ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ همزمان با ثبت نام کنکور سراسری دوره های مختلف در دانشگاه های سراسری انجام می شود. با توجه به ادغام کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد، سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در این آزمون یک دفنرچه راهنما جهت نام نویسی منتشر می کند. تمامی علاقه مندان به تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، می توانند در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و پس از دریافت و مطالعه دفترچه، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

 

ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

از سال 1392 کنکور سراسری برای ورود به رشته های با آزمون در دوره های مختلف روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده است. بنابراین داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد را دارند، باید در کنکوری که سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می کند، نام نویسی و شرکت کنند.

کنکور سراسری در سه زیر گروه آزمایشی اصلی شامل ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و دو زیر گروه آزمایشی شناور زبان‌ های خارجی و هنر برگزار می گردد. اگر علاقه مند به تحصیل در رشته های با آزمون در دانشگاه آزاد می باشید، بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به نام نویسی در این آزمون یکپارچه اقدام نمایید.

 

 

زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد در تاریخ های اعلام شده از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر می باشد و خارج از این بازه زمانی لینک ثبت نام در سایت نامبرده فعال نمی باشد.

 

زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 از روز یکشنبه 10 بهمن ماه لغایت روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1400 می باشد.

 

لازم است متقاضیان کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه آزاد، ثبت نام خود را در روزهای ابتدایی انجام دهند و به روزهای آخر موکول نکنند. سازمان سنجش پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 نیز یک بازه زمانی دو تا سه روزه را نیز به عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 در نظر می گیرد.

 

نحوه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

مجدد اشاره می کنیم که ثبت نام کنکور سراسری برای ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری  و دانشگاه آزاد به صورت مشترک انجام می شود. داوطلبان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، باید تمامی مراحل ثبت نام خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام دهند. در ادامه این مطلب مراحل ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد را به صورت گام به گام ارائه کرده ایم.

1️⃣ وارد سامانه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” شوید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

 

3️⃣ بر روی لینک فعال “ ثبت نام آزمون سراسری سال 1401 ” کلیک کنید.

پرداخت هزینه 

4️⃣ در این مرحله متقاضیان بایستی که نسبت به پرداخت هزینه نام نویسی در آزمون اقدام کنند. برای این کار بایستی که داوطلبان سریال ثبت نام خریداری کنند. بنابراین لازم است از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه ” خرید سریال ثبت نام ” کلیک کنند.

 

5️⃣ در این مرحله برای خرید کارت اعتباری ثبت نام، سریال ثبت نام را با توجه به گروه آزمایشی خود انتخاب کنید و در نهایت گزینه ” تایید و ادامه” را انتخاب نمایید. ( داوطلبانی که قصد دارند علاوه بر دانشگاه آزاد در کد رشته محل های دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی نیز انتخاب رشته کنند، بایستی که کارت اعتباری جداگانه تهیه کنند.) 

6️⃣ اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” تایید وادامه ” کلیک کنید.

 

7️⃣ اطلاعاتی که وارد کرده اید نمایش داده می شود در صورت صحت آن ها بر روی گزینه ” ادامه روند پرداخت ” کلیک نمایید.

 

8️⃣ پس از وارد شدن به درگاه پرداخت اینترنتی اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد نمایید. پس از پرداخت موفقیت آمیز شماره پیگیری پرداخت را دریافت کنید.

 

تکمیل مراحل ثبت نام 

9️⃣ پس از ورود به صفحه ثبت نام، شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون نمایش داده می شود که داوطلبان باید آن را مطالعه کرده و سپس بر روی گزینه ” تایید و ادامه ” کلیک کنند.

 





:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 283

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: