زمان ثبت نام EPT
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون EPT ۱۴۰۰ هر ساله توسط دانشگاه آزاد اعلام می شود. مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیر برای دانشجویان دانشگاه آزاد که فاقد مدرک زبان انگلیسی هستند، آزمون EPT را برگزار می کند. تمامی داوطلبانی که در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند و قصد ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی و دریافت مدرک معتبر را دارند، می توانند با اطلاع از زمان ثبت نام آزمون EPT در سال 1400، نسبت به ثبت نام به موقع در این آزمون اقدام کنند. البته لازم است اشاره کنیم که این آزمون طی چند دوره از سال برگزار می شود. در ادامه اطلاعاتی پیرامون زمان ثبت نام آزمون EPT در سال 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: زمان ثبت نام EPT

 

زمان ثبت نام آزمون EPT ۱۴۰۰

آزمون EPT توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در طول یک سال در چندین دوره برگزار می شود. تمامی داوطلبان که خود جزو دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد هستند، می توانند در این آزمون نام نویسی و شرکت کنند. زمان ثبت نام آزمون EPT ۱۴۰۰ به شرح جدول زیر می باشد:

نوع آزمون شروع ثبت نام  پایان ثبت نام تاریخ برگزاری 
زبان انگلیسی EPT 29 اردیبهشت 1400 7 خرداد 1400 21 خرداد 1400
زبان انگلیسی EPT و عربی 14 تیر 1400 21 تیر 1400 15 مرداد 1400

دانشگاه آزاد  تاریخ ثبت نام و برگزاری یک دوره از آزمون زبان انگلیسی EPT در سامانه نامبرده مشخص می کند. داوطلبان می توانند با اطلاع از زمان ثبت نام نسبت به ثبت نام در تاریخ و دوره مدنظر خود اقدام کنند. چنانچه متقاضیان از ثبت نام در یک دوره جا بمانند بایستی منتظر اعلام زمان ثبت نام دوره بعد باشند.

 

مشاوره ثبت نام آزمون EPT در سال ۱۴۰۰

داوطلبانی که در آزمون زبان انگلیسی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ثبت نام و شرکت می کنند، بایستی چند روز قبل از برگزاری آزمون به سامانه آزمون EPT مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند تا بدون وجود مشکلی وارد جلسه شده و آزمون خود را پشت سر بگذارند. برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون EPT ۱۴۰۰ کلیک کنید.

 شما متقاضیان گرامی برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به اطلاعاتی شامل شماره پرونده نیاز دارید که اگر آن را گم و یا فراموش کرده اید، از طریق تلفن گویا 0214743  نسبت به بازیابی آن اقدام کنید.

چنانچه پیرامون زمان ثبت نام آزمون EPT در سال ۱۴۰۰ سوالی دارید، می توانید از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون EPT در سال ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام آزمون EPT در سال ۱۴۰۰ در چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله جدول زمانبندی ثبت نام آزمون EPT را قرار داده ایم.

چه کسانی در تاریخ ثبت نام آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی EPT، مجاز به ثبت نام و شرکت در این جلسه آزمون هستند؟

داوطلبانی که جزو دانشجویان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می باشند، مجاز به شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی EPT برگزار شده توسط سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می باشند.

آیا هر داوطلب فقط مجاز به شرکت در یک دوره از آزمون EPT می باشد؟

خیر، متقاضیان می توانند در صورت عدم کسب قبولی در یک دوره از آزمون EPT در دوره بعدی شرکت کنند و محدودیتی در این مورد وجود ندارد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: زمان ثبت نام EPT





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام EPT ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: