هزینه بدون کنکور آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰  توسط دانشگاه آزاد مشخص می شود. بسیاری از داوطلبان مایل به ورود به دانشگاه های آزاد، به صورت بدون کنکور هستند. اما باید در نظر داشته باشند ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت هزینه می‌باشد و داوطلبان بایستی پیش از انتخاب رشته هزینه آن را در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پرداخت کنند. در ادامه این مطلب به نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 می‌پردازیم.

منبع: هزینه بدون کنکور آزاد

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

دانشگاه آزاد دوبار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن، به صورت بدون کنکور در اکثر رشته ها، اقدام به جذب دانشجو می‌نماید. هر داوطلب برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 نیاز به شناسه و رمز عبور دارد که در کارت اعتباری هر مقطع درج شده است. مبلغ خرید کارت اعتباری بدون کنکور دانشگاه آزاد را در ادامه قرار داده ایم.

مقطع تحصیلی هزینه ثبت نام 
کاردانی 69 هزار تومان
کارشناسی 72 هزار تومان

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

 

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد خرید کارت اعتباری ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 را دارند، می‌توانند طبق مراحل زیر پیش بروند و شناسه و رمز عبور مندرج در کارت اعتباری خود را دریافت کنن

1️⃣ در وهله اول باید وارد سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ”  شوید.

2️⃣ بر روی گزینه ” ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول سال 1400 ” کلیک کنید.

 

خرید کارت اعتباری

3️⃣ در صفحه ایجاد شده بر روی گزینه ” خرید کارت ” کلیک کنید.

 

4️⃣ در صفحه پیش رو تمامی نکات را به دقت مطالعه کرده و بر روی گزینه ” ادامه ” کلیک کنید.

 

5️⃣ پس از کلیک بر روی گزینه ادامه، صفحه ای برایتان ایجاد می شود که باید از بین گزینه های ” کارشناسی پیوسته”، “کارشناسی ناپیوسته”، “کاردانی پیوسته”، ” کاردانی ناپیوسته ” مقطع مود نظر خود را انتخاب کنید.

 

6️⃣ پس از انتخاب مقطع مورد نظرتان، یک فرم برایتان نمایش داده می‌شود که باید نسبت به تکمیل آن اقدام کنید و در نهایت بر روی گزینه ” ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید ” کلیک کنید.

 

 

7️⃣در نهایت پس از اینکه داوطلبان مشخصات خود را بطور کامل و صحیح وارد کردند، در مرحله بعدی اگر مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را انتخاب کرده باشند، جهت پرداخت 530,000 ریال و اگر مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته را انتخاب کرده باشند در مرحله بعدی جهت پرداخت 510,000 ریال به درگاه پرداخت الکترونیکی انتقال داده می شوند که باید نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

 

 

 

هنگام خرید کارت اعتباری به گروه آزمایشی و نوع نظام آموزشی دقت کنند چرا که در صورت خرید کارت اعتباری اشتباه، امکان ویرایش وجود نخواهد داشت و باید مجدد کارت دیگری تهیه کنند.

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بصورت اینترنتی بوده و داوطلبان کافی است برای انجام مراحل ثبت نام به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org مراجعه کنند. داوطلبان در وهله اول بایستی دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دانلود کرده و به دقت مطالعه کنند. بر اساس این دفترچه، برای هر مقطع یک هزینه  توسط دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است.

داوطلبانی که پس از دریافت دفترچه، قصد تکمیل فرم ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 را دارند باید برای تکمیل فرم ثبت نام خود، در بازه زمانی اعلام شده، نسبت به خرید کارت اعتباری مقطع مورد نظر خود اقدام کنند. د. برای اطلاع از نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 کلیک کنید.

لازم به ذکر است تهیه کارت اعتباری در صورتی ممکن خواهد بود که داوطلب نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام خود اقدام کند و همینطور داوطلبان با داشتن کارت اعتباری مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته هستند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور ازاد ۱۴۰۰

در مطلب بالا سعی ما در جهت ارائه مطالبی پیرامون هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 ، بوده است. داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال و برای دریافت اطلاعات در مورد موضوع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 می توانند با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایند.

 ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۰ 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور داشنگاه آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: هزینه بدون کنکور آزاد





:: برچسب‌ها: هزینه بدون کنکور آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: