سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به نشانی azmoon.iau.ac.ir می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1400 نیز همچون سالهای قبل تعداد زیادی از رشته های تحصیلی خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد تا علاقه مندان بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی خود در این رشته ها ثبت نام کنند. سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد و کلیه مراحل ثبت نام از قبیل خرید کارت اعتباری ثبت نام، واریز هزینه، دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام، انتخاب رشته و … از طریق این سایت انجام می گیرد. همچنین اعلام نتایج نیز از سایت azmoon.org خواهد بود.

منبع: سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهرماه 1400 در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد و داوطلبان با توجه به رشته تحصیلی مورد تقاضا و همچنین مدرک فارغ التحصیلی که دارند می توانند وارد یکی از این مقاطع شوند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال اول تحصیلی به صورت اینترنتی انجام می گیرد و سامانه ثبت نام و اعلام نتایح نیز به نشانی azmoon.org می باشد. داوطلبان باید با مراجعه به این سایت ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع تحصیلی مد نظر خود را دانلود نمایند و پس از تعیین کد رشته های مورد علاقه ، با واریز هزینه و خرید کارت اعتباری مراحل ثبت نام خود را به پایان برسانند.

لازم به ذکر است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهرماه 1400 هنوز آغاز نشده است اما پیش بینی می شود همچون سالهای قبل در اوایل مردادماه لینک ثبت نام فعال شود. همچنین نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه اعلام می شود و لینک دریافت نتایج نیز به محض اعلام نتایج در سایت azmoon.org فعال خواهد شد.

 

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 حداکثر تا اواسط مهرماه از طریق سایت azmoon.org اعلام می‌شود و داوطلبان باید با استفاده از کدرهگیری ثبت نام که در زمان نام نویسی دریافت کرده اند، وارد سامانه شده و کارنامه خود را مشاهده نمایند. برای اطلاع ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

کلیه مراحل ثبت نام اولیه، واریز هزینه ثبت نام، دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و اعلام نتایج از طریق سایت azmoon.org قابل پیگیری می‌باشد.

 

 

نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را در ادامه شرح داده ایم و کافیست مراحل زیر را انجام دهید :

1️⃣ ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور آزاد به نشانی azmoon.org

2️⃣ کلیک روی لینک فعال ” ثبت نام دوره های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی با پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 1400 – 1401 

3️⃣ انتخاب گزینه ” خرید کارت “

4️⃣ کلیک بر روی گزینه ” ادامه “

5️⃣ انتخاب دوره تحصیلی مد نظر ( مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته)

6️⃣ درج اطلاعات خواسته شده در بخش های مربوطه و کلیک بر روی گزینه “ ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید “

7️⃣ درج اطلاعات کارت بانکی و کلیک بر روی عبارت ” پرداخت 

8️⃣ دریافت شناسه پرداخت 8 رقمی پس از واریز موفقیت آمیز هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

9️⃣ پس از آنکه هزینه ثبت نام را واریز کردید و شناسه پرداخت 8 رقمی به شما ارائه شد، لازم است مجددا به صفحه اول سامانه بازگردید و با کلیک بر روی لینک ثبت نام و درج شناسه پرداخت، فرم ثبت نام و انتخاب رشته را دریافت و تکمیل نمایید.





:: برچسب‌ها: سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 173

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: