زمان ثبت نام آزمون MSRT ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون MSRT ۱۴۰۰ از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام می گردد. تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکتری وزارت علوم که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد را در دانشگاه های سراسری دارند، برای ورود به مقطع دکتری نیازمند مدرک زبان انگلیسی هستند. این دسته از داوطلبان می توانند در آزمون داخلی تعیین سطح زبان انگلیسی MSRT که هر ساله در چندین دوره برگزار می شود، شرکت کنند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون تاریخ و نحوه ثبت نام MSRT 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: زمان ثبت نام آزمون MSRT ۱۴۰۰

 

زمان ثبت نام آزمون MSRT ۱۴۰۰

آزمون MSRT در یک سال در چندین دوره برگزار می گردد، که هر داوطلب و متقاضی شرکت در آزمون زبان MSRT می تواند متناسب با سطح آمادگی خود بدون محدودیت در دوره های مختلف این آزمون ثبت نام کرده و پس از کسب امتیاز لازم مدرک زبان انگلیسی خود را دریافت نماید. برای اطلاع از زمان ثبت نام دوره های بعدی آزمون MSRT بایستی منتظر اطلاعیه های جدید سامانه سجاد باشیم.

 

آزمون MSRT در تاریخ در 18 تيرماه 1400 به دلیل بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی لغو شد.

 

به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون MSRT 1400 در دوره های بعدی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ ثبت نام را اطلاع رسانی خواهیم کرد. لازم است توجه داشته باشید که اطلاع از زمان ثبت نام آزمون MSRT 1400 دارای حائز اهمیت می باشد. چراکه هر حوزه دارای ظرفیت محدود و مشخصی است و پس از تکمیل ظرفیت، مهلت ثبت نام نیز زودتر از موعد اعلام شده به پایان می رسد و اگر داوطلب از این ثبت نام جا بماند بایستی منتظر اعلام زمان ثبت نام در دوره های بعدی باشد.

 

نحوه ثبت نام آزمون MSRT ۱۴۰۰

پس از اعلام زمان ثبت نام در دوره جدید آزمون MSRT  در سال 1400 داوطلبانی که علاقه مند به ثبت نام در آزمون ارزیابی و تعیین سطح زبان انگلیسی MSRT هستند و واجد الشرایط نیز می باشند، می توانند پس از پرداخت هزینه ثبت نام، نسبت به تکمیل  فرم اینترنتی و نام نویسی در این آزمون اقدام نمایند.

برای ثبت نام در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی MSRT  سه مرحله اصلی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم و شما می توانید مطابق مراحل ارائه شده جهت تکمیل مراحل ثبت نام خود در این آزمون عمل کنید.

 

مرحله اول: ثبت نام عمومی در سامانه سجاد

متقاضیان در مرحله اول بایستی که ثبت نام عمومی خود را در سامانه سجاد انجام دهند. داوطلبانی که قبلا در این سامانه ثبت نام کرده اند، نیازی به ثبت نام مجدد نیست، درغیراین صورت بایستی که طبق مراحل زیر اقدام کنند.

  • 1️⃣ وارد سامانه سجاد به نشانی اینترنتی ” portal.saorg.ir ” شوید. 
  • 2️⃣ بر روی گزینه ” ثبت نام ” از منوی بالای صفحه کلیک کنید.
  • 3️⃣ فرم ثبت نام را با اطلاعات خواسته شده شامل تابعیت، نام، نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، شماره موبایل، پست الکترونیک، رمز عبور و… تکمیل نمایید.
  • 4️⃣ نام کاربری و رمز عبور به نشانی پست الکترونیکی که وارد کرده اید، ارسال می گردد می توانید پس از گذشت 24 ساعت از این ثبت نام وارد صفحه ثبت نام آزمون شوید.

 

مرحله دوم: ثبت اطلاعات شخصی و تایید اطلاعات 

مرحله دوم ثبت نام در آزمون ارزیابی و تعیین سطح زبان انگلیسیMSRT ثبت اطلاعات شخصی و انتظار برای تایید اطلاعات در سامانه سجاد می باشد که در این مرحله نیز اگر در آزمون های قبلی شرکت کرده اید و اطلاعات خود را ثبت و تایید کرده اید، نیازی به گذراندن این مرحله ندارید. در غیر این صورت برای ثبت اطلاعات شخصی و انتظار برای تایید اطلاعات در سامانه سجاد مطابق مراحل زیر اقدام نمایید.

  • 1️⃣ پس از ثبت نام اولیه در سامانه سجاد، مجدد وارد سامانه شده و به منوی ” آزمون زبان ” بروید.
  • 2️⃣ در منوی سمت راست و در قسمت مشخصات فردی بر روی گزینه ” ثبت اطلاعات شخصی ” کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
  • 3️⃣  در این مرحله بایستی که منتظر تایید اطلاعات خود از سوی مسئول مربوطه در مرکز آزمون بمانید.

1️⃣

توجه

✅ تایید اطلاعات در ساعات اداری در روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعات 8 الی 16 انجام می شود.

✅ چنانچه مدارک شما دارای نواقصی باشد، از طریق همین سامانه اعلام می شود که بایستی آن را اصلاح کرده و مجدد ارسال نمایید. 

✅ در قسمت پیشخوان آزمون زبان  وضعیت ” تایید ” یا ” عدم تایید ” اطلاعات شما قابل مشاهده است.

✅ لیست رشته ها مطابق با لیست رشته سازمان سنجش و وزارت بهداشت است.

✅ در نظر داشته باشید که تا زمانی که اطلاعات شما تایید نگردد، نمی توانید جهت ثبت نام آزمون زبان MSRT وارد سامانه شوید.

 

مرحله سوم: ورود به سامانه

در نهایت و در مرحله سوم، چنانچه دو مرحله قبلی را پشت سر بگذارید، می توانید برای ثبت نام در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی MSRT در مهلت مقرر، اقدام نمایید. کافی است طبق مراحل زیر عمل کنید. فقط در نظر داشته باشید که از زمان شروع ثبت نام، شما می توانید طبق جدول تقویم آزمون وارد سامانه مربوطه شوید.

  • 1️⃣ وارد سامانه ثبت نام به نشانی اینترنتی” msrttest.saorg.ir ” شوید.
  • 2️⃣ هزینه مربوط به ثبت نام را پرداخت نمایید و فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل کنید.

پس از برگزاری آزمون شما می توانید از طریق همین سایت از نتیجه و عملکرد خود نیز مطلع گردید.

 

توجه

❌ امکان تغییر حوزه قبل و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام وجود دارد. چنانچه در حوزه مقصد ظرفیت خالی هست، می توانید حوزه را تغییر دهید.

❌ چنانچه ظرفیت حوزه ای تکمیل شده باشد، امکان افزایش ظرفیت نخواهد بود، بنابراین ثبت نام خود را در روزهای ابتدایی و قبل از تکمیل ظرفیت انجام دهید.

❌ توجه داشته باشید که در صورت عدم پرداخت مبلغ توسط دیگر داوطلبان یا تغییر حوزه توسط آنها ظرفیت آزاد می شود. 

 

مشاوره زمان ثبت نام آزمون MSRT ۱۴۰۰

در زمان ثبت نام آزمون MSRT 1400 که از سوی سامانه سجاد اعلام می گردد، تمامی داوطلبانی که می خواهد در مقطع دکتری وارد دانشگاه های سراسری شوند، می توانند مطابق مراحل فوق جهت ثبت نام اقدام نمایند. همانطور که گفتیم ثبت نام در آزمون زبان MSRT دارای هزینه می باشد ک متقاضیان بایستی که مبلغ 1,200,000 ریال را از طریق درگاه اینترنتی با کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.

مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در تمامی مراحل ثبت نام آزمون تعیین سطح زبان انگلیسیMSRT  وزارت بهداشت می توانند با خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سوالات شما را پاسخ دهند.می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر پیرامون زمان ثبت نام آزمون MSRT 1400 همین حالا تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون MSRT می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام آزمون MSRT در سال 1400 در چه تاریخی می باشد؟

آزمون زبان MSRT در چندین دوره برگزار می گردد که آخرین دوره آن در 18 تیر ماه 1400 بوده است و به محض اعلام زمان ثبت نام دیگر دوره های آزمون MSRT در سال 1400 در این مقاله از سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد.

متقاضیان جهت ثبت نام آزمون MSRT بایستی به کدام سامانه مراجعه کنند؟

متقاضیان جهت ثبت نام آزمون MSRT باید به سامانه سجاد “portal.saorg.ir” مراجعه کنند.

آیا برگزاری آزمون MSRT در تیرماه لغو شده است؟

بله، به دلیل اوج بیماری کرونا در کشورمان، برگزاری آزمون MSRT در تیرماه لغو شده است که به محض اعلام زمان جدید برگزاری این آزمون در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون MSRT ۱۴۰۰





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون MSRT ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: