های مقرر نسبت به دریافت نتایج اولیه خود اقدام کنند. پس از گذشت چند روز از دریافت نتایج اولیه کنکور، سازمان سنجش دفترچه ای را با عنوان دفترچه راهنمای انتخاب رشته زبان های خارجی 1400 منتشر می کند. دسته ای از متقاضیان که با توجه به رتبه و ترازی که در کارنامه اولیه خود بدست آورده اند، مجاز به انتخاب رشته می باشند، بایستی ابتدا این دفترچه را دانلود و بررسی کنند تا در انجام انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 با مشکلی مواجه نشوند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان انتشار و دریافت می پردازیم.

منبع: دفترچه انتخاب رشته زبان 1400

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان های خارجی 1400

زمان انتشار دفترچه‌ی انتخاب رشته زبان های خارجی 1400 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود که تاکنون اطلاعیه ای در این مورد منتشر نکرده است.  کنکور زبان های خارجی 1400 به تازگی و در اوایل تیرماه برگزار گردیده است که با توجه به این موضوع پیش بینی می شود با اعلام نتایج اولیه در اواسط مرداد ماه پس از گذشت چند روز نیز شاهد انتشار دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته زبان های خارجی باشیم.

 

دفترچه‌ی انتخاب رشته کنکور زبان ۱۴۰۰ در تاریخ 13 مرداد ماه منتشر شدند.

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان های خارجی 1400

داوطلبانی که در کنکور زبان های خارجی 1400 شرکت کرده اند و قصد انتخاب رشته دارند، می توانند از طریق مطالعه دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری در زیرگروه زبان های خارجی از تمامی جزئیات انتخاب رشته مطلع شوند. همانطور که اشاره کردیم سازمان سنجش لینک دانلود دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان های خارجی 1400 را منتشر نکرده است، به محض انتشار در این قسمت برای دانلود قرار داده خواهد شد.

 

دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر و زبان های خارجی 1400

 

 

دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1400 شامل چه مواردی می باشد

توصیه ما به داوطلبان کنکور زبان های خارجی و البته دیگر گروه های آزمایشی این است که حتما پیش از هر اقدامی جهت انتخاب رشته نسبت به مطالعه دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته اقدام کنند. اما دلیل این تاکید این است که این دفترچه شامل مندرجات مهمی می باشد که مطالعه آن در الویت است. از مهم ترین مواردی که در دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته زبان های خارجی درج گردیده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

✅ شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در انتخاب رشته کنکور زبان های خارجی

✅ نحوه گزینش متقاصیان در کد رشته محل های مختلف

✅ شرایط پذیرش رشته های دارای شرایط خاص در دانشگاه هایی با پذیرش نیمه متمرکز همچون دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی

✅ نحوه تاثیر سهمیه های مختلف (سهمیه مناطق، سهمیه ایثارگران 25 و 5 درصد ظرفیت، سهمیه خانواده شهدا و … )

✅ لیست کد رشته محل های ارائه شده به همراه جنسیت و ظرفیت پذیرش در دوره های مختلف شامل روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، مجازی ، پیام نور و غیرانتفاعی 

✅ شهریه دانشگاه های شهریه پرداز (نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان)

 

بخوانید: نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

 

 

مشاوره انتخاب رشته زبان های خارجی 1400

توجه داشته باشید که اگر در کنکور زبان های خارجی به عنوان کنکور شناور در کنار یکی از کنکور های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت کرده اید، بایستی برای اطلاع از کد رشته محل های ارائه شده در هر زیرگروه در دانشگاه های سراسری دفترچه‌ی مربوط به آن را دریافت کنید. برای اطلاع از رشته های کنکور زبان 1400 کلیک کنید.

اما باید مجموعا برای دو رشته امتحانی الویت های خود را در 150 انتخاب در فرم انتخاب رشته درج کنید. بنابراین لازم است پیش از انتخاب رشته دفترچه‌ی انتخاب رشته زبان های خارجی را دریافت کنید، کد رشته محل های مورد نظر خود را استخراج کنید، سپس دفترچه‌ی راهنمای رشته دیگری را که در آن شرکت کرده اید را دانلود کنید و کد رشته محل های مورد نظر خود را از آن استخراج کنید و در نهایت با توجه به الویت هایی که مدنظر دارید، این کد رشته محل ها را به صورت تلفیقی الویت بندی کنید.

شما متقاضیان عزیز کنکور زبان های خارجی چنانچه پیرامون انتخاب رشته کنکور زبان 1400 سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته زبان های خارجی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

دفترچه‌ی انتخاب رشته زبان های خارجی 1400 چه زمانی منتشر خواهد شد؟

دفترچه‌ی انتخاب رشته زبان های خارجی معمولا چند روز پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری منتشر خواهد شد.

داوطلبان کنکور زبان از چه طریقی به دفترچه‌ی انتخاب رشته زبان خارجی دسترسی داشته باشند؟

این دفترچه در سایت سنجش منتشر می شود، البته شما داوطلبان گرامی می توانید از طریق این سایت نیز دفترچه را دانلود نمایید.

در دفترچه‌ی انتخاب رشته زبان خارجی چه مندرجاتی وجود دارد؟

این دفترچه شامل جزییات و مواردی است که در متن مقاله به آن اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: دفترچه انتخاب رشته زبان 1400





:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: