نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام کنکور  سراسری ۱۴۰۱ معمولا در بهمن ماه می باشد. هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور مجری کنکور سراسری می باشد. ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ” sanjesh.org ” انجام می شود. ثبت نام کنکور سراسری یکپارچه برای دانشگاه های سراسری و آزاد در پنج زیر گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان به صورت همزمان انجام می گردد که متقاضیان می توانند در یکی از زیرگروه های اصلی به همراه یکی از زیرگروه های شناور شامل هنر و یا زبان شرکت نمایند. داوطلبان بایستی که از زمان دقیق ثبت نام آزمون سراسری 1401 مطلع باشند

منبع: زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

معمولا ثبت نام کنکور سراسری در طول سالیان گذشته در بهمن ماه انجام می شود. تاکنون سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401 و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون را اعلام نکرده است. اگر بخواهیم طبق روال سال های گذشته صحبت کنیم متقاضیان می توانند در زمان های اعلام شده که معموله در اواخر بهمن ماه می باشد، مراحل ثبت نام خود را حداکثر  در ده روز تکمیل کنند.

 

تا کنون زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام نشده است.

 

 

تمدید مهلت ثبت نام ۱۴۰۱

برخی از متقاضیان کنکور سراسری ۱۴۰۱ که علاقه مند به ثبت نام در کنکور سراسری می باشند، اما به دلیل عدم آگاهی از زمان دقیق ثبت نام از این مرحله جا مانده اند، می توانند در زمان هایی که سازمان سنجش به عنوان تمدید مهلت ثبت نام اعلام می نماید، در این مرحله ثبت نام خود را انجام دهند.

داوطلبانی هم که در زمان اعلام شده جهت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ مراحل نام نویسی خود را انجام داده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت زمان ثبت نام این آزمون اطلاعات وارد شده خود را ویرایش کنند.

در سال گذشته زمان مجدد ثبت نام این آزمون در اسفند ماه بوده است که یک بازه زمانی سه روزه در اختیار داوطلبان قرار گرفت. سازمان سنجش تاکنون زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 را اعلام نکرده است، اما به محض دریافت اخبار جدید، در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

مراحل ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم ثبت نام آزمون سراسری به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود، متقاضیان می توانند در زمان ثبت نام آزمون سراسری مطابق مراحل زیر اقدام کنند و در آزمون مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

1️⃣ مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org “

2️⃣ دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1401 و مطالعه دقیق مندرجات و بخش های مختلف آن

3️⃣ بررسی شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری و رفتن به مراحل بعدی در صورت واجد الشرایط بودن

4️⃣ آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام

5️⃣ خرید کارت اعتباری با پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1401

6️⃣ تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام و دریافت کد رهگیری ثبت نام 

 

مشاوره زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

دسته ای از داوطلبان که در هیچ کدام از بازه های زمانی در نظر گرفته شده جهت ثبت نام کنکور سراسری موفق به ثبت نام  کنکور سراسری نشده اند. می توانند با پرداخت هزینه و سپس خرید کارت اعتباری از طریق سایت سازمان سنجش و سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، درخواست ثبت نام در این آزمون را داشته باشند. برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل نیز تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟

سازمان سنجش آموزش کشور زمان دقیق ثبت نام کنکور 1401 را اعلام نکرده است، اما پیش بینی می شود که در اواخر بهمن ماه باشد.

آیا زمان ثبت نام کنکور 1401 تمدید نیز می شود؟

بله، هر ساله پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون، سازمان سنجش در یک بازه زمانی مجزا در اسفند ماه نیز مهلت ثبت نام کنکور 1401 را تمدید نیز می نماید.

نحوه ثبت نام کنکور 1401 به چه صورت می باشد؟

در متن مقاله فوق به نحوه ثبت نام کنکور 1401 اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: