مهلت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در پایه نهم به دهم و تمدید زمان آن توسط آموزش و پرورش اعلام می شود. داوطلبانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی را دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که وزارت آموزش و پرورش هرساله تاریخی را برای ثبت نام متقاضیان در این آزمون درنظر می‌گیرد. تمامی داوطلبان در این تاریخ های اعلام شده، بایستی نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام خود اقدام کنند. حال داوطلبانی که در این زمان های اعلام شده، از ثبت نام در این آزمون جا میمانند بابستی منتظر تمدید زمان ثبت نام باشند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: مهلت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱

 

مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لازمه شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی مقطع دهم، نام نویسی در این آزمون در تاریخ های اعلام شده میباشد. برای این امر داوطلبان بایستی از زمان‌های نام نویسی آزمون مدارس نمونه دولتی که توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌شود، مطلع باشند و نسبت به ثبت نام در سایت مربوط به استان محل سکونت خود اقدام کنند.

 

تا کنون زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 اعلام نشده است.

 

هر ساله ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ در خرداد ماه انجام می‌شود و به دلیل تقاضای بالای دانش آموزان، تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نیز انجام می گیرد تا تمامی متقاضیان بتوانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام کنند. داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام استانی خود ابتدا هزینه شرکت در آزمون ورودی را پرداخت کرده و سپس فرم ثبت نام را تکمیل می کنند. در نهایت با دریافت کدرهگیری ثبت نام، فرآیند نام نویسی تکمیل می شود.

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

با توجه به اینکه زمان ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ برای سال تحصیلی آینده، آغاز نگردیده است، هنوز اطلاعات دقیقی از تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در اختیار نداریم.

با اینکه هرساله ثبت نام در آزمون نمونه‌دولتی، در تاریخ‌های مشخصی انجام می‌شود اما هستند داوطلبانی که به دلایل مختلفی از ثبت نام در این آزمون جا می‌مانند و به دنبال این هستند که آیا زمان ثبت نام این آزمون تمدید خواهد شد یا خیر که معمولا تمدید می‌شود و فرصت مجددی دراختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

سالهای گذشته، به دلایل مختلفی، زمان ثبت نام چند روزی تمدید می‌شده است و فرصت مجددی در اختیار داوطلبان قرار میگرفت؛ بنابراین امسال نیز پیش بینی می‌شود زمان ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی تمدید گردد. مشاوران مرکز مشاوره دانتل به محض انتشار اطلاعیه ای از جانب آموزش و پرورش هر استان مبنی بر ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی، این مقاله را بروزرسانی خواهد کرد.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام 

در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 فرصت مجددی دراختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد تا نسبت به به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود، اقدام کنند. توصیه مرکز مشاوران ما به داوطلبان برای کاهش احتمال خطا در وارد کردن اطلاعات این است قبل از شروع فرآیند ثبت نام مدارک لازم و مورد نیاز را آماده کنند.

حین ثبت نام آزمون نمونه دولتی، ممکن است برخی اشتباهات در تکمیل فرم ثبت نام رخ دهد که تمامی ثبت نام کنندگان می‌توانند زمان تمدید ثبت نام، این اطلاعات را ویرایش کرده و نسبت به رفع نواقص موجود در فرم ثبت نام خود نیز اقدام کنند. نکته قابل ذکر این است که داوطلبان بایستی پس از اعمال تغییرات در فرم ثبت نامی خود، حتما بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنند تا همه تغییرات ذخیره شود. 

مواردی که می توان در تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 ویرایش کرد:

✅ رشته مورد تقاضا

✅ نام استان و شهرستان درخواستی

✅ تغییر اولویت‌های انتخابی

✅ نام مدارس نمونه دولتی انتخاب شده 

 

مشاوره ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مدارس نمونه‌دولتی برای پذیرش دانش آموزان در مقطع دهم یک آزمون برگزار می کند. متقاضیان باید در این آزمون شرکت کرده و در صورت کسب نمره و رتبه لازم می توانند نسبت به ثبت نام در مدارس نمونه دولتی اقدام کنند. داوطلبان ابتدا باید دفترچه راهنما ثبت نام مخصوص استان محل سکونت خود را دانلود و به صورت آن را مطالعه کنند تا از شرایط نام نویسی آگاه شوند. 

در صورت داشتن هرگونه ابهام از نحوه ثبت نام و اطلاع از زمان و تمدید مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مرکز شما را در این راه یاری کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 چه تاریخی می باشد؟

هر ساله مهلت نام نویسی چند روزی تمدید می شود در متن مقاله به این تاریخ اشاره شده است.

نحوه ثبت نام به چه صورت می باشد؟

داوطلبان با مراجعه سایت آزمون نمونه دولتی استان خود نسبت به ثبت نام خود اقدام می کنند.

آیا داوطلبان می توانند اطلاعات خود را در زمان تمدید مهلت ویرایش کنند؟

بله، آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: مهلت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: