زمان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط مرکز ملی پرورش استعداد درخشان اعلام می شود. مدارس تیزهوشان امکانات ویژه ای همچون اساتید معتبر و برجسته دارد از بهترین شرایط آموزش نیز برخوردار می‌باشد و همین مسائل باعث شده است رقابت سختی بین دانش آموزان در مقاطع مختلف شکل گیرد و برای ورود به این مدارس تلاش کنند. این آزمون توسط مرکز ملی پرورش استعداد درخشان هر سال و برای دو مقطع تحصیلی برگزار می‌شود که یکی از لازمه های شرکت در آن اطلاع از زمان برگزاری این آزمون می‌باشد. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: زمان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 خود را تکمیل کرده باشند؛ بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان در جلسه آزمون نیز حضور داشته باشند و خود را در آزمون تیز هوشان و برای ورود به مدارس تیزهوشان محک بزنند. در سال گذشته آزمون تیز هوشان ششم به هفتم خردادماه برگزار شد. 

 

تاکنون تاریخ آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

در سال گذشته آزمون تیز هوشان پایه ششم به هفتم در تاریخ ۲۰ خرداد ماه برگزار شد. تا کنون سازمان استعداد درخشان تاریخ برگزاری را اعلام نکرده است. در صورت اعلام در این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

بخوانید: زمان آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه 

نکته ای که داوطلبان باید توجه داشته باشند این است که لازمه ورود به جلسه آزمون تیز هوشان پایه ششم به هفتم، کارت ورود به جلسه تیزهوشان است، لزوم کارت ورود به جلسه در شناسایی دانش آموزان برای ورود به جلسه آزمون می‌باشد به طوری که که اگر داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند؛ نمی‌توانند در جلسه آزمون تیز هوشان ششم به هفتم شرکت کنند و از ورود آنها به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد. در صورت فراموشی نام کاربری و رمز ورود سامانه همگام امکان دریافت کارت ورود به جلسه را نخواهند داشت و از ورود به جلسه آزمون ممانعت بع عمل خواهد آمد. 

 

مشاوره زمان برگزاری تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

یک هفته قبل از برگزاری آزمون تیز هوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 همه شرکت کنندگان بایستی به سامانه و درگاه ورودی آزمون‌های ورودی وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه خود را تهیه کنند. نتایج آزمون تیز هوشان تقریبا یک ماه بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر خواهد شد و دانش آموزان پس از کسب نتیجه قبولی در مدارس تیز هوشان تحصیل کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: زمان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم





:: برچسب‌ها: زمان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: