ویرایش ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم
نوشته شده توسط : دانتل

ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ یک فرصتی است که سازمان ملی پرورش استعداد درخشان و دانش پژوهان جوان در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند. اگر داوطلبان پس از درج اطلاعات خود در سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم متوجه شوند که برخی اطلاعات خود را به غلط در سایت وارد کرده اند، می توانند به کمک ویرایش اطلاعات، اشتباهات موجود در اطلاعات ثبت نامی خود را اصلاح کنند. در ادامه به زمان و نحوه ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اشاره کرده ایم.

منبع: ویرایش ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

ویرایش ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

هرساله سازمان ملی پرورش استعداد درخشان و دانش پژوهان جوان، آزمون تیزهوشان را در مقاطع تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می کند. تمامی دانش آموزان می توانند با دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاع از شرایط شرکت در این آزمون در صورتی که واجد الشرایط باشند، نسبت به نام نویسی اقدامات لازم را انجام دهند.

داوطلبان اطلاعات خود را به درستی در سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان وارد کنند. اگر داوطلبی به دلایل مختلف اطلاعات خود را به غلط در سامانه وارد کند، می تواند تا قبل از اتمام مهلت نام نویسی و در مهلت اعلام شده جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اطلاعات خود را ویرایش کنند.

داوطلبانی که اطلاعات خود را درست وارد نکرده باشند و نسبت به اصلاح آن نیز اقدام نکنند، نمی توانند در جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنند. دلیل ممانعت از حضور داوطلبان در جلسه آزمون نیز این است که برای این دسته از متقاضیان کارت ورود به جلسه آزمون با اطلاعات غلط صادر نمی شود. در همین راستا توصیه می شوند تمامی داوطلبان در زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند.

دسته ای از داوطلبان که مراحل ثبت نام خود را در سایت تکمیل کرده اند و هزینه ثبت نام در این آزمون را نیز پرداخت نموده اند، می توانند نسبت به اصلاح اطلاعات خود شامل استان، شهر مقصد و اولويت‌ های انتخابی خود اقدام کنند.

 

زمان ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در حین وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود دچار اشتباه شده اند، می توانند در مهلت های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان و دانش پژوهان جوان اطلاعات خود را ویرایش کنند. امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سه بازه زمانی به شرح موارد زیر امکان پذیر است :

بازه زمانی ویرایش تاریخ
در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اعلام نشده است
در زمان تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم اعلام نشده است
در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم  اعلام نشده است

 

نحوه ویرایش اطلاعات تیزهوشان

برای اصلاح اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 می توانید مطابق مراحل زیر اقدام نمایید.

1️⃣ داوطلبان آزمون تیزهوشان ورود به مدارس تیزهوشان دوره متوسطه دوم، بایستی جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 به سایت ورود به درگاه آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ”  azmoon.medu.ir “مراجعه کنند.

2️⃣ در کادرهای مربوطه ” کد ملی ” و ” رمز عبورهمگام ” خود را وارد کنند.

3️⃣ در این مرحله صفحه ای برای داوطلب به نمایش درمی‌آید که بایستی نقش خود ( دانش آموز) و نام سازمان ( نام مدرسه) را در قسمت‌های مربوطه مشخص و وارد کند و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک نماید.

4️⃣ در این مرحله بایستی بر روی گزینه ” مدیریت ” از سمت راست و بالای سایت  کلیک کرده و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

5️⃣ در آخر سعی کنید اطلاعاتی که اصلاح کرده اید را مجدد بررسی کرده و سپس  بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنید.

 

تاکنون لینک ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 فعال نشده است، به محض شروع راهنمای تصویری را اضافه خواهیم کرد.

 

 

مشاوره آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به دانش آموزان این است که در زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، حتما شناسنامه و مداک تحصیلیشان را نزد خود داشته باشند و مطابق آن ها اطلاعات خود را وارد کنند. با اینکار می توانند درصد بروز خطا و اشتباه را کاهش دهند. 

در صورتی که در مورد ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 سوالی دارید و یا می خواهید ثبت نام خود را به افراد مجربی بسپارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس حاصل بفرمایید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ویرایش ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طریق کدام سایت انجام می شود؟

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون از طریق سایت ورود به درگاه آزمون های وزارت آموزش و پرورش ” azmoon.medu.ir ” انجام می گردد.

در ویرایش ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ داوطلبان مجاز به ویرایش چه مواردی هستند؟

در ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم داوطلبان مجاز به ویرایش اطلاعات خود شامل استان، شهر مقصد و اولويت‌ های انتخابی خود می باشند.

ویرایش ثبت نام آزمون تیز هوشان نهم به دهم 1401 – 1402 در چه تاریخی انجام می شود؟

تاکنون مهلت ویرایش ثبت نام تیز هوشان اعلام نشده است، اما به محض اعلام شدن در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: ویرایش ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم





:: برچسب‌ها: ویرایش ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: