ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ همزمان با دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. داوطلبانی که قصد ورود به مقطع دکتری را در دانشگاه آزاد اسلامی دارند بایستی که مانند داوطلبان دانشگاه های سراسری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی sanjesh.org مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از جزئیات ثبت نام آزمون دکتری آزاد 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

آزمون دکتری طبق روال هر سال برای ورود به مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی به صورت یکپارچه توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد. داوطلبانی که جزو دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی ارشد هستند و یا در این مقطع فارغ التحصیل شده اند، می توانند با اطلاع از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون دکتری اقدامات لازم را انجام دهند.

سازمان سنجش آموزش کشور مجری آزمون دکتری می باشد که هر ساله ثبت نام متقاضیان این آزمون بر عهده این سازمان است که مراتب آن از طریق سایت آن با آدرس الکترونیکی sanjesh.org انجام می گردد. بنابراین اگر علاقه مند به ورود به مقطع دکتری در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه ازاد می باشید، می توانید در این آزمون یکپارجه شرکت کنید، چراکه آزمون مجزایی برای دانشگاه ازاد برگزار نمی شود.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه ازاد هر ساله در اوایل آذر ماه انجام می شود. سازمان سنجش یک بازه زمانی ده روزه را در اختیار متقاضیانی قرار می دهد که علاقه مند به نام نویسی در آزمون دکتری هستند. 

 

تا کنون زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه ازاد ۱۴۰۱ اعلام نشده است.

 

تاکنون سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام دکتری  1401 منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود که طبق روال سال های گذشته از اوایل آذرماه آغاز شود. توجه داشته باشید که به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون دکتری 1401 از سوی سازمان سنجش، زمان دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد و شما می توانید از زمان دقیق آن مطلع شوید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند که می توانید با برقراری تماس از طریق شماره تماس انتهای مقاله از زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری از این طریق مطلع شوید.

 

نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

اگر طبق شرایط گفته شده در متن فوق، جزو واجدین شرایط ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد 1401 هستید، می توانید اقدامات لازم را جهت نام نویسی در این آزمون پشت سر بگذارید. 

 

راهنما گام به گام

مراحل زیر به صورت گام به گام مراحل ثبت نام در آزمون دکتری وزارت علوم را نشان می دهد که سازمان سنجش مجری آن می باشد.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایید و از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه “ دکتری تخصصی ” کلیک کنید.

2️⃣ ابتدا دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1401 را دریافت کنید و به دقت مندرجات و بخش های مختلف آن را مطالعه نمایید.

3️⃣ بر روی عبارت “ ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری (ph.D) سال 1401 ” کلیک کنید.

 

پرداخت هزینه

4️⃣ بر روی گزینه “ خرید کارت ” از منوی سمت راست سایت و سپس سریال مربوطه با عنوان ” سریال ثبت نام آزمون دکتری 1401 ”  کلیک کنید و سپس بر روی گزینه ” تایید و ادامه _ گام بعدی ” کلیک کنید. 

5️⃣ مشخصات خواسته شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه، پست الکترونیک را وارد کنید و سپس درگاه اینترنتی خود را انتخاب نمایید تا وارد درگاه پرداخت شوید.

6️⃣ در این مرحله بایستی بر روی گزینه ” ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام ” کلیک کرده و سپس گزینه “ ادامه روند پرداخت ” را انتخاب کنید.

7️⃣ برای پرداخت هزینه ثبت نام لازم است، اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و سپس شماره سریال 12 رقمی ثبت نام را دریافت کنید.

 

تکمیل فرم ثبت نام

8️⃣ مجدد به لینک ثبت نام بازگردید و پس از  مطالعه بندهای موجود، بر روی گزینه ” تایید و ادامه – گام بعدی ” کلیک کنید.

9️⃣ شماره شماره سریال ثبت نام و عبارت امنیتی را وارد کنید و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 328

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: