دفترچه تیزهوشان نهم به دهم
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را ادامه برای دانلود قرار داده ایم. آزمون تیزهوشان نهم به دهم هرسال توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به منظور جذب دانش آموزان نمونه و مستعد جهت تحصیل در مدارس برتر کشور یعنی تیزهوشان، برگزار می‌شود. دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این آزمون، باید واجد شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم باشند. به همین منظور لازم است در زمان اعلام شده از سایت سازمان ملی پرورش استعداد درخشان نسبت به دریافت دفترچه نامبرده اقدام کنند. این مطلب در خصوص دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 تهیه شده است تا به سوالات شما عزیزان پاسخ داده شود.

منبع: دفترچه تیزهوشان نهم به دهم

 

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمام دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند بایستی شروع مراحل ثبت نام را با دانلود دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم آغاز کنند. سپس چنانچه تمامی مندرجات دفترچه را به طور کامل مطالعه کردند و مطابق دفترچه واجد شرایط شرکت در آزمون بودند، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

 

بخوانید: ثبت نام تیزهوشان

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

درحال حاضر در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم 1401 – 1402 قرار نداریم، به همین دلیل لینک مربوط به دفترچه تیزهوشان نهم به دهم هنوز فعال نگردیده است. پس از فعال شدن لینک مربوط به آن در درگاه ورودی آزمون های وزارت بهداشت و یا در سامانه همگام، برای تسهیل روند دریافت این دفترچه، لینک دریافت آن در این قسمت قرار داده خواهد شد. 

 

دانلود دفترچه‌ی ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام

لینک دریافت دفترچه‌ی راهنما همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 فعال می‌شود. داوطلبان فرصت چند روزه ای برای دریافت دفترچه و سپس ثبت نام در این آزمون خواهند داشت.

 

تاکنون زمان انتشار دفترچه ثبت نام تیز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

در سالهای گذشته‌ زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ، مقطع نهم به دهم اواسط فروردین ماه از طریق درگاه ورودی آزمونهای وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنی ” azmoon.medu.ir ” انجام شد که در این تاریخ لینک دریافت و دانلود دفترچه‌ی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مقطع نهم به دهم نیز فعال گردید. پیش بینی می‌شود برای سال آینده نیز دفترچه‌ی در همین بازه زمانی منتشر گردد.

 

لازم است اشاره کنیم که دریافت دفترچه دهم 1401 – 1402 از طریق سامانه همگام مدارس  ” hamgam.medu.ir ” نیز امکان پذیر است.

 

 

مشاوره آزمون تیزهوشان 

در دفترچه تیزهوشان نهم به دهم اطلاعات مفیدی برای داوطلبان ارائه شده است تا بتوانند یک دید کلی از این آزمون بدست آورند. اطلاعاتی که در این دفترچه‌ی ارائه شده شامل مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم، مراحل ثبت نام، شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان دهم، شرایط پذیرش داوطلب در مدارس تیزهوشان متوسطه دوم، منابع دروس امتحانی، تعداد سوالات و ضرایب درس‌های مختلف در آزمون، زمان توزیع کارت ورود به جلسه، زمان برگزاری آزمون، زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون و شرایط و راهنمای نقل و انتقال اسامی پذیرفته شدگان می‌باشد. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم  

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: دفترچه تیزهوشان نهم به دهم





:: برچسب‌ها: دفترچه تیزهوشان نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: