دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد. دسته ای از داوطلبان که جزو فارغ التحصیلان و یا دانشجویان سال آخرمقطع کارشناسی هستند و قصد دارند در مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاه آزاد شوند، باید در آزمون یکپارچه ای که توسط سازمان سنجش برای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می گردد، شرکت کنند. متقاضیان می بایست به منظور اطلاع از شرایط و دیگر جزئیات آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1401 اقدام نمایند. در ادامه زمان انتشار و لینک دانلود دفترچه نامبرده را قرار داده ایم.

منبع: دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد

 

دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

علاقه مندان به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید ابتدا این دفترچه‌ی را دریافت و مطالعه کنند. بنابراین برای ورود به مقطع ارشد دانشگاه آزاد هیچ آزمون جداگانه ای برگزار نمی گردد و دفترچه‌ی جداگانه ای نیز منتشر نمی شود.

داوطلبانی که مطابق دفترچه‌ی راهنما ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 واجد الشرایط هستند، می توانند جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود در کنکور کارشناسی ارشد 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org” اقدام کنند.

 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

اشاره کردیم لازم است داوطلبان قبل از هر گونه اقدامی ابتدا دفترچه‌ی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد را دریافت و مطالعه کنند. اینکار باعث می شود که متقاضیان از تمامی شرایط ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد مطلع گردند. با کلیک بر  روی لینک زیر می توانید این دفترجه را دانلود نمایید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

 

تاکنون دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد 1401 منتشر نشده است، به محض  انتشار دفترچه‌ی ثبت نام این مقاله نیز بروز رسانی شده و لینک دریافت دفترچه‌ی مربوط به سال جاری را قرار خواهیم داد.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام ارشد ۱۴۰۱

 

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۱

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 دانشگاه های سراسری و ازاد به صورت همزمان و یا چند روز قبل از فعال شدن لینک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.

با توجه به اینکه تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 تاریخ 16 آذر ماه لغایت 23 آذر ماه 1400 اعلام شده است، احتمالا دفترچه مربوطه نیز در روزهای قبل و یا همزمان با تاریخ ثبت نام یعنی در 16 آذر ماه 1400 منتشر شود. چنانچه تاریخ دقیق انتشار دفترچه‌ی راهنما ثبت نام منتشر گردد، در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

مشاوره نام نویسی کنکور ارشد ۱۴۰۱

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد برای ورود به دانشگاه ازاد، در صورتی که پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ واجد الشرایط بودند، ابتدا می توانند فرم پیش نویس ثبت نام انتهای دفترچه‌ی را تکمیل کنند و سپس جهت تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند.

تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام به متقاضیان کمک می کند تا میزان اشتباه و خطای آن ها در طول فرآیند نام نویسی در سایت سازمان سنجش به حداقل برسد.

داوطلبانی که پیرامون مندرجات دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد سوال دارند، می توانند با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس حاصل بفرمایند و با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور ارشد 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

دفترچه‌ی ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1401 در چه تاریخی منتشر خواهد شد؟

تاریخ دقیق انتشار دفترچه‌ی ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1401 مشخص نیست، اما احتمالا همزمان با شروع فرآیند ثبت نام در نیمه های آذر ماه منتشر گردد.

دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از طریق کدام سایت منتشر می شود؟

دفترچه‌ی ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org” منتشر می شود.

آیا دفترچه‌ی ثبت نام ارشد 1401 به صورت مشترک برای دانشگاه های سراسری و آزاد منتشر می شود؟

بله، از آنجایی که کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است، دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1401 نیز به صورت مشترک برای هردو منتشر می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: