هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ اعلام شد. تمامی فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد که مایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری می‌باشند، بایستی برای ورود به دانشگاه های دولتی و آزاد در تمامی رشته ها، در آزمونی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود، شرکت کنند. شرکت در آزمون دکتری 1401 برای داوطلبان هزینه ای در بردارد که در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ می‌پردازیم.

منبع: هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

 

هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

لازم به ذکر است داوطلبان برای اینکه بتوانند به فرم ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ دسترسی پیدا کنند تا در جهت تکمیل آن اقدام کنند، ابتدا بایستی کارت اعتباری تهیه نمایند، چرا که برگزاری این آزمون و بررسی پاسخبرگ های داوطلبان هزینه‌بر است. کارت اعتباری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” و به صورت اینترنتی قابل دریافت بوده و ملزم به پرداخت می‌باشد.

داوطلبان توجه داشته باشند که برای انتخاب رشته در هر یک از دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد فقط یکبار در زمان ثبت نام باید مبلغ را پرداخت کنند و هرکدام بصورت مجزا هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام دکتری ۱۴۰۱

 

 

میزان هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

تمامی داوطلبان برای شرکت در یک کد رشته امتحانی بایستی پیش از تکمیل فرم ثبت نام دکتری 1401 با پرداخت هزینه تعیین شده، نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام کنند. سازمان سنجش آموزش کشور، هرسال پیش از شروع زمان مقرر ثبت نام کنکور دکتری، میزان هزینه خرید کارت اعتباری ۱۴۰۱ را اعلام می‌کند،

 

در سال 1400 هزینه‌ی ثبت نام در آزمون دکتری 1,508,500 ریال بود.

 

با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دکتری آذرماه سال 1401 می باشد تاکنون اخبار جدیدی از مبلغ ثبت نام آزمون دکتری در اختیار نداریم اما به محض دریافت اخبار جدید این مطلب را بروزرسانی خواهیم کرد. برای آزمون دکتری سال 1401 این مبلغ افزایش خواهد یافت.

 

نحوه پرداخت 

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ و در پی آن تهیه کارت اعتباری از طریق سایت سازمان سنجش ” sanjesh.org ” قابل انجام است.

1️⃣ به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.

2️⃣ از منوی سمت چپ سایت بر روی گزینه ” خرید کارت اعتباری ” کلیک نمایند.

 

3️⃣ متقاضیان گزینه ” سریال ثبت نام آزمون دکتری 1400 ”  را انتخاب کرده و بر روی گزینه ” تایید و ادامه ” کلیک کنند.

 

4️⃣ در این قسمت صفحه ای برای داوطلب ایجاد می‌شود که بایستی اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه و پست الکترونیک را وارد کنند.

 

5️⃣ در این مرحله داوطلبان پس از انتخاب گزینه ” ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام ” وارد درگاه پرداخت اینترنتی و پرداخت مبلغ ثبت نام توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب مبلغ را پرداخت کنند. 

 

 

داوطلبان چنانچه تمامی مراحل گفته شده در متن فوق را به درستی انجام دهند و با موفقیت به پایان برسانند، سیستم یک کد پیگیری 12 رقمی را به آنها ارائه می‌دهد که بایستی برای تکمیل و ادامه روند ثبت نام در دکتری 1401 آن را نگه دارند.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام دکتری ۱۴۰۱

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: