سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ همان سایت سازمان سنجش sanjesh.org می باشد. داوطلبانی که جزو فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و یا دانشجویان ترم آخر این مقطع می باشند، می توانند برای ورود به مقطع دکتری در آزمونی که هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد، شرکت کنند. آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می شود و ثبت نام آن نیز به صورت یکپارچه از طریق سامانه sanjesh.org انجام می شود. در ادامه اطلاعات کاملی از سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

 

سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله آزمونی را تحت عنوان آزمون دکتری به صورت یکپارچه برای ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل دوره روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد برگزار می کند. 

متقاضیان مقطع دکتری در دانشگاه آزاد نیز بایستی مراحل نام نویسی خود را در مهلت های مقرر که از سوی سامانه سازمان سنجش اعلام می شود، در سامانه sanjesh.org تکمیل کنند و  طبق اطلاعیه های این سازمان در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

نکته ای که حائز اهمیت است این است که پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه، داوطلبانی که متقاضی ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد هستند و طبق کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند، بایستی جهت انتخاب رشته به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنند.

 

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام دکتری ۱۴۰۱

 

 

نحوه ثبت نام دکتری در سایت دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبانی که قصد دارند در آزمون دکتری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شرکت کنند، بایستی که تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط را از طریق وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور دنبال کنند. برای آزمون یکپارچه دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد یک دفترچه از سوی این سایت منتشر می گردد. داوطلبانی که مطابق دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ واجد الشرایط ثبت نام در آزمون دکتری آزاد هستند، می توانند مطابق مراحل زیر جهت نام نویسی اقدام کنند.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه نمایید و از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه “ دکتری تخصصی ” کلیک کنید.

2️⃣ ابتدا دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1401 را دریافت کنید و به دقت مندرجات و بخش های مختلف آن را مطالعه نمایید.

3️⃣ بر روی عبارت “ ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری (ph.D) سال 1401 ” کلیک کنید.

 

پرداخت هزینه ثبت نام

4️⃣ بر روی گزینه ” خرید کارت ” از منوی سمت راست سایت و سپس سریال مربوطه با عنوان ” سریال ثبت نام آزمون دکتری 1401 ”  کلیک کنید و در نهایت نیز بر روی گزینه ” تایید و ادامه _ گام بعدی ” کلیک نمایید. 

5️⃣ مشخصات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه، پست الکترونیک را وارد کنید و سپس درگاه اینترنتی خود را انتخاب نمایید تا وارد درگاه پرداخت شوید.

6️⃣ در این مرحله بایستی بر روی گزینه ” ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام ” کلیک کرده و سپس گزینه “ ادامه روند پرداخت ” را انتخاب کنید.

7️⃣ برای پرداخت هزینه ثبت نام دکتری لازم است، اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و سپس شماره سریال 12 رقمی ثبت نام را دریافت کنید.

 

دریافت فرم ثبت نام

8️⃣ مجدد به لینک ثبت نام بازگردید و پس از  مطالعه بندهای موجود، بر روی گزینه ” تایید و ادامه – گام بعدی ” کلیک کنید.

9️⃣ شماره شماره سریال ثبت نام و عبارت امنیتی را وارد کنید و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 327

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: