نتایج بدون کنکور آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج بدون کنگور دانشگاه آزاد 1400 در تاریخ 4 مهر ماه اعلام شد. تمامی داوطلبانی که در تاریخ های اعلام شده توسط سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام در رشته های بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته کرده اند، برای پیگیری ثبت نام خود می توانند در زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 از طریق سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد، اقدام کنند و از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع گردند. متقاضیان بایستی در صورت کسب قبولی، خود را برای ثبت نام حضوری آماده کنند. به همین منظور قصد داریم در ادامه نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد را شرح دهیم.

منبع: نتایج بدون کنکور آزاد

 

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

پس از اینکه مهلت مقرر ثبت نام و انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون دانشگاه های آزاد در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به پایان برسد، داوطلبان منتظر اعلام نتایج بدون کنکور خواهند بود.

همانطور که اشاره کردیم، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی می باشد، به همین دلیل سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از اتمام مهلت ثبت نام مدارک و سوابق تحصیلی متقاضیانی که موفق به ثبت نام در سامانه شده اند، می نماید. یکی از فاکتور های مهم در قبولی داوطلبان معدل مقطع قبلی شان با توجه به مقطع تحصیلی مورد تقاضایشان می باشد.

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

دانشگاه آزاد، دوبار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن، اقدام به جذب دانشجو بصورت بدون کنکور می‌کند. داوطلبانی که فرآیند ثبت نام خود را به پایان رسانده اند و به دنبال این هستند که از نتایج نهایی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 مطلع شوند، بایستی که از زمان اعلام نتایج در این دانشگاه ها مطلع شوند. در ادامه زمان اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد را به تفکیک نیمسال تحصیلی قرار داده ایم.

 

زمان اعلام نتایج | مهر

بنابراین نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع تحصیلی مختلف ممکن در بازه های زمانی جداگانه ای و با فاصله کوتاهی پس از اتمام مهلت ثبت نام منتشر شود.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در تاریخ 4 مهر ماه 1400 منتشر شد.

به محض دریافت اطلاعیه جدید از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، زمان دقیق اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول 1400 در مقاطع تحصیلی مختلف را در این قسمت از مقاله بروزرسانی خواهیم کرد.

 

زمان اعلام نتایج | ورودی بهمن

دانشگاه آزاد، علاوه بر نیمسال اول تحصیلی در ورودی بهمن ماه نیز دانشجو پذیرش می‌کند که در واقع این پذیرش به منظور تکمیل ظرفیت مرحله اول و نیمسال مهرماه انجام می شود. شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در ورودی بهمن ماه همانند شرایط ثبت نام ورودی مهرماه است با این تفاوت که در بعضی سال ها نحوه ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی به صورت حضوری می‌باشد.

چنانچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در ورودی بهمن ماه به صورت حضوری انجام شود، نتایج آن نیز از طریق دانشگاه های مربوطه به داوطلب اطلاع رسانی می شود. اما اگر ثبت نام این مرحله نیز به صورت اینترنتی انجام گردد، نتایج نیز به صورت اینترنتی و در اواخر دی ماه بر روی سایت نتایج دانشگاه آزاد قرار می گیرد.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، از سوی سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر نشده است که به محض دریافت اخبار جدید مطلب بروزرسانی خواهد شد و تاریخ دقیق را اطلاع رسانی می کنیم.

 

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، پس از بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان، قبول شدن و یا عدم پذریش داوطلبان را در رشته انتخابی شان، در مرحله اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 مشخص می کند.

داوطلبان با توجه به اینکه اعلام نتایج اینترنتی و یا حضوری است می توانند نتایج نهایی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 خود را دریافت کنند.

 

نحوه اعلام نتایج | ورودی مهر

نحوه اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400، در نیمسال اول و برای ورودی مهرماه، طبق روال سال‌های گذشته، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می باشد.

داوطلبان برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 1400 بایستی به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد  به نشانی اینترنتی ” azmoon.net ” مراجعه کنند و  طبق مراحل زیر پیش بروند تا نتایج خود را رویت کنند.

  • مرحله اول: با وارد شدن به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، در صورتی که نتایج اعلام شده باشد، لینک اعلام نتایج چهار مقطع تحصیلی فعال خواهد بود که شما باید بر روی مقطعی که در آن ثبت نام کرده اید کلیک کنید.
  • مرحله دوم: پس از کلیک بر روی لینک اعلام نتایج، وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعاتتان را که شامل شماره شناسنامه، سال تولد و شماره ملی می‌باشد را درج نمایید.
  • مرحله سوم: با درج اطلاعات، کارنامه برای شما نمایش داده می‌شود.

داوطلبانی که طبق کارنامه در یکی از رشته‌های انتخابی خود پذیرفته شده اند، می‌بایست در صورت علاقه مندی به رشته قبولی، به سایت دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند و از مدارک لازم و زمانبندی ثبت نام نهایی و حضوری مطلع گردند و چنانچه در هیچ یک از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته نشده اند، باید منتظر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال دوم تحصیلی یعنی بهمن ماه باشند تا مجدد ثبت نام خود را در این نیمسال انجام دهند.

تا کنون اطلاعیه ای از سوی سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مبنی بر اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 1400، منتشر نشده است، مشاوران دانتل به محض دریافت اخبار جدید ضمن بروزرسانی مطلب، راهنمای تصویری نحوه اعلام نتایج را نیز در این مطلب قرار داده می‌دهند.

 

نحوه اعلام نتایج | ورودی بهمن

برای ورودی بهمن ماه 1400 هنوز به طور دقیق اطلاع رسانی نشده است که ثبت نام به روش حضوری خواهد بود یا اینترنتی، اما اگر ثبت نام حضوری باشد نتایج نیز توسط خود دانشگاه اعلام میشود و داوطلبانی که ثبت نام انجام داده اند باید با مراجعه به سایت دانشگاه یا تماس تلفنی، از پذیرش یا عدم پذیرش خود مطلع گردند.

در صورتی هم که ثبت نام اینترنتی انجام گیرد، با استناد به قبولی های سال گذشته نتایج در اواخر دی ماه منتشر شده و  اعلام نتایج نیز از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.net ” مشابه ورودی مهر ماه خواهد بود.

داوطلب می‌بایست با استفاده از کدملی و شماره شناسنامه خود، کارنامه را دریافت نماید و اگر در رشته های انتخابی خود پذیرفته شده باشد، برای ثبت نام قطعی در دانشگاه قبول شده، اقدام نماید.

 

مشاوره ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400

نکته ای که پیرامون دانشگاه های آزاد وجود دارد، این است که این دانشگاه به صورت شهریه پرداز اداره می شود و میزان شهریه برای داوطلبان باآزمون و بدون آزمون در یک رشته تفاوتی ندارد. بنابراین بهتر است متقاضیان پیش از هر اقدامی ابتدا از شهریه ها در دانشگاه مدنظر خود مطلع شوند و سپس تصمیم بگیرند تا در طول تحصیل مشکل مالی نداشته باشند.

شما متقاضیان گرامی دانشگاه آزاد می توانید برای اطلاع از شهریه رشته های مختلف در واحد های متفاوت دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

نتایج ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 مشخص نیست، بر اساس رویه سال گذشته نتایج مهر ماه در شهریور و نتایج بهمن در اواخر دی ماه اعلام می شود.

متقاضیان از چه طریقی می توانند انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی خود در دانشگاه آزاد مطلع شوند؟

تمامی متقاضیان می توانند نتایج ثبت نام بدون کنکور را از طریق سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org دریافت کنند.

نحوه دریاقت نتایج از طریق سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

در متن مقاله به این موضوع اشاره کردیم که چنانچه نتایج به صورت اینترنتی و یا حضوری اعلام گردد، چگونه می توان نسبت به دریافت نتایج اقدام کرد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: نتایج بدون کنکور آزاد





:: برچسب‌ها: نتایج بدون کنکور آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: