دفترچه ثبت نام شاهد
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را برای دانلود در ادامه قرار داده ایم. ثبت نام مدارس شاهد براساس ضوابط و شرایط مشخصی انجام می‌گیرد. به عبارت دیگر تنها افرادی که واجد شرایط باشند، مجاز به ثبت نام در این مدارس هستند. داوطلبان برای سه پایه تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند. به طور کلی دفترچه ثبت نام مدارس شاهد تمام راهنمایی‌هایی که برای ورود به مدارس شاهد مورد نیاز است را به متقاضیان انتقال می‌دهد. در این مقاله به بررسی زمان و نحوه دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 پرداخته شده است.

منبع: دفترچه ثبت نام شاهد

 

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان دریافت دفترچه‌ی ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 بستگی به زمان ثبت نام مدارس شاهد دارد. دفترچه‌ی ثبت نام مدارس شاهد برای پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و پایه دهم به صورت مشترک تنظیم و ارائه می‌شود. به طور معمول این دفترچه دو یا سه روز قبل از آغاز ثبت نام مدارس شاهد منتشر می‌شود. بهتر است دفترچه‌ی ثبت نام مدارس شاهد را به موقع دریافت کرد و قبل از ثبت نام حتما آن را مطالعه کرد.

 

بخوانید: ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد سالانه مطابق به مقررات و شرایط جدید و به روز منتشر می‌شود. بدین ترتیب متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد 1401- 1402 باید دقیقاً دفترچه‌ی ثبت نام مربوط به همین سال را ملاک ثبت نام خود قرار دهند. درحال حاضر دفترچه‌ی ثبت نام مدارس شاهد منتشر نشده است؛ به محض انتشار از طریق همین مقاله می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

جزییات دفترچه ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

محتوای دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1401- 1402 شامل 5 بخش است. در هریک از این 5 بخش اطلاعاتی کاربردی گرداوری شده‌اند که می‌توانند راهنمای خوبی برای داوطلبان باشند. در جدول زیر جزئیاتی در رابطه با هر یک از این 5 بخش ارائه شده است.

عنوان توضیحات
ضوابط و شرایط ثبت نام  در این بخش تمام شرایطی که برای ورود به مدارس شاهد مورد نیاز است شرح داده شده است.
شرایط علمی ثبت نام  تحصیل در مدارس شاهد برای پایه‌های مختلف نیاز به برخی شرایط علمی دارد. در این بخش از دفترچه‌ی شرایط علمی مورد نیاز برای ثبت نام در مدارس شاهد درج شده است.
زمانبندی ثبت نام  فرایند ثبت نام مدارس شاهد دارای مراحل مختلفی است. داوطلبان می‌توانند زمانبندی هر یک از این مراحل را در این بخش از دفترچه‌ی مشاهده کنند.
نحوه امتیازبندی داوطلبان با اولویت ایثارگری سنجش و پذیرش دانش آموزان مدارس شاهد بر اساس امتیاز ایثارگری انجام می‌گیرد. در این بخش جزئیات نحوه امتیازبندی داوطلبان ثبت نام در مدارس شاهد با اولویت ایثارگری ارائه شده است.
مراجع قانونی صادر کننده گواهی حضور در جبهه گاهی ممکن است برای ثبت نام در مدارس شاهد ارائه گواهی مورد نیاز باید. متقاضیان می‌توانند اطلاعات مراجعه قانونی را برای دریافت گواهی از این بخش از دفترچه به دست آورند.

 

بخوانید: سایت ثبت نام مدارس شاهد

 

 

ضوابط و شرایط ثبت نام 

علاوه بر دانش آموزان شاهد، دانش آموزان غیرشاهد نیز می‌توانند در صورت داشتن شرایط وارد مدارس شاهد شوند. دانش آموزان شاهد شامل فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد هستند. پذیرش دانش آموزان شاهد در مدارس شاهد قطعی است. دانش آموزان غیرشاهد افرادی هستند که دارای اولویت در جدول امتیازبندی مدارس شاهد هستند. پذیرش این دسته از دانش آموزان ابتدا به صورت موقت و سپس در صورت داشتن شرایط لازم به شکل قطعی انجام می شود. ضوابط و شرایط ثبت نام در مدارس شاهد برای تمام پایه‌های تحصیلی و برای تمام دانش آموزان شاهد و غیر شاهد مشترک و به شرح زیر است :

✅ دارا بودن صلاحیت فردی و اخلاقی

✅ رعایت شئونات و پوشش مناسب با سن و سال دانش آموزان

✅ پایبندی خانواده دانش آموز به شئونات و ارزش‌های دینی

✅ رعایت مقررات و آیین نامه‌های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد

✅ سکونت در محدوده تعیین شده برای متقاضیان

 

بخوانید: شرایط ثبت نام مدارس شاهد 

 

 

شرایط علمی ثبت نام 

1️⃣ پایه اول ابتدایی: برای این دسته از داوطلبان شرایط ویژه‌ای معرفی نشده است. متقاضیان ثبت نام پایه اول ابتدایی باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی، امتیاز لازم مطابق با جدول امتیازبندی را کسب کنند.

7️⃣ پایه هفتم: متقاضیان این پایه باید در دروس خردادماه پایه ششم ابتدایی نمره مورد نیاز را کسب کرده باشند. داشتن نمرات ” خیلی خوب ” در تمام دروس و یا کسب حداکثر یک نمره ” خوب ” الزامی است. دانش آموزان شاهدی که بالاترین اولویت را دارند، در صورت دارا بودن دو نمره ” خوب ” محدودیتی برای ثبت نام مدارس شاهد نخواهند داشت.





:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 209

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: