دفترچه انتخاب رشته ارشد
نوشته شده توسط : دانتل

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد، سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول برگزاری این آزمون می باشد، همزمان با شروع مهلت انتخاب رشته، دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ را منتشر می کند. تمامی شرکت کنندگان کنکور کارشناسی ارشد می توانند برای اطلاع از کد رشته محل های ارائه شده و استخراج رشته های مورد علاقه شان، این دفترچه را دریافت و به دقت مندرجات آن را مطالعه کنند، در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: دفترچه انتخاب رشته ارشد

 

دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و گذشت یک بازه زمانی حدودا یک ماهه نتایج اولیه برای تمامی شرکت کنندگان منتشر می گردد. داوطلبانی که طبق نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته باشند، می توانند در سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب دوره های روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و … اقدام کنند.

سازمان سنجش تمامی کد رشته محل های ارائه شده در مقطع کارشناسی ارشد را در دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1400، جمع آوری کرده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد. 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

لینک دانلود دفترچه‌ی انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org فعال می شود. دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در تاریخ ۸ شهریور ماه منتشر و در دسترس داوطلبان قرار گرفت. داوطلبان از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ شهریور ماه می توانند فرآیند انتخاب رشته خود را انجام دهند

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400

 

 

 

 

جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰

دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 شامل اطلاعات مهمی می باشد که هر داوطلبی بایستی پیش از هر گونه اقدامی برای انتخاب رشته، این دفترچه‌ی را مطالعه کنند. از جمله مهم ترین جزئیات به شرح موارد زیر است:

✅ شرایط و ضوابط شرکت در انتخاب رشته

✅ شرایط دانشگاه ها و موسسات

✅ فرم های مربوطه 

✅ کد رشته محل های ارائه شده برای شش گروه آزمایشی علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی ، هنر و دامپزشکی

 

مشاروه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

کنکور کارشناسی ارشد برای تمامی متقاضیان دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می گردد و نتایج اولیه نیز برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

اما نکته ای که پیرامون دفترچه‌ی انتخاب رشته  کارشناسی ارشد وجود دارد این است که؛ متقاضیانی که قصد انتخاب رشته در دانشگاه آزاد را دارند، بایستی جهت انتخاب رشته به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.iau.ac.ir ” مراجعه کنند و دفترچه‌ی انتخاب رشته ارشد آزاد را از طریق این سایت دریافت کرده و وارد فرآیند انتخاب رشته شوند.

چنانچه پیرامون دفترچه‌ی انتخاب رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری و آزاد سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد، برای دریافت دفترچه‌ی انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

متقاضیان دفترچه‌ی انتخاب رشته کارشناسی را می توانند از طریق سایت سازمان سجنش و همچنین متن این مقاله دریافت و مطالعه کنند.

آیا دفترچه‌ی انتخاب رشته ارشد د انشگاه آزاد به صورت جداگانه منتشر می شود؟

بله دفترچه‌ی انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود.

زمان انتشار این دفرتچه در چه تاریخی خواهد یود؟

زمان انتشار دفترچه‌ی انتخاب رشته پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد خواهد بود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: دفترچه انتخاب رشته ارشد





:: برچسب‌ها: دفترچه انتخاب رشته ارشد ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: