زمان بدون کنکور آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ در تاریخ های مختلف که در جدول زیر قرار گرفته اند آغاز شد. پذیرش در رشته های بصورت بدون کنکور دانشگاه ازاد براساس سوابق تحصیلی داوطلبان و در واقع معدل کتبی مقطع قبلی برای تمامی دوره ها می باشد. از آنجایی که داوطلبانی موفق به ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه ازاد خواهند شد که در زمان‌های مقرر و تعیین شده از سوی سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اقدام کنند، در این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 ارائه داده ایم.

منبع: زمان بدون کنکور آزاد

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

دانشگاه ازاد اسلامی به منظور ایجاد فرصتی برای این دسته از داوطلبان و تمامی کسانی که قصد ورود به دانشگاه را به صورت بدون آزمون دارند، دو بار در سال اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور می نماید. تمامی داوطلبان می توانند یا در نیمسال اول و ورودی مهر و یا در نیمسال دوم و ورودی بهمن در ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه ازاد شرکت نمایند.

مقطع تحصیلی مهلت ثبت نام نیمسال اول (مهر) مهلت ثبت نام نیمسال دوم (بهمن)
کاردانی پیوسته 26 تیر 1400 اعلام نشده است
کاردانی ناپیوسته 15 مرداد 1400 اعلام نشده است
کارشناسی پیوسته 15 مرداد 1400 اعلام نشده است
کارشناسی ناپیوسته  26 تیر 1400 اعلام نشده است

برای ثبت نام و انتخاب رشته هر کدام از این دو نیمسال تحصیلی، متقاضیان بایستی که در موعد مقرر و تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه ازاد اقدام کنند. در ادامه به زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 1400 در دو نیمسال تحصیلی اشاره کرده ایم.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ | مهر ماه

سازمان سنجش، پذیرش دانشگاه ازاد ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ازاد برای ورودی مهرماه را در ۱۵ مردادماه آغاز کرد و داوطلبان از این تاریخ به مدت یک ماه با مراجعه به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانستند ثبت نام خود را در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و نا پیوسته انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ | بهمن ماه

در مورد تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 1400 و نیمسال دوم نیز باید بگوییم که در این مورد نیز سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه ازاد اسلامی هیچ اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما اگر طبق رویه سال گذشته باشد، متقاضیان می توانند در اواخر آذر ماه تا دهه دوم دی ماه، نسبت به ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه ازاد در ورودی بهمن ماه اقدام نمایند.

چنانچه تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد در مقاطع تحصیلی مختلف از جمله کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در سایت نامبرده برای نیمسال تحصیلی دوم ۱۴۰۰ مشخص گردد، در این قسمت قرار داده خواهد شد.

 

دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون آزاد ۱۴۰۰ 

داوطلبانی که قصد شرکت در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 را در نیمسال تحصیلی اول (مهرماه) و نیمسال تحصیلی دوم ( بهمن ماه) دارند ابتدا بایستی بدانند که آیا رشته مورد نظر در دانشگاه مورد نظر آن ها ارائه شده است یا خیر. 

برای اطلاع از کد رشته محل های ارائه شده دانشگاه ازاد داوطلبان بایستی که دفترچه های مربوط به هر مقطع و نیمسال تحصیلی را دریافت و به دقت مطالعه نمایند. در ادامه می توانید تمامی دفترچه های راهنما ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در کلیه دوره ها و مقاطع را دانلود و مطالعه نمایید. (برای دانلود بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 

 

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

چنانچه در رشته های بدون کنکور دانشگاه 1400 در دانشگاه پذیرفته شوید و ادامه تحصیل دهید، توجه داشته باشید که در زمان فارغ التحصیلی به هیچ عنوان در مدرک شما عبارت بدون عنوان درج نخواهد گردید، از طرفی دیگر نیز در شهریه دانشجویانی که به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه شده اند، با شهریه کسانی که بصورت با آزمون در دانشگاه ازاد در حال تحصیل هستند، تفاوتی وجود نخواهد داشت.

بنابراین در در تاریخ الویت بندی های انتخاب هایتان، توجه داشته باشید که دانشگاه ازاد به صورت شهریه پرداز است و بایستی در مهلت ثبت نام شهریه یک ترم نیز پرداخت گردد، البته که بهتر است علاقه به رشته های انتخابی، محل دانشگاه و مسافت و هزینه های دیگر نیز محاسبه گردد. 

چنانچه در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد تصمیم بر ثبت نام گرفتید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و ضمن دریافت پاسخ سوالاتتان و راهنمایی های لازم، چینش الویت ها و البته ثبت نام اینترنتی دانشگاه ازاد خود را نیز به کمک مشاوران دانتل انجام دهید.

بخوانید: راهنما ثبت نام بدون کنکور

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

کدام یک از دانشگاه های ازاد در رشته های بدون کنکور، پذیرش دانشجو دارند؟

دانشگاه آزاد اسلامی اغلب در تمامی واخد های خود در سراسر گشور به صورت بدون دانشجو دانشجو می پذیرد.

داوطلبان رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد، در چه تاریخی می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند؟

تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر نگردیده است، اما به تاریخ تقریبی در متن مقاله اشاره کرده ایم.

آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم و ورودی بهمن ماه نیز انجام می شود؟

بله، داوطلبانی که موفق به ثبت نام بدون کنکور مهرماه نشده باشند، می توانند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد برای ورودی بهمن ماه شرکت نمایند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: زمان بدون کنکور آزاد





:: برچسب‌ها: زمان بدون کنکور آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: