کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : دانتل

کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

چند سالی است که داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری تنها یکبار در آزمون کنکور شرکت می‌کنند. یعنی با شرکت در یک آزمون، در صورت کسب حد نصاب علمی لازم قادر به انتخاب رشته کنکور سراسری 99 در تمامی دانشگاه‌ها خواهند بود. گزینش دانشگاه‌های دولتی و آزاد از طریق بررسی نتایج همین آزمون صورت می‌گیرد. مسیر گزینش تا اعلام نتایج اولیه برای دانشگاه‌های آزاد و دولتی یکسان است. اما بعد از انتشار کارنامه اولیه، انتخاب رشته محل دانشگاه آزاد و دولتی در مسیر اختصاصی خود قرار می‌گیرد.

انتخاب رشته محل دانشگاه دولتی از طریق سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org صورت می‌گیرد. این مرحله کاملا رایگان می‌باشد و نیازمند پرداخت هزینه از جانب متقاضیان نیست. داوطلبان مجاز به انتخاب صد و پنجاه رشته محل در فرم مخصوص به خود هستند.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ac.ir صورت می گیرد که نیازمند پرداخت هزینه می‌باشد. داوطلبان متقاضی مجاز به انتخاب صد رشته محل هستند.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 | کد دسترسی

داوطلبان متقاضی انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید پس از رجوع به سایت دانشگاه آزاد، که نشانی آن در بالا ذکر شده است، از لینک تعبیه شده مختص خود استفاده نمایند. با ورود به صفحه ذکر شده، دو باکس حاوی لینک دانلود دفترچه راهنما و لینک ورود به بخش انتخاب رشته رویت خواهد شد. ضروری است که داوطلبان ابتدا دفترچه راهنما را دانلود نمایند. با مطالعه دفترچه راهنما،از رشته محل‌های درج شده در آن و ضوابط اختصاصی اعلامی دانشگاه‌ها آگاه شوند. سپس با توجه به علاقه‌مندی و رتبه اکتسابی خود، کد رشته محل‌ها را از این دفترچه استخراج نمایند.

حال نوبت استفاده از باکس دیگر عنوان شده است. داوطلبان باید با درج کد دسترسی 7 رقمی که در انتهای کارنامه خود مشاهده نموده اند و کد ملی خود وارد صفحه پرداخت شوند. پرداخت از طریق تمام کارتهای عضو شتاب قابل انجام است. پس از انجام موفقیت آمیز پرداخت وجه، فرم انتخاب رشته محل در دسترس داوطلب قرار می‌گیرد. داوطلبان با وارد کردن کد رشته های انتخاب شده، می توانند نام کامل رشته محل را در صفحه خود ببینند. دقت کافی در این مرحله، مانع از بروز مشکل در آینده می‌شود. برای مطالعه انتخاب رشته بدون کنکور 99 کلیک کنید.

نکته پایانی

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای تمام داوطلبانی که حد نصاب علمی لازم را کسب کرده اند، صادر می شود. نیازی نیست داوطلبان در زمان ثبت نام در کنکور سراسری اقدام خاصی انجام داده باشند. در زمان انتخاب رشته تمام داوطلبانی که کد دسترسی در کارنامه آنها درج شده است، با پرداخت هزینه، می توانند از رشته محل های ارائه شده توسط دانشگاه آزاد استفاده نمایند. برای مطالعه مقاله نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 کلیک کنید

برای دریافت مشاوره در زمینه کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99




:: برچسب‌ها: کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: