سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org می باشد.  هر ساله کنکور سراسری در پنج زیر گروه آزمایشی علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور به صورت یکپارچه برای دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می گردد. علاقه مندان برای ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد می توانند برای تکمیل مراحل نام نویسی و شرکت در این آزمون به سایت ثبت نام کنکور 1401 مراجعه کنند. در ادامه اطلاعات کاملی از سایت ثبت نام کنکور  1401 اشاره کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

 

سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

چندین سال است که آزمون کنکور سراسری برای دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است. تمامی علاقه مندان جهت شرکت در این آزمون و ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد بایستی که مراحل نام نویسی خود را به صورت اینترنتی در سایت ثبت نام کنکور سراسری 1401  انجام دهند.

تمامی اطلاعیه های مربوط به ثبت نام و همینطور لینک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور sanjesh.org منتشر شده و فعال می گردد.  داوطلبان می توانند پس از تکمیل مراحل نام نویسی خود، برای اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و همینطور تاریخ برگزاری به وبسایت نامبرده مراجعه کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

 

 

نحوه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

داوطلبانی که مطابق دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ واجد الشرابط نام نویسی در این آزمون می باشند، بایستی پس از تهیه مدارک لازم، مطابق مراحل زیر نحوه ثبت نام کنکور 1401 اقدام کنند.

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” شوید و از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزیته ” سراسری ” کلیک کنید.

2️⃣ بر روی لینک فعال ” ثبت نام آزمون سراسری سال 1401 ” کلیک نمایید.

 

3️⃣ از منوی سمت چپ وبسایت بر روی گزینه ” خرید کارت اعتباری ” کلیک کنید.

 

4️⃣ نوع سریال ثبت نام خود را متناسب با گروه آزمایشی انتخاب کنید. (در نظر داشته باشید در این مرحله بایستی اگر قصد انتخاب  دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور را نیز دارید، برای آن ها نیز سریال علاقه مندی جداگانه تهیه نمایید)

5️⃣ برای پرداخت هزینه ثبت نام کنکور جهت خرید سریال ثبت نام، اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب که رمز پویای آن فعال باشد را وارد نمایید و هزینه مربوطه را بپردازید و در نهایت شماره پیگیری پرداخت را دریافت کنید.

6️⃣ مجدد به صفحه اول سایت ثبت نام کنکور و پس از انتخاب گزینه “ تایید و ادامه – گام بعدی ” سریال ثبت نام را وارد کنید.

7️⃣ انتخاب نظام آموزشی بین سه گزینه موجود

 

8️⃣ وارد کردن سریال ثبت نام 12 رقمی 

 

9️⃣ بارگزاری عکس داوطلبی با استانداردهای لازم اسکن شده 

 





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 619

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: