ثبت نام با تاخیر کنکور
نوشته شده توسط : دانتل

لینک ثبت نام با تاخیر جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۱ فرصت مجددی می باشد که سازمان سنجش برای داوطلبانی در نظر میگیرد که نتوانسته اند به دلایل مختلفی همچون بی اطلاعی از زمان ثبت نام و یا عدم تکمیل مدارک و … مراحل نام نویسی خود را انجام دهند. برای ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1401 دو فرصت یکی بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور و دیگری در یک فرصت مجدد با فاصله دو هفته ای از اتمام مهلت ثبت نام در نظر گرفته شده است. اگر جزو جاماندگان از ثبت نام در کنکور سراسری می باشید، نگران نباشید، چراکه با مطالعه این مقاله می توانید در زمان های دیگری که از سوی سازمان سنجش اعلام می کردد، نام نویسی خود را تکمیل کنید.

منبع: ثبت نام با تاخیر کنکور

 

لینک ثبت نام با تاخیر کنکور ۱۴۰۱

در میان متقاضیان بسیار کنکور سراسری در زیر گروه های آزمایشی مختلف شامل ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان هستند داوطلبانی که نتوانسته اند در مهلت مقرری که از طریق اطلاعیه های سایت سازمان سنجش اعلام شده است، مراحل نام نویسی خود را در این سایت تکمیل کنند.

سازمان سنجش این موضوع را پیش بینی کرده است و برای این دسته از متقاضیان زمان ثبت نام کنکور را در دو بازه زمانی دیگر تمدید می کند که در ادامه پیرامون آن ها توضیحاتی ارائه کرده ایم. دواطلبان در صورت ثبت نام با تاخیر باید جریمه تاخیر را پرداخت کنند. این داوطلبان علاوه بر هزینه اصلی ثبت نام باید یک هزینه جداگانه جریمه تاخیر را پرداخت کنند.

 

در سال ۱۴۰۰ مبلغ جریمه دیرکرد در ثبت نام ۱۲۰ هزار تومان بود

 

 

تمدید مهلت نام نویسی آزمون ۱۴۰۱

بلافاصله پس از اتمام مهلت یک هفته ای تا ده روزه ای ثبت نام کنکور سراسری، با توجه به تقاضای بسیار، سازمان سنجش این مهلت را دو تا سه روز دیگر نیز تمدید می کند. تمدید مهلت ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱ علاوه بر اینکه یک فرصت جدید را در اختیار جا ماندگان کنکور سراسری 1401 قرار می دهد در واقع فرصتی نیز برای دیگر داوطلبان می باشد که قصد ویرایش اطلاعات فرم تقاضانامه خود را دارند.

 

 تاکنون تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1401 اطلاعیه ای منتشر نشده است، محض اعلام تاریخ جدید، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

فرصت مجدد ثبت نام آزمون ۱۴۰۱

اگر پس از مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ در بهمن ماه نیز جزو، جا ماندگان از ثبت نام با تاخیر در این آزمون می باشید، نگران نباشید چراکه سازمان سنجش لینک دیگری را با عنوان فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری در اسفند ماه در سایت sanjesh.org فعال می کند.

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری آخرین فرصت ثبت نام در این آزمون است، بنابراین لازم است گوش به زنگ باشید و اطلاعیه های سازمان سنجش را بررسی کنید تا از این مرحله دیگر جا نمانید. توجه داشته باشید که سازمان سنجش پیرامون فرصت مجدد ثبت نام کنکور 1401 نیز تاکنون اطلاعیه ای منتشر نکرده است، به محض اعلام شدن، زمان دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

در نظر داشته باشید که برای دریافت اطلاعات دقیق و لحظه ای پیرامون مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 و تمدید مهلت آن از سوی سازمان سنجش می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید تا با ثبت نام به موقع جزو جا ماندگان نباشید.

 

مشاوره ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱

اگر جزو کسانی هستید که مراحل ثبت نام خود را در مهلت مقرر در سایت سازمان سنجش انجام داده اید، می توانید تا قبل از اتمام مهلت ثبت نام و یا در زمان هایی که مهلت ثبت نام در این آزمون تمدید می شود، فرم تقاضانامه خود را بررسی کنید و چنانچه مغایرتی در آن وجود داشت، نسبت به ویرایش آن اقدام کنید.

چنانچه پیرامون ثبت نام با تاخیر جاماندگان کنکور سراسری 1401  ابهامی برایتان وجود دارد، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل،  با این مرکز تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه لینک ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری 1401 چه زمانی امکان پذیر است؟

دسته ای از داوطلبان کنکور سراسری که جزو جا ماندگان می باشند و نتوانسته اند در مهلت مقرر مراحل نام نویسی خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند، می توانند در زمان های تمدید مهلت ثبت نام و فرصت مجدد ثبت نام نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام کنند.

فرصت مجدد ثبت نام جا ماندگان کنکور سراسری 1401، چه زمانی می باشد؟

معمولا فرصتی که جهت ثبت نام جا ماندگان کنکور سراسری اعلام می شود در آذرماه است.

لینک ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱ چیست؟

تمامی اطلاعیه های مربوط به ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org” منتشر می گردد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: ثبت نام با تاخیر کنکور





:: برچسب‌ها: ثبت نام با تاخیر کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: