مهلت ثبت نام دکتری
نوشته شده توسط : دانتل

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای ایجاد فرصت مجدد ثبت نام جهت نام نویسی جاماندگان انجام می شود. با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور با اطلاعیه های مختلفی زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت علوم را اطلاع رسانی می کند، اما با این حال نیز برخی از داوطلبان از مرحله نام نویسی جا می مانند. برای رفاه حال این دسته از شرکت کنندگان سازمان سنجش مهلت ثبت نام دکتری 1401 را دو تا سه روز دیگر نیز تمدید می کند. در ادامه این مطلب پیرامون تمدید مهلت ثبت نام دکتری 1401 اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

منبع: مهلت ثبت نام دکتری

 

مهلت ثبت نام دکتری ۱۴۰۱

آزمون دکتری هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند در تاریخ هایی که از سوی سایت این سازمان به نشانی اینترنتی sanjesh.org اعلام می شود، نسبت به اعلام علاقه مندی جهت شرکت در این آزمون اقدام کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری از ۱ تا ۸ آذر ماه می باشد.

 

همانطور که گفته شد مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1401 توسط سازمان سنجش تعیین و اعلام می گردد و علاقه مندان به شرکت در آزمون دکتری یکپارچه دانشگاه های سراسری و آزاد می توانند از روز دوشنبه مورخ 1400/09/01 (یکم آذر ماه) تا  روز دوشنبه مورخ 1400/09/08 (هشتم آذرماه) نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل مراحل نام نویسی خود از طریق لینک فعال در سایت sanjesh.org  اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دکتری

 

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون دکتری 1401، برخی از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام دکتری ، موفق به درج اطلاعات شخصی و تحصیلی خود نشده اند و برخی دیگر نیز که مراحل نام نویسی خود را انجام داده اند، خواستار ویرایش اطلاعات خود هستند.

به همین منظور سازمان سنجش پس از اتمام مهلت ثبت نام، یک بازه زمانی دو تا سه روزه نیز برای داوطلبان در نظر می گیرد تا جاماندگان از ثبت نام بتوانند، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

احتمالا برای آزمون دکتری 1401 نیز زمان ثبت نام چند روزی تمدید شود، پیرامونتمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ نیز اطلاعیه ای منتشر نشده است، اما سال گذشته داوطلبان تا اواسط آذرماه فرصت ثبت نام در آزمون دکتری را داشتند.

لازم است در نظر داشته باشید که به محض اعلام تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1401 ، تاریخ جدید را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. شما عزیزان از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل نیز می توانید اخبار لحظه ای مربوط به آزمون دکتری را دریافت کنید. 

 

مشاوره ثبت نام دکتری ۱۴۰۱

آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و ثبت نام این آزمون برای ورود به مقطع دکتری دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه انجام می گردد. 

بنابراین اگر متقاضی آزمون دکتری برای ورود به دانشگاه آزاد هستید، بایستی در آزمونی که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد، ثبت نام کرده و شرکت کنید. لازم است اشاره کنیم قبل از اتمام تاریخ  ثبت نام آزمون دکتری 1401، تمدید زمان و فرصت مجدد ثبت نام نیز مجاز به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود می باشید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی و پاسخ سوالات خود پیرامون ثبت نام آزمون دکتری با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا زمان ثبت نام دکتری 1401 تمدید نیز می شود؟

بله، هر ساله به منظور رفاه حال متقاضیان فرصت ثبت نام آزمون دکتری 1401 در یک بازه زمانی دو تا سه روزه تمدید می شود.

مهلت ثبت نام دکتری 1401 در چه تاریخی می باشد؟

علاقه مندان به ثبت نام در آزمون دکتری 1401 می توانند از تاریخ یکم آذر ماه تا هشتم آذرماه نسبت به نام نویسی در آزمون دکتری اقدام کنند.

داوطلبان آزمون دکتری 1401 بایستی جهت ثبت نام به کدام سایت مراجعه کنند؟

ثبت نام آزمون دکتری 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org ” امکان پذیر می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: مهلت ثبت نام دکتری





:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: