سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در واقع سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور با آدرس sanjeshp.ir می باشد. داوطلبانی که مطابق با مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد خود، مایل به شرکت در این آزمون هستند، بایستی که مطابق زمانبندی اعلام شده از سوی سایت نامبرده که معمولا در بهمن ماه می باشد، نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام کنند. لازم به ذکر است متقاضیان علاوه بر ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، بایستی جهت پیگیری و تکمیل دیگر مراحل نیز به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند. در ادامه سعی کرده ایم اطلاعات کاملی از سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401 ارائه کنیم.

منبع:‌ سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر ساله آزمونی را تحت عنوان آزمون دکتری وزارت بهداشت برگزار می نماید که مختص فارغ التحصیلان و دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد رشته های گروه های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی می باشد.

متقاضیانی که علاقه مند به شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند، ابتدا بایستی با اطلاع از زمان ثبت نام، به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور (sanjeshp.ir ) مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

نکته ای که متقاضیان بایستی بدان توجه داشته باشند این است که این آزمون به صورت یکپارچه برای ورود به دوره های روزانه و شهریه پرداز دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد برگزار می گردد. لازم به ذکر است سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مجری آزمون دکتری وزارت بهداشت است و تمامی اطلاعیه های مربوط به دیگر مراحل این آزمون نیز از طریق سایت sanjeshp.ir منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

 

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در سایت سنجش پزشکی به شرح موارد زیر است : 

1️⃣ وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور  به نشانی اینترنتی “ sanjeshp.ir ” شوید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” دکتری تخصصی ph.D ” کلیک کنید.

3️⃣ در این مرحله بر روی گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” کلیک کنید.

4️⃣ مجدد گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” را انتخاب نمایید. 

5️⃣ درصفحه جدید، کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب گزینه ” ادامه ” بر روی لینک ” پرداخت الکترونیکی ” کلیک نمایید.

6️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر، ایمیل، شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار ” کلیک کنید.

7️⃣ پس از رویت هزینه قابل پرداخت، گزینه ” تایید و پرداخت ” را انتخاب کنید تا وارد سامانه پرداخت الکترونیکی شوید.

8️⃣ در این مرحله به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک موردنظر انتقال داده می شوید که لازم است اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه ” پرداخت ” کلیک کنید.

 

تکمیل فرم ثبت نام

9️⃣ پس از پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مجدد به صفحه اصلی بازگردید و بر روی  گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” کلیک کنید. سپس کد ملی خود را برای ورود به سامانه ثبت نام، در کادر مربوطه درج نمایید.





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ,
:: بازدید از این مطلب : 344

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: