نحوه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

نحوه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مشابه با نحوه ثبت نام دانشگاه های سراسری می باشد، چراکه چندین سال است آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد با دیگر ادغام شده و به صورت یک آزمون جامع و یکپارچه برگزار می شود. علاقه مندان به تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد بایستی که پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه این مقاله سعی کرده ایم نحوه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1401 را به طور کامل ارائه کنیم.

منبع: نحوه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

 

نحوه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش، لینک دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون نیز فعال می شود. اولین اقدام داوطلبان دریافت دفترچه و مطالعه دقیق مندرجات آن می باشد. 

تمامی مراحل ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. در این قسمت به مراحل ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1401 به صورت مختصر اشاره کرده ایم.

✅ مراجعه به سایت سازمان سنجش با آدرس sanjesh.org 

✅ دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1401

✅ پرداخت هزینه ثبت نام دکتری با خرید کارت اعتباری و دریافت سریال 12 رقمی

✅ آماده کردن مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون دکتری و تهیه اسکن از آن ها

✅ تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون دکتری

✅ دریافت کد پیگیری و رسید ثبت نام

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دکتری

 

 

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

در این قسمت از مقاله برای آشنایی بیشتر با نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 راهنمای تصویری را ارائه کرده ایم. در نظر داشته باشید بایستی تمامی مراحل فوق را به دقت انجام دهید و اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد کنید تا در نهایت ثبت نام خود را با اطلاعات درست انجام دهید.

در ادامه به مراحل و نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ به صورت گام به گام اشاره کرده ایم: 

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش به نشانی ” sanjesh.org ” شوید و سپس از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” دکتری تخصصی ” کلیک نمایید.

2️⃣ در اولین گام بایستی که ” دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری 1401 ” را دریافت کنید و به دقت مندرجات و بخش های مختلف آن را مطالعه نمایید. (این دفترچه برای دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه منتشر می گردد)

3️⃣ بر روی لینک فعال “ ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری (ph.D) سال 1401 ” کلیک کنید.

 

پرداخت هزینه

ثبت نام در آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد نیازمند این است که شما با خرید کارت اعتباری، هزینه ثبت نام را پرداخت کنید.  برای پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد به کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم و یا رمز پویا باشد، نیاز است. در ادامه به مراحل پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری در سایت سازمان سنجش اشاره کرده ایم. 

4️⃣ بر روی گزینه ” خرید کارت ” از منوی سمت راست سایت کلیک کنید.

5️⃣ در این مرحله سریال مربوطه با عنوان ” سریال ثبت نام آزمون دکتری 1401 ”  را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه ” تایید و ادامه _ گام بعدی ” کلیک نمایید. 

6️⃣ مشخصات خواسته شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه، پست الکترونیک را وارد کنید و سپس درگاه اینترنتی خود را انتخاب نمایید تا وارد درگاه پرداخت شوید.

7️⃣  در این مرحله بایستی بر روی گزینه ” ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام ” کلیک کرده و سپس گزینه ” ادامه روند پرداخت ” را انتخاب کنید.

8️⃣ در نهایت اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد کنید و سپس شماره سریال 12 رقمی ثبت نام را دریافت کنید.

 

ادامه روند ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

پس از پرداخت هزینه ثبت نام، متقاضیان بایستی که فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل کرده و مدارک خود را بارگذاری کنند. در ادامه به مراحل ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 اشاره کرده ایم.

9️⃣ برای تکمیل مراحل نام نویسی در آزمون دکتری دانشگاه آزاد، لازم است مجدد وارد لینک ثبت نام شوید و پس از  مطالعه بندهای موجود، بر روی گزینه ” تایید و ادامه – گام بعدی ” کلیک نمایید.





:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 376

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: