ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ معمولا در آذر ماه انجام می شود. متقاضیان شرکت در کنکور ارشد 1401 باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش، در آزمون ۱۴۰۱ ثبت نام نمایند. گزینش دانشجویان کلیه دوره‌های تحصیلی شامل روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد، از طریق نتایج این آزمون انجام می‌شود. بدین معنی که داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی ارشد، چه متقاضی تحصیل در دانشگاه های دولتی باشند و چه دانشگاه آزاد را مدنظر داشته باشند، باید در این آزمون شرکت کنند. آزمون کارشناسی ارشد برای تمام دانشگاه ها به صورت یکپارچه برگزار می‌شود. زمان و شرایط و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1401 در ادامه عنوان می‌شود.

منبع: ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

با توجه به اینکه متقاضیان در سال گذشته در اواسط آذر ماه، مراحل نام نویسی خود را از طریق سایت ” sanjesh.org ” انجام شد، پیش بینی می شود طبق روال سال های گذشته، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در اواسط آذرماه باشد و متقاضیان بتوانند مراحل نام نویسی خود را در این سامانه تکمیل کنند.

 

تاکنون زمان نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد 1401 را اعلام نشده است.

 

 سازمان سنجش هر ساله یک بازه زمانی یک هفته ای را جهت نام نویسی کنکور کارشناسی ارشد در نظر می گیرد، اما برخی از متقاضیان به دلیل اطلاع نداشتن از آن، از تکمیل مراحل نام نویسی جا می مانند. این دسته از متقاضیان می توانند در فرصت مجددی که سازمان سنجش برای جاماندگان درنظر می گیرد، نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. 

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ 

طبق فلوچارت زیر اولین مرحله دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ می باشد. هر داوطلب مطابق برعلاقه‌مندی خود نهایتا در دو رشته مجاز به ثبت نام می‌باشد. کلیه دارندگان مدارک کارشناسی مجاز به ثبت نام در آزمون می‌باشند. داوطلبان باید برای انجام نام نویسی مراحل زیر پیگیری نمایند.

 

 

 

راهنما گام به گام ثبت نام

در ادامه به شرح راهنما و نحوه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ می پردازیم:

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس ” sanjesh.org ” مراجعه نمایید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه “ کارشناسی ارشد ” کلیک کنید.

3️⃣ بر روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 ” کلیک کنید.

4️⃣ بر روی گزینه “ خرید سریال ثبت نام ” از منوی سمت راست سایت کلیک کنید. 

5️⃣ با کلیک بر روی این گزینه، صفحه ای برایتان نمایش داده می شود که شامل دو گزینه است. گزینه اول ” سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 ” و گزینه دوم ” سریال علاقه مندی رشته های پیام نور یا غیر انتفاعی آزمون ارشد 1401 ” می باشد.

6️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه را در کنار پست الکترونیک خود وارد کنید و سپس گزینه ” تایید و ادامه ” را انتخاب نمایید.

7️⃣ در صفحه جدید تیک گزینه “ ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری را یادداشت نموده ام ”  را  فعال کنید و سپس بر روی گزینه ” ادامه روند پرداخت ” کلیک نمایید. 

8️⃣ اطلاعات  کارت بانکی را وارد کرده و سپس بر روی ” پرداخت ” کلیک کنید. پس از پرداخت هزینه ثبت نام، سریال کارت اعتباری خریداری شده را یادداشت نمایید.

9️⃣ بر روی لینک ” ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 ” و سپس ” ثبت نام مجدد ” کلیک کنید. در نهایت اطلاعات کارت اعتباری را برای ورود به پنل کاربری اختصاصی ثبت نام وارد نمایید.





:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 331

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: