هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم
نوشته شده توسط : دانتل

هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط سازمان ملی استعداد درخشان مشخص و تعیین می شود.  از جمله مدارسی که از سوی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف مورد استقبال قرار گرفته است، مدارس تیزهوشان است. لازمه ورود به مدارس تیزهوشان شرکت در آزمون ورودی این مدارس است؛ که آن نیز مستلزم پرداخت هزینه می‌باشد. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که اقدام به ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم می‌کنند بایستی جهت تکمیل فرآیند ثبت نامشان، مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 نیز پرداخت نمایند؛ تا ضمن قطعی نمودن ثبت نامشان، مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه نیز باشند.

در سال گذشته هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم مبلغ 30,000 تومان بوده است که در روند ثبت نام، داوطلبان بایستی پرداخت می‌کردند. در سال جاری با توجه به اینکه هنوز مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ فرا نرسیده است، مبلغ و هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان مشخص نیست.

سال ثبت نام آزمون تیزهوشان هزینه ثبت نام
آزمون تیزهوشان 1400  30 هزار تومان
آزمون تیزهوشان 1401 اعلام نشده است.

داوطلبانی که در آزمون مقطع نهم به دهم مدارس تیزهوشان ثبت نام می‌کنند، بایستی برای شرکت در جلسه، در روزهای نزدیک به برگزاری آزمون تیزهوشان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. در روز برگزاری آزمون به همراه خود داشته باشند،

چنانچه داوطلبی هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را پرداخت نکند، برای او کارت ورود جلسه صادر نخواهد شد و در نتیجه حق شرکت در جلسه آزمون را نخواهد داشت.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 | راهنما مراحل

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که تصمیم بر ثبت نام را دارند، کافی است طبق مراحل زیر پیش رفته و مبلغ ثبت نام این آزمون را بپردازند.

1️⃣ ثبت نام و پرداخت هزینه مربوط به آن از طریق درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir قابل انجام است، بنابراین داوطلبان بایستی به این سایت مراجعه نمایند.

2️⃣ با ورود به سایت نامبرده داوطلبان بایستی بر روی گزینه ” سمپاد پایه دهم ” کلیک نمایند.

3️⃣ در این مرحله بایستی در قسمت راست صفحه ” کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” دانش آموز وارد شود.

4️⃣ در صفحه جدید کادری پیش روی داوطلبان است که بایستی نقش خود را به عنوان ” دانش آموز ” و سازمان خود را با عنوان “ نام مدرسه ” وارد نمایند.

5️⃣ پس از پشت سر گذاشتن مراحل قبلی، دانش آموز به پرتال شخصی خود دسترسی پیدا میکند که باید وارد قسمت ” پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401″ شده و مبلغ مورد نظر را پرداخت نماید.

6️⃣ چنانچه پرداخت هزینه با موفقیت انجام شود، سیستم یک کد رهگیری ثبت نام به شما خواهد داد، که بایستی این کد رهگیری را تا پایان آزمون تیزهوشان دهم نزد خود نگه دارید.

 

پس از فعال شدن لینک پرداخت راهنمای تصویری به این مطالب اضافه خواهد شد.

 

 

مشاوره ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که مدارس تیزهوشان به دلیل شرایط خاص و امکانات فوق العاده که دراختیار داوطلبان قرار می‌دهد، دارای آزمون ورودی بوده و در واقع کسانی مجاز به ثبت نام در این مدارس هستند که بتوانند در آزمون ورودی حدنصاب نمره لازم را بدست آورند.

مدارس تیزهوشان در دو مقطع هفتم و دهم آزمون برگزار می‌نماید؛ در واقع آزمون اصلی این مدارس در مقطع دهم و با عنوان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 برگزار می‌گردد. لازمه شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم ثبت نام به موقع در تاریخ های اعلام شده، در این آزمون می‌باشد که داوطلبان برای قطعی کردن ثبت نام خود بایستی مبلغ تعیین شده مربوط به این آزمون را نیز پرداخت کنند. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

ویرایش ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه قدر است؟

تاکنون میزان هزینه ثبت نام برای 1401 – 1402 مشخص نگردیده است.

چنانچه داوطلبی هزینه را پرداخت نکند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

چنانچه داوطلبی هزینه را پرداخت نکند، برای او کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد و در نهایت مجاز به شرکت در جلسه آزمون نخواهد بود.

داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای پرداخت هزینه بایستی به چه سایتی مراجعه کنند؟

پرداخت هزینه ثبت نام ازطریق درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” قابل پرداخت می‌باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم





:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: