کارت ورود به جلسه آزمون دکتری
نوشته شده توسط : دانتل

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱ چند روز قبل از برگزاری آزمون قابل درفات می باشد. هرسال داوطلبان بسیاری در آزمون دکتری شرکت می‌کنند، در سال جاری نیز تعداد متقاضیان زیادی برای ثبت نام در آزمون دکترا 1401 اقدام کرده اند تا بتوانند با توجه به عملکردشان وارد مقطع دکترا شوند. یکی از نکاتی که تمامی شرکت کنندگان بایستی بدان توجه داشته باشند، این است که پیش از حاضر شدن در جلسه کنکور، کارت ورود به جلسه خود را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، دریافت کنند به منظور راهنمایی داوطلبان در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1401 می‌پردازیم.

منبع:‌ کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

 

کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۱

از آنجایی که داشتن کارت ورود به جلسه دکترا ۱۴۰۱ یکی از ملزومات حضور در جلسه آزمون است، سازمان سنجش آموزش کشور چند روز تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای هر داوطلب کارت ورود به جلسه منتشر می‌کند که هر داوطلب موظف است نسبت به دریافت آن اقدام کند.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری در تاریخ ۶ اسفتدماه ۱۴۰۰ می باشد.

 

به منظور شناسایی داوطلبان در تاریخ برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱ و همینطور در اختیار قرار دادن اطلاعات مهمی همچون نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه برای شناسایی داوطلب و همینطور شماره پرونده، شماره داوطلبی، سهمیه ثبت نامی، گروه آزمایشی، کد رشته امتحانی و نام رشته امتحانی، بایستی این کازت در روز برگزاری آزمون همراه داوطلبان باشد.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه آزمون دکترا در روزهای پایانی و نزدیک به زمان آزمون دکتری ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد. به طوری که تمامی متقاضیانی که موفق شده اند در این آزمون ثبت نام کرده و کد رهگیری ثبت نام دریافت کنند، می‌توانند طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت خود از این سایت اقدام کنند.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۱ اویل اسفند ماه می باشد.

 

بهتر است تمامی داوطلبان در روزهای ابتدایی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند تا در صورت وجود هر گونه مشکل در کارت ورود به جلسه شان، وقت کافی برای اصلاح آن داشته باشند.

 

نحوه دریافت کارت 

در تاریخ های اعلام شده در اسفندماه، لینک مربوط دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱ فعال خواهد شد و تمامی کسانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند، می‌توانند در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۱ را شرح داده ایم:

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ گزینه ” دکتری تخصصی ” را از منوی رنگی سمت راست سایت انتخاب نمایید.

3️⃣ بر روی لینک فعال ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی ( Ph.D)، سال 1401 ” کیلک نمایند.

4️⃣ با کلیک بر روی لینک فعال، صفحه جدیدی ایجاد می‌شود که در این صفحه، امکان دریافت کارت آزمون دکتری به چهار روش فراهم است و با انتخاب یکی از چهار روشی که شرح دادیم و تکمیل آن، امکان دریافت کارت وجود دارد.

          ✅ روش اول: شماره پرونده و سریال ثبت نامی،

          ✅ روش دوم: شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام، در

          ✅ روش سوم: شماره پروند و کد ملی

          ✅ روش چهارم: شماره پرونده و شماره داوطلبی

به محض فعال شدن لینک دریافت کارت، راهنمای تصویری را اضافه خواهیم کرد.

 

نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه 

همانطورکه پیش تر نیز اشاره کردیم، تمامی داوطلبان بایستی در روزهای ابتدایی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند، چراکه احتمال وجود برخی خطاها و اشتباهات سیستمی در زمان ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی وجود دارد. و چنانچه اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی داوطلب مندرج در کارت ورود به جلسه با واقعیت مغایرت داشت باشد، نمی‌تواند در آزمون شرکت کند.

بنابراین داوطلبان باید به یکی از روش های رفع نقص کارت از طریق لینک مربوط به آن در سایت سازمان سنجش و یا از طریق باجه های رفع نقص، نواقص کارت خود را رفع کنند.

 

سایت سنجش

سازمان سنجش آموزش کشور با پیش بینی خطاهای احتمالی و وجود نواقص در کارت ورود به جلسه داوطلبان، همزمان با فعال شدن لینک مربوط به دریافت کارت آزمون دکتری لینک ” ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ ” نیز فعال می‌کند، تا تمامی متقاضیان بتوانند از طریق آن اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کرده و نواقص را برطرف کنند و سپس مجددا کارت ورود به جلسه با اطلاعات درست را دریافت کنند.

داوطلبان می‌توانند از طریق این لینک اطلاعات خود را شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، معدل مقطع كارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع كارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع كارشناسی، معدل مقطع كارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌ التحصیلی كارشناسی‌ ارشد، موسسه فارغ‌ التحصیلی كارشناسی‌ ارشد، هیات علمی شامل مربی، آموزشی، رسمی و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی ویرایش کنند.

 

باجه های رفع نقص

داوطلبان می‌توانند برای رفع نقص در عکس کارت ورود به جلسه دکترا 1401 اطلاعات مربوط به سهمیه، جنسیت، نوع معلولیت و تغییر زبان خارجی امتحانی از طریق باجه رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۱ نیز اقدام کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون دکتری ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع:‌ کارت ورود به جلسه آزمون دکتری





:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: