ویرایش ثبت نام نمونه دولتی
نوشته شده توسط : دانتل

ویرایش ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طریق سایت ثبت نام امکان پذیر می باشد. دانش آموزان علاقه‌مند به شرکت در آزمون نمونه دولتی و ورود به این مدارس، باید در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند. در این بین هستند داوطلبانی که دقت لازم را در تکمیل این فرم به کار نمی‌برند و بایستی در زمانهای اعلام شده بعدی به ویرایش اطلاعات ثبت نام بپردازند تا با مشکلی مواجه نشوند. بدین همنظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: ویرایش ثبت نام نمونه دولتی

 

ویرایش ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون نمونه دولتی چند سالی است در مقطع ششم به هفتم حدف شده و این آزمون فقط در پایه نهم به دهم انجام می گیرد. دانش آموزان برای ثبت نام باید به سایت ثبت نام استانی خود مراجعه کنند. هر ساله داوطلبانی هستند که به دلیل بی دقتی در زمان انجام نام نویسی اطلاعات خود را اشتباه ثبت می کنند. این داوطلبان در زمان ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نسبت به تصحیح آن ها بپردازند در غیر این صورت اجازه شرکت در آزمون را نخواهند داشت.

امکان ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی برای تمام شرکت کنندگان فراهم است. شرکت کنندگانی که به هر دلیلی در وارد کردن اطلاعات خود دچار اشتباه شده و برخی اطلاعات را درست وارد نکرده اند، بایستی به سایت مربوطه مراجعه کنند و به رفع نواقص موجود در فرم ثبت نام خود بپردازند تا با مشکلی مواجه نشوند.

 

زمان ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آن دسته از داوطلبانی که اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده اند باید در زمان ویرایش ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 نسبت تغییر و تصحیح اطلاعات وارد شده اقدام کنند. آموزش و پرورش برای این دسته از داوطلبانی که اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده زمانی را مدنظر گرفته تا دانش آموزان اطلاعات صحیح را جایگزین کنند.  

 

تا کنون زمان ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 اعلام نشده است. به محض انتشار اخبار جدید در این مقاله منتشر خواهد شد.

 

آ»وزش پرورش برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی زمان های مشخصی را مقرر می کند و دانش آموزان در این تاریخ با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی استانی خود نسبت به ویرایش ایت اطلاعات اقدام می کنند.

 

توجه داشته باشید در زمان نام نویسی دانش آموزان امکان ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی را نخواهید داشت و زمان آن توسط آموزش و پرورش اعلام می شود.

 

 

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمام دانش آموزان برای ویرایش اطلاعات ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند و نسبت به تکمیل و ویرایش اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

1️⃣ داوطلبان باید به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 استان محل سکونت خود مراجعه کنند. برای مشاهده و ورود به سایت نمونه دولتی استانی خود به لینک زیر مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: ویرایش ثبت نام نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 233

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: