نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲  تسوط سازمان ملی استعدادهای درخشان اعلام می شود. این آزمون هر ساله و برای دو مقطع تحصیلی برگزار می‌شود. داوطلبانی که در مقاطع ششم و نهم هستند، می‌توانند در این آزمون ها شرکت کنند. نکته ای که داوطلبان بایستی درنظر داشته باشند؛ اینست که این آزمون چه زمانی برگزار می‌شود تا باتوجه به آن برنامه ریزی کنند و به آمادگی خوبی برای شرکت در جلسه آزمون برسند. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 می‌پردازیم.

منبع: زمان آزمون تیزهوشان

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تما‌می متقاضیانی که از طریق درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش و سمپاد ثبت نام خود را تکمیل کرده اند بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان در جلسه آزمون حضور داشته باشند. لازمه ورود و شرکت در جلسه آزمون تیزهوشان، کارت ورود به جلسه می‌باشد، به طوری که اگر داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را در اختیار نداشته باشند نمی‌توانند در جلسه آزمون شرکت کنند و از ورود آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

چند روز پیش از زمان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، شرکت کنندگان می‌توانند به سامانه ” hoosh.medu.ir ” مراجعه کرده و از طریق سمپاد هفتم کارت ورود به جلسه خود را تهییه کنند.

پایه آزمون تیزهوشان سال زمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتم 1400 پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400
1401 اعلام نشده است
آزمون نهم به دهم 1400 جمعه 21 خرداد ماه 1400
1401 اعلام نشده است

 

کارت ورود به جلسه تیز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

✅ چنانچه داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند بایستی تمامی مشخصات و مندرجات آن را به دقت بررسی کنند تا با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی آنها هیچگونه تفاوتی نداشته باشد و مطابق با مشخصات هر داوطلب باشد.

❌ چنانچه داوطلبان در کارت ورود به جلسه تیزهوشان خود، متوجه مغایرتی با مشخصات خود شدند بایستی نسبت به رفع نقص موجود در کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

داوطلبان با توجه به مندرجات کارت ورود به جلسه خود می‌توانند آدرس حوزه ای که بایستی در آن حضور داشته باشند را دریافت کنند و از آدرس مکان برگزاری آزمون تیزهوشان مطلع شوند.

 

بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان

 

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان ابتدا بایستی به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش و سمپاد پایه دهم، مراجعه کنند و ثبت نام خود را در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 142 نهایی کنند. تمامی این شرکت کنندگان بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان نیز در جلسه آزمون حضور داشته باشند و البته پیش از حاضر شدن در جلسه کارت ورود به جلسه خود را نیز همراه کنند. چند روز پیش از زمان آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، شرکت کنندگان می‌توانند به سامانه ” hoosh.medu.ir ” مراجعه کرده و از طریق سمپاد نهم کارت ورود به جلسه خود را تهییه کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: نتایج تیزهوشان

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: زمان آزمون تیزهوشان





:: برچسب‌ها: زمان آزمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: