نتایج رشته های شرایط خاص کنکور
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 1400 در دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد. داوطلبانی که‌ در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری، کد رشته محل های مربوط به رشته هایی که دارای پذیرش نیمه متمرکز می باشند را در فرم انتخاب رشته خود درج کرده اند می توانند در تاریخ های اعلام شده، جهت دریافت نتایج کنکور ۱۴۰۰ خود اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از زمان انتشار و نحوه مشاهده اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 1400 ارائه کرده ایم.

منبع:‌ نتایج رشته های شرایط خاص کنکور

 

 

زمان اعلام نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400

زمان اعلام نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 1400، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مشخص نشده است، اما این مرحله وابسته به زمان برگزاری کنکور سراسری و مهلت انتخاب رشته می باشد که پیش بینی می شود، نتایح اولیه و زمان دعوت به مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص، در اواخر مرداد ماه باشد.

 

نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400 در تاریخ 31 مرداد ماه اعلام شد.

 

 در پیرو اعلام نتیجه اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 1400، سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات برگزاری این مصاحبه و گزینش را نیز اطلاع رسانی می کند. داوطلبانی که طبق نتایج منتشر شده، جزو اسامی دعوت شدگان به مرحله مصاحبه هستند، می توانند اقدامات لازم را جهت شرکت در این مرحله انجام دهند.

 

زمان اعلام نتایج نهایی (مصاحبه) رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400

دسته ای از داوطلبان کنکور سراسری که پس از اعلام نتیجه اولیه رشته های دارای شرایط خاص به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه شده اند و پس از اطلاع از شرایط شرکت در مصاحبه حضور داشته اند، می توانند برای اطلاع از نتیجه نهایی که در گرو نتیجه و امتیاز بدست آمده در مرحله مصاحبه است مطلع شوند.

نتیجه مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری به صورت همزمان با نتیجه نهایی انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد. 

 

تاکنون سازمان سنجش پیرامون نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه های سراسری 1400 اطلاعیه ای منتشر نکرده است، پیش بینی می شود این نتایج در دهه اول شهریور ماه اعلام شود.

 

به محض دریافت اخبار جدید پیرامون زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 1400 و رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400، در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

نحوه مشاهده نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 1400

نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 1400 چه در مرحله اعلام نتایج اولیه و چه در مرحله اعلام نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود که نحوه مشاهده آن را در ادامه توضیح داده ایم. چنانچه کد رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری را در الویت های خود در فرم انتخاب رشته درج کرده اید، می توانید مطابق مراحل زیر عمل کنید و نتایج خود را دریافت کنید.

 

راهنما تصویری

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست بر روی گزینه ” سراسری ”  کلیک کنید.

 

3️⃣ در این مرحله بر روی لینک فعال “ اعلام نتیجه رشته های دارای شرایط خاص در آزمون سراسری سال 1400 ” کلیک نمایید.

 

4️⃣ در صفحه پیش رو دو روش جستجو برای دریافت نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور، به شرح موارد زیر پیش روی شما قرار دارد. 

                روش اول: شماره پرونده و شماره شناسنامه

                روش دوم: شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

 

5️⃣ از طریق تکمیل اطلاعات یکی از روش های فوق، می توانید نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز را دریافت نمایید. چنانچه جزو اسامی دعوت شدگان به  مرحله مصاحبه می باشید، می توانید از طریق سایت سازمان سنجش از زمان، شرایط و محل برگزاری مطلع شوید.

 

 

دعوت شدن به مصاحبه به معنای قبولی شما نمی باشد و بایستی که در مصاحبه و معاینات پزشکی نیز موفق به کسب نتیجه قبولی شوید.

 

 

نتایج نهایی

نحوه مشاهده نتیجه نهایی رشته های دارای شرایط خاص نیز مطابق نتیجه اولیه می باشد، با این تفاوت که بایستی پس از ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و انتخاب گزینه سراسری، بر روی لینک ” اعلام نتیجه نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 ” کلیک کنید و سپس از طریق یکی از روش های جست و جو از نتیجه نهایی مطلع گردید.

در این مرحله اسامی پذیرفته شدگان نهایی که موفق به کسب امتیاز لازم در مرحله مصاحبه شده اند، اعلام می شود. چنانچه نتیجه نهایی انتخاب رشته دانشگاه های سراسری 1400 اعلام گردد، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

 دانشگاه های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 1400

در میان دانشگاه های سراسری کشور انشگاه شهید مطهری، دانشگاه شاهد، دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)، دانشگاه غیرانتفاعی رفاه، دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا (ع) – مشهد از جمله دانشگاه هایی هستند که در تمامی رشته هادارای پذیرش نمیه متمرکز می باشند.

رشته های دکتری بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو در دانشگاه علامه طباطبایی، و کلیه رشته های دانشگاه فرهنگیان در پردیس های آموزشی و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه و همینطور کاردانی فوریت های پزشکی رشته هایی هستند که در دانشگاه های ارائه دهنده، به صورت نیمه  متمرکز ارائه می شوند.

 

بخوانید: اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 1400

 

 

مشاوره مصاحبه رشته های شرایط خاص کنکور 1400

همانطور که می دانید پس از آزمون کتبی شما عزیزان بایستی موفق به کسب امتیاز لازم در مرحله مصاحبه دانشگاه هایی که پذیرش نیمه متمرکز نیز دارند، شوید. برای موفقیت در مرحله مصاحبه لازم است که شما عزیزان آمادگی خود را جهت شرکت در این مرحله بالا ببرید. برای اطلاع از چگونگی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400 کلیک کنید.

برای اطلاع از سوالات مصاحبه دانشگاه هایی که ارائه دهنده رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 1400 می باشند، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

بخوانید: سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نتیجه رشته‌های خاص آزمون سراسری 1400 در چند مرحله منتشر می شود؟

نتایج در دو مرحله نتیجه اولیه و نهایی منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

زمان اعلام نتیجه اولیه رشته‌های خاص کنکور سراسری چه تاریخی می باشد؟

نتیجه رشته‌های دارای شرایط معمولا در مرداد ماه منتشر می شود. در متن مقاله به زمان دقیق اعلام نتیجه اشاره شده است.

متقاضیان جهت دریافت نتیجه رشته‌های دارای شراط خاص آزمون سراسری بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

اعلام نتایح از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org منتشر می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع:‌ نتایج رشته های شرایط خاص کنکور





:: برچسب‌ها: نتایج رشته های شرایط خاص کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: