کارنامه سبز ارشد
نوشته شده توسط : دانتل

کارنامه سبز ارشد ۱۴۰۰ پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برای تمامی شرکت کنندگان در مرحله انتخاب رشته منتشر می گردد. داوطلبانی که پس از مجاز شدن به انتخاب رشته، در این مرحله کد رشته محل های مورد علاقه خود را در فرم انتخاب رشته درج کرده اند، در صورتی که پس از اعلام نتایج نهایی مایل باشند می تواند کارنامه سبز خود را نیز دریافت کرده و وضعیت رتبه خود و آخرین رتبه قبولی در کد رشته محل های انتخابی خود مطلع گردند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون زمان و نحوه مشاهده کارنامه سبز ارشد 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: کارنامه سبز ارشد

 

زمان انتشار کارنامه سبز ارشد ۱۴۰۰

کارنامه سبز کارشناسی ارشد معمولا هر ساله پس از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. تاکنون سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ای مبنی بر زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1400 و انتشار کارنامه سبز منتشر نکرده است.

 

تاکنون زمان دقیق انتشار کارنامه سبز ارشد ۱۴۰۰ اعلام نشده است.

 

هر ساله نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد در شهریور ماه اعلام می گردد، بنابراین پیش بینی می شود که کارنامه سبز ارشد 1400 در اواسط شهریور ماه برای متقاضیان قابل دریافت باشد. چنانچه زمان دقیق انتشار کارنامه مشخص شود، در این قسمت می توانید از آن مطلع شوید. همینطور شما عزیزان می توانید برای دریافت اخبار لحظه ای مربوط به کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

نحوه دریافت کارنامه سبز ارشد ۱۴۰۰

برای دریافت کارنامه نهایی کارشناسی ارشد را دارید، باید مراحل زیر را طی کنید:

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت گزینه ” کارشناسی ارشد ” انتخاب کنید.

 

 

3️⃣ بر روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 ” کلیک نمایید.

 

 

4️⃣ بر روی لینک ” ورود به سیستم ” کلیک کنید.

 

5️⃣ از دو روش جستجو کارنامه برای شما نمایش می دهد. 

  1. شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 
  2.  شماره پرونده، کد ملی و سال تولد

 

6️⃣ در این مرحله  گزینه ” مشاهده کارنامه نهایی کارشناسی ارشد ” را انتخاب کنید و پس از وارد شدن به صفحه اعلام نتایج شده، کارنامه خود را دریافت نمایید.

 

برای دریافت کارنامه سبز ارشد دانشگاه آزاد بایستی که به سایت سنجش دانشگاه آزاد ” azmoon.org ” مراجعه نمایید.

 

 

اطلاعات مندرج در کارنامه سبز ارشد ۱۴۰۰

کارنامه سبز حاوی مشخصات ثبت نامی، کدرشته های انتخابی، رتبه و آخرین رتبه قبولی در سهمیه می‌باشد. کد رشته های موجود در کارنامه سبز، همان کدهای انتخابی داوطلب است که در فرم انتخاب رشته درج نموده است. در هر سطر کارنامه می‌توان ترتیب علاقه مندی، کد رشته انتخابی، رتبه داوطلب، رتبه آخرین فرد پذیرفته شده و نتیجه را مشاهده نمود.

علامت (*) در ستون نتیجه مشخص کننده رشته محلی است که داوطلب در آن پذیرفته شده است. اغلب داوطلبانی که در رشته محل های اولویت بعدی خود پذیرفته شده اند و از رشته محل قبولی خود راضی نیستند، اقدام به ثبت اعتراض در سامانه پرسش و پاسخ می‌نمایند. این گروه سعی در ایجاد تغییر در شرایط خود دارند و درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته را در سامانه ثبت می‌نمایند. همچنین اطلاعات به دست آمده از این کارنامه می‌تواند راهنمایی برای مرحله تکمیل ظرفیت باشد. برای اطلاع از نحوه اعتراض به نتایج نهایی ارشد ۱۴۰۰ کلیک کنید.

کارنامه رشته های دارای آزمون عملی و یا پروژه دارای بخش سومی نیز می‌باشد. در این بخش نمره فعالیت عملی آورده شده است. رتبه داوطلبان این رشته ها پس از لحاظ کردن نمره عملی محاسبه شده است.

 

بخوانید: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

 

 

مشاوره کنکور ارشد ۱۴۰۰

از سال گذشته پذیرش و ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 1400 ، جایگزین مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد شده است. داوطلبانی که پس از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد موفق به کسب نتیجه دلخواه نشده اند، می توانند به کمک کارنامه ارشد 1400 و اطلاع از میزان شانس قبولی در انتخاب هایشان، جهت شرکت در انتخاب رشته کد رشته محل های ارائه شده در این مرحله اقدام نمایند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون کارنامه ارشد و همینطور پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد با مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

بخوانید: اعتراض به نتایج کنکور ارشد 99

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه ارشد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

کارنامه سبز ارشد 1400 شامل چه مندرجاتی می باشد؟

شامل وضعیت قبولی داوطلبان در تمامی کد رشته هایی است که در فرم انتخاب رشته خود درج کرده اند.

کارنامه سبز ارشد 1400 چه زمانی منتشر شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد؟

طبق روال سال های گذشته کارنامه ارشد 1400 پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال جاری منتشر می گردد، به محض اعلام زمان دقیق اطلاع رسانی خواهیم کرد.

متقاضیانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اند، چگونه می توانند کارنامه ارشد 1400 خود را دریافت نمایند؟

شما عزیزان می توانید از طریق مراحل ارائه شده در مطلب فوق کارنامه خود را دریافت کنید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: کارنامه سبز ارشد





:: برچسب‌ها: کارنامه سبز ارشد ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: