نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم
نوشته شده توسط : دانتل

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر استان می باشد.  آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر ساله توسط اداره آموزش و پرورش هر استان برای جذب دانش آموزان با استعداد و با انگیزه انجام می گردد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در تمامی استان ها در یک تاریخ مشخصی انجام می شود اما هر دانش آموز و متقاضی نام نویسی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، باید به سایت استان محل زندگی خود مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهد. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اگر تصمیم بر ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 را دارید، ابتدا از طریق سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود ” دفترچه راهنما ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 ” را دریافت کنید و تمامی مندرجات آن را مطالعه نمایید.

چنانچه مطابق دفترچه نامبرده دارای تمامی شرایط لازم برای شرکت در این آزمون بودید، می توانید با طی کردن مراحل نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم که در ادامه به آن اشاره کرده ایم، نام نویسی اینترنتی خود را انجام دهید. از آنجایی که ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت مجزا و استانی انجام می گردد، روند ثبت نام ممکن است در تمامی سایت ها با تفاوت هایی همراه باشد، اما مراحل کلی با یکدیگر مشابه است.

 

ورود به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان سکونت خود

همانطور که اشاره کردیم ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی و از طریق سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم یه دهم هر استان به صورت مجزا انجام می شود. بنابراین لازم است هر داوطلب از سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود مطلع شده و به آن مراجعه کند. 

 





:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 316

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: