ثبت نام دکتری
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. تحصیل در مقطع دکتری در سال های اخیر علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است که هر ساله با تکمیل مراحل نام نویسی در سایت سازمان سنجش اقدام به شرکت در این آزمون می نمایند. متقاضیان آزمون دکتری برای شرکت در این آزمون بایستی که اطلاعات کاملی از زمان ثبت نام، شرایط و مدارک لازم، نحوه و هزینه نام نویسی و همینطور اطلاعات لازم جهت تکمیل فرم تقاضانامه داشته باشند تا بتوانند مراحل نام نویسی خود را با موفقیت در سایت سازمان سنجش طی کنند. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از ثبت نام آزمون دکتری 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام دکتری

 

ثبت نام دکتری ۱۴۰۱

تمامی داوطلبانی که مایل به تحصیل در کد رشته های ارائه شده مقطع دکتري در دانشگاه های سراسری و در تمامی دوره از جمله روزانه، نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه های پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد هستند بایستی از تمامی موارد مربوط به آزمون نیمه متمرکز ورودی مقطع دکتري تخصصی Ph.d اطلاع داشته باشند تا بدون وجود مشکلی ثبت نام دکتری خود را به پایان برسانند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در بازه های زمانی نزدیک به شروع مهلت ثبت نام در آزمون دکتری یک تقویم مربوط به زمانبندی برگزاری این آزمون را منتشر می کند که یکی از موارد درج شده در آن زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ می باشد. متقاضیان می توانند با اطلاع از این تقویم ثبت نام خود را در مهلت مقرر انجام دهند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری از ۱ تا ۸ آذر ماه ۱۴۰۰ می باشد.

 

داوطلبان باید در زمان‌های مقرر و طی مهلت ثبت نام، به سایت ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند. پیش از ثبت نام باید دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ را دانلود و مطالعه نمایید. 

 

نحوه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

اگر متقاضی ثبت نام در آزمون دکتري 1401 می باشید، بایستی که از مراحل نام نویسی مطلع شوید. به طور کلی مراحل نحوه ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ به شرح مراحل زیر می باشد. برای اطلاع و آگاهی از ویرایش ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ کلیک کنید.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون دکتري یعنی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایید.

2️⃣ بر روی گزینه ” دکترای تخصصی ” از منوی سمت راست سایت کلیک کنید.

3️⃣ در این مرحله بایستی بر روی لینک فعال ” ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتري (ph.D) سال 1401 ” کلیک کنید.

 

پرداخت هزینه 

4️⃣ برای پرداخت هزینه ثبت نام لازم است گزینه ” خرید کارت ” را  از منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید.

5️⃣ برای خرید کارت اعتباری آزمون دکترا بایستی بر روی گزینه ” سریال ثبت نام آزمون دکترا 1401 ” کلیک نمایید و سپس گزینه ” تایید و ادامه ” را از پایین صفحه انتخاب کنید.

6️⃣ در این مرحله باید مشخصات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، تلفن ثابت، تلفن همراه، پست الکترونیک را وارد کنید تا وارد درگاه پرداخت شوید.

7️⃣ در صفحه جدید تیک گزینه “ ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام ” را فعال کنید و در نهایت بر روی گزینه ” ادامه روند پرداخت ” کلیک نمایید.

8️⃣ اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد کنید و در نهایت شماره سریال 12 رقمی کارت اعتباری خود را دریافت کنید.

 

تکمیل مراحل نام نویسی

9️⃣ برای تکمیل مراحل ثبت نام، مجدد به صفحه اول برگردید و گزینه “ تایید و ادامه – گام بعدی ” را انتخاب کنید.





:: برچسب‌ها: ثبت نام دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 360

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: