نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دسته ای از متقاضیان که قصد دارند در آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کنند، حائز اهمیت است. علاقه مندان به شرکت در آزمون نمونه‌دولتی بایستی که مطابق زمانبندی اعلام شده از طریق سایت نام نویسی استان محل سکونت خود، نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی‌شان اقدام کنند. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان ثبت نام نمونه‌دولتی 1401 – 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: زمان ثبت نام نمونه دولتی

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

علاقه مندان به شرکت در آزمون نمونه دولتی موظف هستند مطابق زمانبندی اعلام شده از طریق سایت آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود اقدام کنند و با استفاده از “ کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” خود فرم ثبت نام را دریافت کرده و پس از پرداخت هزینه، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

 

تاکنون اطلاعیه ای پیرامون تاریخ نام نویسی آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 از سوی هیچ کدام از سایت های استانی منتشر نشده است.

 

چندین سال است که آزمون ورود به مدارس نمونه‌دولتی به صورت مجزا از آزمون تیزهوشان برگزار می گردد. برگزاری آزمون نمونه‌دولتی بر عهده اداره کل آزمون های وزارت آموزش و پرورش هر استان می باشد. بدین معنی که تمامی مراحل نام نویسی در این آزمون از ابتدای ثبت نام تا اعلام نتایج به صورت اینترنتی از طریق سایت آزمون نمونه دولتی هر استان انجام می گردد. 

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

برای ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع هفتم، نیازی به شرکت در آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم نیست. چرا که این آزمون چند سالی است که حذف شده است و به عبارتی آزمونی به عنوان آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم برگزار نمی شود.

مدارس نمونه دولتی که در مقاطع هفتم، هشتم و نهم (دوره متوسطه اول) دانش آموز جذب می کردند، در حال حاضر به صورت هیئت امنایی اداره می شوند. بنابراین دانش آموزانی که مقطع ششم خود را به پایان رسانده اند و قصد دارند در مقطع هفتم وارد مدارس نمونه دولتی شوند، می توانند به مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم، مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در سال گذشته لینک نام نویسی در اواسط فروردین ماه در سایت آزمون نمونه دولتی هر استان فعال شد، احتمالا تاریخ ثبت نام آزمون مدارس نمونه‌دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 نیز مشابه سال گذشته در فروردین ماه 1401 باشد.

 

تاکنون زمان ثبت نام نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

به محض دریافت اخبار جدید پیرامون زمان ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 تاریخ دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. لازم است در نظر داشته باشید که علاقه مندان و متقاضیان واجد شرایط آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بایستی که در تاریخ های اعلام شده نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی اقدام کنند، چراکه خارج از این بازه امکان نام نویسی وجود نخواهد داشت.

 

مهلت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

معمولا جهت نام نویسی داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، یک بازه زمانی یک هفته تا ده روزه مشخص می شود و اگر داوطلبان به موقع از تاریخ نام نویسی مطلع شوند، می توانند مراحل نام نویسی خود را انجام دهند، اما با این حال نیز دسته ای از داوطلبان از ثبت نام در این آزمون جا می مانند.

 هر ساله به منظور نام نویسی جاماندگان از آزمون نمونه‌دولتی نیز، مهلت نام نویسی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان ها چند روزی تمدید می‌شود و جاماندگان فرصت دارند در این تمدید مهلت آزمون نمونه دولتی نسبت به بارگذاری مدارک و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی خود اقدام کنند.

 

بخوانید: دفترچه آزمون نمونه دولتی

 

 

مشاوره ثبت نام مدارس

بهتر است تمامی داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم با اطلاع به موقع از زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود، نسبت به نام نویسی به موقع اقدام کنند.

چنانچه پیرامون آزمون نمونه دولتی 1401 _ 1402  و تاریخ نام نویسی آن، سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و به کمک مشاوران با تجربه این مرکز راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

بخوانید: مدارک آزمون نمونه دولتی

 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام نمونه‌دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ناریخ نام نویسی آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه تاریخی می باشد؟

تاریخ ثبت نام تا کنون مشخص نشده است، اما احتمالا همانند سال های گذشته در فروردین ماه باشد.

آیا آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 1401 – 1402 حذف شده است؟

بله، چند سالی است که آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم 1401 – 1402 حذف شده است و به صورت هیت امنایی مدیریت می شود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مدارس مراحل نام نویسی خود را طی کنند.

آیا مهلت نام نویسی آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ تمدید نیز می شود؟

بله، مهلت ثبت نام توسط اداره کل آموزش و پرورش استان ها چند روزی تمدید می‌شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان ثبت نام نمونه دولتی





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: