ویرایش ثبت نام نمونه دولتی
نوشته شده توسط : دانتل

ویرایش ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طریق سایت ثبت نام امکان پذیر می باشد. دانش آموزان علاقه‌مند به شرکت در آزمون نمونه دولتی و ورود به این مدارس، باید در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند. در این بین هستند داوطلبانی که دقت لازم را در تکمیل این فرم به کار نمی‌برند و بایستی در زمانهای اعلام شده بعدی به ویرایش اطلاعات ثبت نام بپردازند تا با مشکلی مواجه نشوند. بدین همنظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: ویرایش ثبت نام نمونه دولتی

 

ویرایش ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام برای تمام شرکت کنندگان فراهم است. شرکت کنندگانی که به هر دلیلی در وارد کردن اطلاعات خود دچار اشتباه شده و برخی اطلاعات را درست وارد نکرده اند، بایستی به سایت مربوطه مراجعه کنند و به رفع نواقص موجود در فرم ثبت نام خود بپردازند تا با مشکلی مواجه نشوند.

 

زمان ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان در دو بازه زمانی می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات بپردازند.

✅ بازه زمانی اول: داوطلبان یک بار می‌توانند در مهلت مقرر ثبت نام و پس از ثبت نهایی، در صورتی که متوجه اشتباهی در فرم ثبت نام خود شدند، اطلاعات خود را ویرایش کنند.

✅ بازه زمانی دوم: پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی، چنانچه شرکت کنندگان متوجه شوند که در پرکردن اطلاعات ثبت نامی خود دچار اشتباه شده اند، در تاریخ های اعلام شده از سوی اداره آموزش و پرورش هر استان می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

طی سالهای اخیر براساس تصمیمات جدید سازمان ملی پرورش استعداد درخشان، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ورود به دبیرستان های دوره دوم، به صورت هماهنگ برگزار می‌شود.

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر استان از یکدیگر مجزا می‌باشد و ممکن است هر سایت مراحل جداگانه ای برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داشته باشد اما در این قسمت از مقاله مراحل کلی ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی را ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی

 

 

مراحل ویرایش اطلاعات ثبت نام

تمام دانش آموزان برای ویرایش اطلاعات ثبت نام خود، کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند و نسبت به تکمیل و ویرایش اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

  • مرحله اول: داوطلبان باید به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 استان محل سکونت خود مراجعه کنند.
  • مرحله دوم: پس از ورود به سایت بایستی گزینه ” ویرایش اطلاعات ” را انتخاب کنند.
  • مرحله سوم: در این مرحله کادری نمایش داده می‌شود که بایستی در این کادر و در قسمت های مربوطه ” کد ملی ” و “رمز عبوری که در هنگام ثبت نام دریافت کرده اید ” را وارد کنید.
  • مرحله چهارم: اطلاعاتی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید، برایتان نمایش داده می‌شود؛ که می‌توانید نسبت به ویرایش این اطلاعات و ثبت آنها در سامانه اقدام کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: ویرایش ثبت نام نمونه دولتی





:: برچسب‌ها: ویرایش ثبت نام نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 819
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: