نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org اعلام می شود. دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش با آزمون از طریق کنکور سراسری، هر ساله در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه نیز از میان علاقه مندان برای مقاطع تحصیلی کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به صورت بدون کنکور دانشجو جذب می کند. متقاضیان بایستی برای نام نویسی و انتخاب رشته بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 مطلع شوند. در ادامه اطلاعات کاملی از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: مهلت ثبت نام بدون کنکور آزاد

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

همانطور که اشاره کردیم مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 از سوی سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام می شود. داوطلبان می توانند پس از مشخص شدن زمان نام نویسی، مطابق دفترچه ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی مدارک لازم را آماده کنند و مطابق رشته محل های ارائه شده در آن، نسبت به انتخاب کد رشته محل های مورد نظر خود اقدام کنند.

تمامی علاقه مندان و متقاضیان تحصیل بدون کنکور در دو نیمسال تحصیلی اول و نیم سال دوم در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می توانند جهت ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون گروه های آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر دانشگاه آزاد در این مرحله شرکت کنند.

 

نیمسال اول | ورودی مهر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال تحصیلی مهرماه در چهار مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می شود. مطابق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت azmoon.org داوطلبان می توانند از تاریخ 14 مرداد تا تاریخ 30 مرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لازم است اشاره کنیم که سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به منظور نام نویسی جاماندگان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ زمان در نظر گرفته شده را تا 15 شهریور نیز تمدید کرده است. مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در نیمسال تحصیلی اول برای چهار مقطع تحصیلی به شرح جدول زیر است:  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 1400

مقطع تحصیلی   زمان شروع ثبت نام زمان خاتمه ثبت نام  تمدید زمان ثبت نام 
کارشناسی پیوسته 14 مرداد 1400 30 مرداد 1400 15 شهریور 1400
کارشناسی ناپیوسته  9 تیر 1400 22 تیر 1400 15 شهریور 1400
کاردانی پیوسته  26 تیر 1400 8 مرداد 1400 15 شهریور 1400
کاردانی ناپیوسته  14 مرداد 1400 30 مرداد 1400 15 شهریور 1400

 

نیمسال دوم |‌ ورودی بهمن 

تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال تحصیلی دوم 1400 در اختیار نداریم، اما پیش بینی می کنیم همانند سال های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه انجام شود. مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در نیمسال تحصیلی دوم برای چهار مقطع تحصیلی به شرح جدول زیر است:  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 1400

مقطع تحصیلی شروع ثبت نام پایان ثبت نام تمدید زمان ثبت نام 
کارشناسی پیوسته  اعلام نشده است. اعلام نشده است. اعلام نشده است.
کارشناسی ناپیوسته  اعلام نشده است. اعلام نشده است. اعلام نشده است.
کاردانی پیوسته  اعلام نشده است. اعلام نشده است. اعلام نشده است.
کاردانی ناپیوسته  اعلام نشده است. اعلام نشده است. اعلام نشده است.

 

مشاوره تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 دفترچه ای را با عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی  دانشگاه آزاد برای هر مقطع تحصیلی به صورت جداگانه منتشر می کنند.

علاقه مندان برای اطلاع از شرایط و ضوابط نام نویسی، نحوه و هزینه ثبت نام، لیست رشته های ارائه شده، سهمیه های موثر و … بایستی که این دفترچه را دریافت و به دقت مطالعه کنند. 

پس از مطالعه دفترچه اگر سوالی در جهت نحوه نام نویسی بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه جداگانه انجام می شود؟

بله، مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه به صورت جداگانه و نزدیک به شروع هر ترم تحصیلی انجام می شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ برای ورودی مهر ماه چه زمانی است؟

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 برای ورودی مهر ماه از اوایل مرداد ماه شروع شده و تا نیمه های شهریور ماه ادامه دارد. در مقاله بالا جدول مربوط به زمانبندی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را ارائه کرده ایم.

آیا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 برای ورودی بهمن ماه از سوی سایت azmoon.org اعلام شده است؟

خیر، تاکنون مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ برای ورودی بهمن ماه از سوی سایت ” azmoon.org ” اعلام نشده است، اما پیش بینی می شود طبق رویه سال های گذشته در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: مهلت ثبت نام بدون کنکور آزاد





:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام بدون کنکور آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: